Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילות בחינם לחופש הגדול 2024

הקיץ הגיע, והילדים כבר מחכים בקוצר רוח לפעילויות מהנות. אז איך אפשר ליהנות מחופש גדול שמח בלי לקרוע את הכיס? אז מעבר לכך שאפשר לפקוד את חופי הים, הפארקים העירוניים, והמסלולים החינמים. ישנם עוד שלל פעילויות המתקיימות במיוחד לכבוד החופש הגדול בחינם ובכניסה חופשית. ריכזנו הכל בצורה מסודרת כאן: 

אירועי קיץ בחינם בצפון

אירועי קיץ 2024 בעיר חיפה

הקיץ הגיע, וחיפה מציעה שלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה! בין אם אתם מחפשים הצגות ילדים מרתקות, פעילויות במרכזים קהילתיים, הרפתקאות בטבע, פסטיבלים ססגוניים, בילוי בחופים מרהיבים או ביקור במוזיאונים מרתקים – בחיפה תמצאו את כל מה שחיפשתם. במהלך הקיץ יתקיימו הצגות ילדים רבות ברחבי העיר, ביניהן “המפתחות לקיץ של נופיקי”, “טרופותי” ו”איילת מטיילת”. מרכזים קהילתיים רבים יקיימו פעילויות לילדים, ביניהם הצגות, סדנאות יצירה, ימי ספורט ועוד. ללו”ז האירועים המלא לחצו כאן.

פארקים עם מזרקות

בשנים האחרונות מזרקות המים בפארקים ובמתחמים הפכו לאטרקציה מרעננת ביום וגם מופע מוסיקלי צבעוני בשעות החושך. העיריות הוסיפו לפארקים המקומיים אזור של מזרקות מים וניתן למצוא מזרקות אפילו במתחמי הקניות. אספנו כאן רשימה מרוכזת של מזרקות המים בערים השונות ברחבי הארץ. למידע מפורט על פארקים עם מזרקות לחצו כאן.

נופארק: פארק החלומות של נוף הגליל

ברוכים הבאים לפארק העירוני של נוף הגליל – פארק החלומות נופארק. אתם הולכים להיחשף לאחד הפארקים היפים והמושקעים שיש כאן בצפון! מדובר בפארק ענק עם מרחבים גדולים שמטרתו להוות אטרקציה ואתר פנאי לבילוי עם כל המשפחה. אז אחרי הביקור שלנו בנופארק מבחינתנו הפארק בהחלט מספק את כל מה שנדרש כדי לבלות כאן כמה שעות של כייף עם הילדים. למידע מפורט לחצו כאן.

מופעי קיץ, סדנאות ועוד בקייטנת הקיץ של קניון שער הצפון

בקייטנה יתקיימו מגוון רחב של פעילויות וקונספטים, כאשר בכל שבוע יתקיימו מופעים שונים ומגוונים. החל ממופעי הקיץ של כוכבי ילדים כמו חיפזון וזהירון, מסיבות עם נושאים שונים כגון מסיבת גיבורי על ומסיבת חיות, סדנאות ‘מולטישף’ שבהן ילמדו להכין קינוחים קיציים טעימים, ועד מופעי שירים לילדים ועד לחגיגות DIY של עיצוב בנדנות, מסגרת לתמונות מצדפים והכנת אקווריומים. בנוסף למופעים ופעילויות אלו, יוקם מתחם מתנפחים שבו הילדים יוכלו לקפוץ וליהנות ממגוון רחב של מתנפחים. מתי: כל הסדנאות והפעילויות מתקיימות בימי ראשון-חמישי, מה-1/7 ועד ה-31/7, באופן רצוף בסבבים בין השעות 16:00-19:00. מתחם המתנפחים יהיה פעיל בין השעות 16:00-19:00 ויוקם ברחבה הצמודה לסופר-פארם. כמה: כניסה חופשית. הלו”ז המלא של קייטנת שער הצפון נמצא באתר הרישמי. 

