Skip to content
Search
Search
Close this search box.

דבש וחלוצים בחצר הראשונים עין שמר

בכניסה לקיבוץ עין שמר, שליד פרדס חנה כרכור, נמצאת חצר הראשונים שנוסדה בשנת 1927. במתחם חצר הראשונים חברי הקיבוץ הקימו שחזור של החצר ובה תמצאו את מוזיאון קיבוץ עין שמר שמספר את סיפור הקיבוץ מרגע הקמתו. בנוסף יש כאן שחזור מרשים של חצר הקיבוץ, מכונות חקלאיות, מגדל המים, הבאר, חדר האוכל המקורי, טחנת קמח, מוזיאון טרקטורים, רכבת היסטורית, מבני מגורים ועוד.

לכבוד השנה החדשה שבאה עלינו לטובה אתם מוזמנים להגיע לאירוע “דבש וחלוצים” שיתקיים ביום ראשון בתאריך 17/09/2023 בחצר הראשונים. במהלך האירוע תוכלו לבקר במכוורת וללמוד על הדבורה והדבש ולחוות “ספארי דבורים”. בנוסף תצאו לסיור בעגלה רתומה לטרקטור שיוביל אתכם לביקור במוזיאון הטרקטורים של הקיבוץ. בנוסף לכל זה תוכלו ליהנות גם מאפיית לחמניות בתנור החלוצים ואפילו לחוות את הקיבוץ של פעם ב”פעילות חלוצים”. מי מכם שירצה יוכל לבקר במוזיאון ההיסטורי ולקבל הדרכה מסודרת על המייצגים, וגם ליהנות מפינת יצירה ברוח החג! האירוע בהרשמה מראש באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.