Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק מעיין המושבה במטולה

לאחר שנים רבות סוף כל סוף קרן קיימת לישראל וגורמים נוספים לקחו את פארק המעיין במטולה והפכו את הפינה הזאת לעוד פנינה מקסימה בנקודה הצפונית ביותר של ישראל. פרויקט שחזור ושיקום שלפני שנים רבות היה מוקד לאספקת מים לתושבי האיזור. ממש כאן בתוך הסלעים נובע מעיין קטן, מי המעיין זורמים בתעלות מסודרות הישר אל בריכה ששוקמה. סביב איזור המעיין יש אמפיתאטרון ורחבת דשא גדולה מכאן יש נוף עוצר נשימה לכוון עמק החולה ועמק עיון.

פארק מעיין המושבה נגיש כולו, מהחניה, דרך ירידה נגישה עד לאיזור המעיין. כן חשוב לציין כי אין גישה נוחה למעיין אבל זה אפשרי אם מטפסים על האבנים הגדולות ששמו כאן. יש כאן המון ספסלים ובעיקר המון צל באיזור זרימת המים למי מכם שמחפש מקום נחמד לפיקניק. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: פארק המעיין מטולה. כאשר תכנסו בשער המושבה פנו ימינה אל רחוב הטיילת ואז לרחוב הרקפת לאחר נסיעה של 60 מטר פנו שמאלה אל החניה העליונה ממנה יוצא המסלול הנגיש. ישנה כניסה נוספת מרחוב המעיין.

מדובר באזור שהוא אחד היפים והמומלצים לטיולים בכל הארץ. אז אם אתם כבר פה, הנה רעיונות למקומות נוספים שיש באזור המדהים הזה:

שמורת הטבע נחל עיון מפל התנור – למידע מלא לחץ כאן.

הטנק הסורי ההפוך בבניאס – למידע מלא לחץ כאן

שמורת הטבע החולה של רשות הטבע והגנים – למידע מלא לחץ כאן

אגמון החולה של קרן קיימת לישראל – למידע מלא לחץ כאן.

שמורת הטבע נחל שניר – למידע מלא לחץ כאן.

שמורת הטבע תל דן – למידע מלא לחץ כאן.

אנדרטת אסון המסוקים בשאר ישוב – למידע מלא לחץ כאן.

פינות ישיבה במתחם גן הצפון – נחל שניר – למידע מלא לחץ כאן. 

טיילת עמי – למידע מלא לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.