Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שביל הגולן - מקטע מספר 13 - מאמפי גולן למבוא חמה

מקטע מספר 14 של שביל הגולן מתחיל באמפי גולן יורד אל תך נחל מיצר ליער אלוני התבור, אל האלון הגדול. במפגש עם כביש המערכת עולים לכיוון דרום מערב, למי מכם שבוחר להגיע עד למפל מיצר יצטרך לסטות מעל מהשביל. העליה עוברת בשטחים חקלאים עד להגעה למבוא חמה. מה תראו במהלך המסלול?

שביל הגולן - מקטע מספר 14- מגבעת יואב לאמפי גולן

נחל מיצר

שביל הגולן מתמזג יחד עם סימון שבילים כחול בקטע הזה שתחילתו יורד במתינות ולאחר מכן הירידה הופכת תלולה! לאחר הירידה נגיע אל ואדי ברברה = הנחל הרועש. לאחר הליכה של בערך קילומטר, נחצה את הנחל ונמשיך דרומה עם הסימון שבילים הכחול שיוביל אותנו בין אלוני תבור מדהימים ופריחה מדהימה בעונה. לאחר הליכה של 3 קילומטר מתחילת המסלול נגיע אל פיצול שבילים כחול אדום, כאן נמשיך עם סימון שבילים של שביל הגולן שמתמזג עם האדום. למיד מכם שרוצה להמשיך למפל מיצר יכול להמשיך עם הכחול עוד קילומטר כדי לצפות במפל שגובהו 9 מטרים!

למי שצולח את שביל הגולן ללא לינה:

  • את הרכב הראשון אפשר להחנות על פי הוויז: אמפי הגולן.
  • את הרכב השני אפשר להחנות על פי הוויז: בית עלמין מבוא חמה.

מקומות לינה וקמפינג:

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.