אירועי קיץ בחינם במרכז

פסטיבל האורות נמל תל אביב 2024

פסטיבל האורות חוזר ובגדול!! ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! “פסטיבל האורות” חוזר לנמל תל-אביב ומבטיח להיות האטרקציה המרכזית של הקיץ!  פסטיבל האורות הבינלאומי חוזר לנמל תל אביב וכולם מוזמנים ליהנות בחינם במשך שלושה שבועות מחגיגה של עשרות מיצגי ענק מרהיבים “פסטיבל האורות סובב עולם”. פסטיבל האורות סובב עולם 04-24/08/2024 באוגוסט (ימים א’-ה’ ומוצ”ש , בין השעות 18:30-23:00 ובמוצ”ש עד חצות) פסטיבל קיץ עוצר נשימה שפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם האמיתי מתחיל אחרי השקיעה, כשכל היצירות מתעוררות לחיים. למידע מפורט על האירוע לחצו כאן.

מברכז מבקרים חברת חשמל אורות רבין 

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחווה טכנולוגית וחדשנית של עולם החשמל. מרכז המבקרים על שם האלוף במילואים יצחק חקה חופי ז”ל שנמצא באתר תחנת הכוח “אורות רבין” בחדרה מאפשר לכם לקבל הצצה אל עולם החשמל. במהלך הסיור המודרך תכנסו אל תוך אתר תחנת הכוח ותחשפו לשיא הטכנולוגיה. הביקור כאן הוא חינמי לחלוטין ואורכו כשעה וחצי בהרשמה מראש באתר הרישמי.

פסטיבל אולימפיאדת הכוכבים בהרצליה

פסטיבל אולימפיאדת הכוכבים הכולל מתחם ספורטיבי, יצירת חולצות ספורט ותיקים לחדר כושר, צילום על הפודיום ועוד בהשראת המשחקים האולימפיים בפריז, בואו לחוות וליהנות משלל פעילויות מרתקות שמותאמות לכל הגילאים למשך חודש שלם .מתחמי פעילויות ייחודיים יוקמו עבור הילדים ויתמקדו בתכני ספורט מגוונים. ניתן להשתתף בסבבים של 15 דקות בפעילויות כמו קליעה לסל, משחקי שיווי משקל, הליכון ומשקולות. בנוסף, הילדים יוכלו להכין תעודת השתתפות ולהצטלם איתה בפודיום מיוחד שיוצב במתחם.

במקביל, יתקיימו סדנאות יצירה להכנת אביזרים לשימוש בזמן פעילות ספורטיבית, כמו חולצות ספורט, תיקים לחדר כושר, מגבות רחצה וכובעים לגולף. סדנאות נוספות יתמקדו בהכנת משחקי ספורט מגוונים, כמו כדורי ג’אגלינג, עפיפונים ופריסבי.לצד כל זאת, יתקיימו סדנאות בישול ואפייה תחת הכותרת “טעים ובריא זה אפשרי”, שיתמקדו במאכלים בריאים וטעימים מחומרי גלם איכותיים, כגון עוגות בננה ותפוחים, חטיפי בריאות, עוגיות שיבולת שועל, שייקים מרעננים, מוזלי וסלטים מגוונים. מתי: תאריכים: ,4-29.8 ימים: ראשון – חמישי, שעות: 11:00-14:00 כמה: הכניסה חופשית איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

טיול רטוב בלב גוש דן 

לאורך 28 ק”מ בלב ליבה של מדינת ישראל זורם לו נחל הירקון והוא הנחל הגדול ביותר במערכת נחלי החוף של ארץ ישראל. נחל הירקון זורם בלב אזור גוש דן והוא מתפתל בין הישובים והערים, בדרכו הוא מספק לנו המון פינות ישיבה נהדרות. אחת מהפינות המרעננות היא איזור בית לאה. בית לאה הוא למעשה המבנה ההיסטורי שתראו כשתגיעו לכאן שמכונה בית הפרדס. למידע מפורט לחצו כאן.

ממשיכים עם הקייטנה בקניון עיר ימים נתניה

בקייטנת הקיץ, הילדים שאוהבים לאפות ולבשל, יוכלו ללמוד להכין מנות קלות המותאמות להם כמו סלט פירות קייצי, כריכי בריאות ופיצות אישיות ועוד – כמו שפים מקצועיים. הילדים שאוהבים אומנות יכולים להצטרף לסדנאות יצירה שונות, החל מכדורים פורחים, מעמד ממו קייצי לחדר, קריסטל בול של ים, הכנת בובת חוטים, כובעי מצחייה ועוד מגוון רחב של סדנאות, למד בסדנאות מקצועיות אשר ילמדו כיצד להכין אוריגמי ותכשיטים כמו מקצוענים.

