Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול זרימות עם ילדים במרכז

סוף כל סוף הגשם פה והוא הגיע בעוצמה כך שניתן לעשות טיול זרימות ומפלים! יש מספר מקומות שניתן להגיע אליהם עם הרכב, בהליכה קצרה ובטוחה (!!)  ולראות את הזרימה המרשימה יחד עם הילדים. כאן נספר לכם על מספר מקומות במרכז שאסור לפספס כשיש זרימות. לפני שנפרט על אותן המקומות חשוב לנו לבקש – אנא סעו בזהירות כיוון שכל הכבישים כרגע רטובים!

נחל תנינים

יש מספר נקודות ששווה לעצור ולראות את זרימת הנחל, לדוגמא: באיזור עין עמיקם או עין אביאל יש לא מעט נקודות שאפשר לעמוד בצורה בטוחה ולצפות בנחל שזורם. אך לדעתנו הטוב ביותר והבטוח ביותר מבין כולם הוא באיזור שמורת הטבע של נחל תנינים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל חדרה

אל נחל חדרה אפשר להגיע לאחת הנקודות תצפית הנוחות, הנגישות והבטוחות שיש – דרך פארק נחל חדרה. גם הנחל הזה זורם בעוצמה מהגשמים האחרונים ירדו. מבטיחות כשתעמדו על הגשר ותסתכלו על הזרימה לים תאמרו את מה שאנחנו אמרנו “כמה חבל שכל המים זורמים לים”. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל אלכסנדר

את נחל אלכסנדר אפשר לפגוש במספר מקומות שדרכי הגישה אליהם יכולים להיות לא נוחים בימים של אחרי הגשם. לדוגמא: מצפור ויקר הוא אחד מהמקומות שאפשר להתרשם מהזרימה של הנחל אבל הדרך לשם בוצית ולא עבירה לכל רכב. לכן אנחנו נמליץ בחום להגיע אל איזור גשר הצבים או השפך של נחל אלכסנדר אל הים. משם תוכלו להתרשם מהזרימה. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל הירקון

את הירקון פוגשים לאורך כל גוש דן, באיזור מקורות הירקון בצד המזרחי שלו ועד לשפך בצד המערבי שלו. אין ספק שאיפה שהכי מומלץ לראות את הזרימה, זה בפארק רמת גן באיזור גשר שבע הטחנות דרך גני יהושוע! למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל ערבה במודיעין

שביל ענבה שיוצא מפארק ענבה  מספק לנו מסלול הליכה שאורכו 5 ק”מ, קווי שעובר במקביל לערוץ הנחל ענבה. תחילתו מתוך הפארק בצד הצפוני של האגם האקולוגי וסיומו בתחנת הרכבת של מודיעין. לאחר הגשמים אפשר להתרשם כאן מזרימת הנחל העוצמתי. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

נחל רבה ראש העין

בלב יער ראש העין עובר לו נחל רבה, לאורך כל השנה הנחל הוא אכזב אך לאחר הגשמים אפשר להתרשם כאן מהזרימה העוצמתית שלו שעובר בלב העיר. נקודה נוספת מחוץ ליער ראש העין הוא איזור אגם הצלילים. למידע מלא על יער ראש העין לחצו כאן.

נחל לכיש

אז אולי הוא לא נמצא בלב המרכז אבל שווה טיפל’ה להדרים בשביל לראות את כמות המים שזורמים בנחל לכיש. אנחנו נמליץ להגיע לאיזור פארק לכיש ומשם לצפות בשפך של הנחל אל הים. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

גן לאומי נחל רובין שפך נחל שורק

נחל שורק הוא מבין הנחלים הארוכים שיש לנו בישראל, הוא מתחיל בהרי ירושלים ואורכו 70 ק”מ עד לשפך צפונית לקיבוץ פלמחים. בחלק זה נעשו המון עבודות שיקום מה שהפך את המקום לגן לאומי שפך נחל שורק, במסלול הליכה הולכים לצד הנחל הזורם עם לא מעט נקודות עניין וכמה דרכי טיול לבחירתכם. למידע מפורט על המסלולים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

שמורת טבע תל אנפה פריחת הנרקיסים
מה עושים עם ילדים בחורף?
נחל שניר חצבני גן הצפון
טיול זרימות ומפלים עם הילדים בצפון
קניון הבזלת נחל חרוד
טיולי טבע מומלצים בחורף
מוזיאון הטרקטור בעין ורד – אטרקציה לכל המשפחה
מה עושים עם הילדים ביום גשום בחורף
שמורת טבע תל אנפה פריחת הנרקיסים
מה עושים עם ילדים בחורף?
נחל שניר חצבני גן הצפון
טיול זרימות ומפלים עם הילדים בצפון
קניון הבזלת נחל חרוד
טיולי טבע מומלצים בחורף
מוזיאון הטרקטור בעין ורד – אטרקציה לכל המשפחה
מה עושים עם הילדים ביום גשום בחורף