Skip to content
Search
Search
Close this search box.

מוזיאון האשליות בתל אביב: חוויה לכל המשפחה

מוזיאון האשליות בתל אביב הוא מקום ייחודי בו תוכלו לחוות עולם של אשליות אופטיות מרתקות, חידות מאתגרות ותערוכות אינטראקטיביות. המוזיאון ממוקם בנמל תל אביב, בקרבת מגוון אטרקציות תיירותיות, ומהווה יעד פופולרי עבור משפחות, זוגות וצעירים. מדובר על מוזיאון שכל אחד צריך לבקר בו לפחות פעם אחת! מוזיאון האשליות מציע חוויה מרתקת לכל המשפחה כזאת שלא תרצו לצאת ממנה. במוזיאון תמצאו למעלה מ-50 מיצגים אינטראקטיביים המשתמשים באשליות אופטיות, הולוגרמות ומשחקי תפיסה כדי לערער את תפיסת המציאות שלכם. מיצגים מושקעים ברמה הגבוהה ביותר!

המוזיאון מציע למבקרים עשרות תערוכות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ויעוררו את הדמיון: אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קלידוסקופ, אביזרים בהם יש “טוויסט” מסוים ועוד. התחושה המתמדת המלווה את המבקרים בין המוצגים השונים היא שילוב מנצח בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה  – חוויה אינטראקטיבית סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים המלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול/ מצליח להבין במבט ראשון. בואו להנות מהקסם המיוחד הגלום באשליות האופטיות אשר גורמות למבקרים להטיל ספק בחושיהם.

מה חשוב לדעת טרם הביקור במוזיאון?

מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון כשעתיים לפחות. כדאי להגיע למוזיאון מוקדם בבוקר או מאוחר אחר הצהריים, כדי להימנע מעומס. צלמו הרבה תמונות! המוזיאון הוא מקום נהדר לצלם תמונות מיוחדות ומרתקות. המוזיאון נגיש לבעלי מוגבלויות ולמי מכם שמגיע עם עגלה קחו בחשבון שאם יש עומסים יש להשאיר את העגלה בכניסה לכן תבואו גם עם מנשא ליתר ביטחון. המוזיאון ממוקם בנמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26. במתחם הנמל תוכלו למצוא מסעדות ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה. טרם הביקור מומלץ לבקר באתר הרישמי למידע מפורט ועדכונים חשובים. המוזיאון מומלץ מגיל 6.

דרכי הגעה למוזיאון האשליות

כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוייז: מוזיאון האשליות. חניה קרובה בתשלום. לבאים משדרות רוקחת יש לנסוע מערבה לרחוב התערוכה, ושם לפנות ימינה לכיכר פלומר. בכיכר פונים שמאלה וממשיכים ישר עד להגעה לחניה מסודרת לצד גן שעשועים גדול. כאן מחנים את הרכב וכבר מהחניה ניתן לראות את השלט של המוזיאון.

רוצים עוד הצעות לטיול באזור הזה?

טיילת נמל תל אביב – נמל תל אביב הוא מבין היעדים המרכזיים של העיר ונחשב לאתר פנאי ומסחר מבין המובילים בישראל. הנמל מושך אליו מטיילים רבים שמגיעים לטייל כאן לאורך החוף ולצד החנויות ואתרי הבילוי. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
פארק התחנה תל אביב יפו – על גבול יפו העתיקה ונווה צדק ממש היכן שהייתה תחנת הרכבת ההיסטורית של יפו הוקם פארק התחנה. במתחם תמצאו מבנים היסטוריים, חנויות, גלריות ועוד. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
שביל העצמאות – תל אביב – בעיר העברית של ישראל אתם מוזמנים להגיע לטיול מעגלי שאורכו קילומטר בשביל המקשר בין נקודות המספרות את סיפור הקמתה של העיר והכרזת העצמאות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
פארק החורשות והגן הבוטני תל אביב – בדרום תל אביב תוכלו למצוא את פארק החורשות וממנו אפשר לצאת לטיול בגן הבוטני. הפארק משמש כריאה ירוקה לכל השכונות של דרום תל אביב. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
אתר שבע טחנות גני יהושע פארק הירקון‎ – גני יהושע השוכנים לאורך נחל הירקון מספקים אשפרות בילוי מפתיעה במיוחד עם שלל אטרקציות לכל המשפחה. למידע נוסף ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מערות אפקה – מערות אפקה הן מפורסמות ומוכרות בעיקר בעקבות פריחת הנרקיסים המרהיבה שממלאת את האזור כולו בחורף, שמזמינה אליה מבקרים רבים שבאים לצפות ביופי. למידע מלא ודרכי הגעה לחצו כאן.
 
מרכז פרס לשלום – מרכז החדשנות של ישראל – מרכז פרס לשלום הוא מרכז מבקרים יחיד מסוגו, המציג את סיפור החדשנות של ישראל. במרכז המבקרים תצאו לסיור מודרך מרתק בהשראת שמעון פרס ז”ל. למידע מלא על המקום לחצו כאן.
 
בית לאה – גן לאומי ירקון מקורות הירקון – לאורך 28 ק”מ בלב ליבה של מדינת ישראל זורם לו נחל ירקון והוא הנחל הגדול ביותר במערכת נחלי החוף של ארץ ישראל. יש בו פינות נהדרות כמו בית לאה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.