לפעלתניים שביניהם, ישנן סדנאות אינטראקטיביות כגון סדנת תיפוף אפריקאי וסדנת בלונים בעיצוב חיות ים. והדובדבן שבקצפת – מתחם המשחקייה יעמוד לרשות הילדים לאורך כל זמן הקייטנה. במשחקייה מגוון מתקנים המתאים למגוון רחב של גילאים. לקראת סוף חודש יולי חוזרים למסורת – הקרנות סרטי קולנוע שוברי קופות בחינם בפארק פתוח, על פופים ומחצלות – כדוגמת ‘חתול במוזיאון’ ו-‘אלמנטלי’. מתי? החל מה-8/7 ועד ה-31/7, ימים ב’ – ה’, בין השעות 13:00-19:00 הקרנות הסרטים יתקיימו ברחבה החיצונית שבקומת הפארק, בימי ראשון בשעה 20:00 כמה? הכניסה חופשית איפה? קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה.

אירועי החופש הגדול לכל המשפחה בנמל תל אביב 2024

נמל תל אביב מזמין את המשפחות לבלות עם הילדים במגוון אירועים שיתקיימו בחופש הגדול ללא עלות, בכניסה חופשית. הצגות ילדים מבית היוצר של התיאטראות המובילים תתקיימנה באמפי תיאטרון של הנמל: בגדי המלך החדשים, זהבה ושלושת הדובים, בית הממתקים של עמי ותמי ועוד. הקרנות סרטים שוברי קופות חדשים על מסך ענק תחת כיפת השמיים ברחבת הדק המרכזית: טרולים : הקול הטוב 3, וונקה, בת הים הקטנה לייב אקשן ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

פארק ענבה: הפארק הגדול של מודיעין

אין ילד שלא אוהב פארקים ובוודאי אם הפארק הוא מושקע ויש בו מגוון רחב של אטרקציות – פארק ענבה הוא אחד כזה בדיוק. יש כאן בגדול כל מה שהילדים צריכים בשביל להעביר יום שלם של כייף. הפארק הוא גדול, מטופח, עם מרחבי דשא גדולים, מתקני שעשועים מגוונים, אגם מלאכותי ועוד.  פארק ענבה ממוקם בלב העיר ושמו ניתן לו בעקבות נחל ענבה שעובר בסמוך לכאן. בחרבי הפארק יש משטחי דשא גדולים, מקומות ישיבה מוצלים, ספסלי פיקניק מונגשים, מתחם אטרקציות ובו: מתקני שעשועים, מתקני טיפוס, פארק חבלים, מגלשות, מסלול מכשולים, איזור לפעוטות, מתקני נדנדות, מזרקה עם 19 סילוני מים ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

מגוון פעילויות וסדנאות חינמיות בקניון שבעת הכוכבים הרצליה

בכל שבוע, מוצעות שלוש פעילויות שונות המתאימות לילדים בכל הגילאים. מתחילים עם סדנת “שף תלמד” בימי שני, שם הילדים ילמדו כיצד להפוך לשפים צעירים. הם יכינו מגוון מנות קיציים, החל ממוס טריקולד מרהיב ועד לעוגת גבינה עם פירות יער. ממשיכים עם סדנת יצירה בימי שלישי, שבה הילדים ייצרו פריטים מקוריים כמו צלחת מעופפת, עפיפון, ואפילו דייג מגנטי. זו הזדמנות עבורם לפתח כישורים מוטוריים ולעודד חשיבה יצירתית. ולסיום השבוע, בימי חמישי, תתקיים “סדנת פלסטלינה” שבה הילדים יפסלו פסלים צבעוניים. מגלידה דמיונית ועד לדמותו האהובה של נמו, הילדים יוכלו לפסל בחומרים שונים וליצור יצירות מגוונות עם הדמיון הפורה. שף תלמד – ימי שני בשעה 17:00, סדנת יצירה – ימי שלישי בשעה 17:30, סדנת פלסטלינה – ימי חמישי בשעה 17:30 כמה: הכניסה חופשית איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

