Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לשבת עם הילדים רשימה מצפון לדרום

עכשיו כשהטבע נמצא בשיאו ואפשר לפגוש מגוון רחב של פריחה צבעונית, מרחבים ירוקים וזרימה של נחלים – יוצאים לטייל בשביל להתאוורר. הטבע כרגע נמצא בשיאו – לא משנה איפה תבקרו תוכלו למצוא נחלים זורמים, פרחי בר פורחים בשלל צבעים וכמובן נופים עוצרי נשימה. בין אם תבחרו בטבע הפתוח או באטרקציה סגורה כאן תוכלו לקבל מספר המלצות לפי איזורים ירוקים של פיקוד העורף (נכון ליום כתיבת הכתבה). שימו לב כי חשוב ומומלץ לבדוק בטרם יציאתכם את הוראות פיקוד העורף באיזור הרלוונטי. אז קדימה בלי לחכות יותר מדי, המשיכו לקרוא, בחרו מקום וסעו לקבל הרבה אוויר מהטבע שלנו!

חוף חוקוק בכנרת

חוף חוקוק נמצא בצד הצפון מערבי של הכנרת, הוא נקרא גם “החוף הירוק” או חוף כרי דשא שם נמצאת גם אכסנית אנ”א. לאורכו של החוף ישנם מדשאות דשא, הוא מלא בעצי דקל מרשימים מאוד שנותנים כאן צל רב לצד עצי האקליפטוס ובאמצע החוף חוצה אותו נחל מינים. החוף מבוקש מאוד בקרב חובבי קמפינג והוא מחולק לפי מתחמים: בצידו הצפוני אפשר למצוא מתחם קמפינג להשכרת אוהלים בתיאום מראש, כולל אוהלים עם מזגן, מסעדת החוף הירוק ומתחם VIP. למידע מלא על החוף לחצו כאן.

נחל כלח פארק הכרמל

נחל כלח נמצא בתוך שוויצריה הקטנה בחלקו הצפוני של הר הכרמל. למה שוויצריה הקטנה? כי הנוף כאן עוצר נשימה ומזג האוויר כאן נעים לאורך רוב חודשי השנה. מסלול נחל כלח והצניר הוא מסלול מעגלי, שאורכו 1.2 ק”מ, הוא מוצל ברובו ובמהלכו תגיעו את נקודת העניין העיקרית שבו – הצניר. הצניר הוא סלע מקומר שצורתו מזכירה צינור ומכאן הוא גם קיבל את שמו. הצניר שתפגשו במסלול נחל כלח הוא גדול ומרשים וממנו תצפית מרהיבה על פארק הכרמל ונופיו המרשימים. בימי אלו פורח כאן השושן הצחור פרח מרשים ויפה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת הטבע נחל תנינים

שמורת נחל תנינים משלבת טיול בין נופי טבע והיסטוריה ביחד, מדובר על שמורת טבע של רשות הטבע והגנים שנמצאת על קו החוף בין קיבוץ מעגן מיכאל לבין ג’סר א זרקא. נחל תנינים הוא נחל איתן ויש בו מים בכל ימות השנה. בתוך השמורה ישנו מסלול מרכזי שעובר לצידו של הנחל ובמהלכו פוגשים עתיקות מהתקופה הרומית כמו: סכר רומי, טחנת קמח, אמת מים מרהיבה ועוד. אורכו של המסלול המלא כ 2 ק”מ, הוא נגיש כמעט ברובו אך יש לקחת בחשבון כי יש מעט צל ורובו חשוף לשמש. נחל תנינים הוא הנחל היחיד באיזור קו החוף שזורם לים והמים שלו לא מזוהמים או אי פעם זוהמו במי ביוב. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת שער פולג

שמורת טבע שער פולג שנמצאת בשרון היא שמורת טבע הנמצאת בין מושב אודים לקיבוץ יקום לצד כביש מספר 2. הטיול בשמורה הוא קליל, באורכים שונים לבחירתכם ולכן הוא אפשרי כמעט לכולם ומומלץ גם למשפחות עם ילדים קטנים. במהלך הטיול בשמורת טבע שער פולג נפגוש רכסי כורכר, אגם מים שהוא אגם יקום שנמצא בחוץ לטווח הרישמי של שמורת טבע שער פולג והוא מתמלא בעיקר בחורף לאחר הגשמים ונוכל לטייל בין הפריחה המגוונת ולצד הנוף שנראה מכאן. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

דרך בורמה

דרך בורמה, העוברת לצידם של הרי ירושלים, מאפשרת לנו לצאת לטיול מקסים, רכוב, בנוף יפהפה ועוצר נשימה! דרך בורמה מהווה אבן דרך בהיסטוריה של ישראל. במהלך הנסיעה שלכם בדרך הנוף יש נקודות עניין רבות לעצירה שביניהן תצפיות מיוחדת, פינות פיקניק, אמצעי הסברה ועוד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

שמורת טבע נחל חלילים

נחל חלילים מספק לנו חוויה של טיול משפחתי בנוף מקסים. הטיול בנחל חלילים יוצא מבין השכונות של העיר מבשרת ציון. ממש בין הבתים ובצמוד לעיר הרועשת ישנה פיסת טבע פסטורלית ויפהפייה שמספקת לנו טיול בין נופים, פריחה, מערות חלילים מיוחדות ועוד, וכל זה במסלול שמתאים לכל המשפחה. המערות קיבלו את שמן כי כאשר יש כאן רוחות חזקות נשמע צליל של חליל המגיע מתוכן – המערות הן אחת התופעות היפות שיש. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עין בוקק

עין בוקק הוא מסלול מקסים בדרום ים המלח, שמציע טיול קליל עם ילדים ומתאים לכל המשפחה. במהלך הטיול פוגשים במים זורמים לצד נופי המדבר, והשילוב של השניים הוא חוויה מיוחדת מאוד. תחילת המסלול היא בצמוד לבתי המלון של ים המלח וההגעה אליו היא פשוטה יחסית, וזו עוד סיבה לכך שהוא נחשב לטיול אטרקטיבי ואהוב על משפחות. הנחל זורם בכל עונות השנה כך שתמיד תמצאו בו מים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עוד המלצות לטיולים

מאגר גלעד רמות מנשה
טיולים בצפון
גן לאומי תל אפק
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפור ברק ועמיחי – תצפית למכתש רמון
טיולים בדרום
מאגר גלעד רמות מנשה
טיולים בצפון
גן לאומי תל אפק
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפור ברק ועמיחי – תצפית למכתש רמון
טיולים בדרום

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.