אירועי קיץ בחינם בירושלים

מופע לייזרים בארמון הנציב

לראשונה בעולם, מופע לייזר של צליל וצבע המתפרס במרחב וכולל חלקים נרחבים של עיר הבירה. המופע, ביוזמת ובתמיכת משרד התיירות, ומשרד ירושלים ומסורת ישראל והוא בוצע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים. מופע הלייזר של הבירה הוא שיר הלל של אור ומוזיקה למרקם, להיסטוריה ולתרבות של העיר. מטיילת ארמון הנציב נפרשת בפנינו העיר ירושלים – מקום שאין כמוהו בעולם. עיר ובה מגוון עצום של תרבויות, ובלבה תקווה, להגיע לשלום המיוחל. לאורך טיילת הרכס הצופה אל האגן הקדוש נבנתה מערכת שמע מתקדמת המאפשרת פיזור סאונד אחיד ועוצמתי לכל אורכה, ליצירת חוויה היקפית ומלאה עבור הצופים. למידע מפורט לחצו כאן.

חזיון אורקולי בכיכר השער העתיק (הכיכר הרומית) 

חדש!! חזיון אורקולי חדש המספר סיפוריהם של שערים קדומים. לאחר כ-10 שנים בהן היתה הכיכר הרומית סגורה, נפתחה מחדש (להרצה) הכיכר הרומית תחת השם “מרכז המבקרים כיכר השער העתיק”.  באתר שולב חזיון אורקולי חדשני העוסק בנושא שער העיר, וכולל גם עמוד מייל בסגנון מודרני המהווה מיצג עצמאי מרהיב. האתר פתוח כעת להרצה לקבוצות מאורגנות דרך סוכן נסיעות בלבד בעלות סמלית. מידע מלא באתר הרישמי.

פארק עמק הצבאים

עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול ביותר בישראל, העמק מקיף שטח של 250 דונם בלב העיר ירושלים. בפארק יש עדר של 30 צבאים שחי בו לאורך השנים, בנוסף יש כאן מגוון רחב של יונקים, ציפורים ועופות. בפארק יש מספר מסלולי הליכה החל ממסלול קצר שמונגש ומסלולים ארוכים עם מסתורי תצפית. למידע מפורט לחצו כאן.

מופע מזרקות פארק טדי

פארק טדי הוא פארק עירוני בירושלים הפתוח למבקרים באופן חופשי ובחינם. הפארק נמצא בלב האזור המתוייר של ירושלים, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, שדרת ממילא ומגדל דוד. הפארק מוקף במדשאות רחבות וספסלי ישיבה ובמרכזו אטרקציה של מזרקות מים מהיפות והמיוחדות בישראל. מזרקות המים בפארק טדי הן מוקד עלייה לרגל של כמעט כל מבקר שמגיע לירושלים. המזרקות מציגות מופעי מים המשלבים מוזיקה ואורות וכך הן יוצרות מופע מרהיב ומיוחד במינו. למידע מלא לחצו כאן.

אירועי קיץ בחינם בדרום

חמישי Live בפארק הטרמינל אילת

תאגיד התיירות של אילת ועיריית אילת מזמינים אתכם להגיע בכל יום חמישי למופעי “חמישי Live” בפארק הטרמינל. מגוון רחב של מופעי מוסיקה Live עם מיטב האומנים הגדולים וגם הרכבים מקומיים. כל זה מתקיים מדי יום חמישי בחודשי הקיץ. הצטרפו לחגיגה של מוסיקה ואווירה שמחה בפארק הטרמינל. הכניסה חופשית. מידע נוסף לחצו כאן.

ים של אורות: אטרקציית תאורה באילת

15 מיצבי תאורה מרהיבים ביופיים ובצבעיהם הוצבו לאורכה של טיילת אילת, באזור שסובב את המרינה, מיזם של עיריית אילת בשיתוף משרד התיירות. בין פסלי התאורה הייחודיים, שבשעת שקיעה מתעוררים לחיים, אפשר לפגוש את עץ הכפכפים, עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, דולפינים בצבעי כחול לבן בחוויה של תנועה וזרימה, זרי פרחים מוארים ש”נשתלו” בעציצי ענק לאורך הטיילת, סמל לאהבה ולתקווה, עמדות צילום בצורת לבבות מוארים, פינות ישיבה רומנטיות מוארות בצבעים רכים השמש השוקעת במערב וגם עמדות ישיבה וטעינה לסלולריים, מוארים בשלל צבעים. מידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.