Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון המייסדים במעלות ע"ש יעקב חזן

מוזיאון המייסדים במעלות תרשיחא מאפשר לנו לקבל הצצה את ההתיישבות שהייתה במעלות ואת סיפור הקמת היישוב שקם כאן על יסודות המעברה בתרשיחא. המוזיאון מספר את סיפורים של מייסדי העיר דרך למידה חווייתית על ידי התנסות כחלוצים. המוזיאון נמצא בתוך שכונת מגורים שהוקמה בשנות ה 60, כלל המבנים כאן עברו תהליך של שיקום והם הוגדרו כמשכן למורשת.

שעות הפתיחה של המקום בימי ראשון עד שישי 10:00-14:00 בהרשמה מראש בלבד, המקום נגיש ומתאים לבעלי מוגבלות או עם עגלות, לביקור של משפחות עם ילדים יש מספר פעילויות: ציורי קיר, דפי יצירה, פעילות עמלנית. כדי לתאם הגעה ניתן ליצור קשר עם בצלאל דהן 050-4076264 או בכתובת מייל:  is1940da@gmail.com. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: מוזיאון המייסדים במעלות.

רוצים עוד הצעות לטיול בסביבה? 

טיול יומי בפקיעין העתיקה – פקיעין ששוכנת בהרי הגליל העליון מציעה לכם טיול יומי בסמטאות הציוריות, בית הכנסת העתיק, מפעל סבונים של סבתא ג’מילה, מערת הרשב”י ומעיין הכפר. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

שביל הר סנא ופארק הסלעים בכיסרא – מעל מעלות ופקיעין תוכלו לעשות את שביל הר סנא ובו תוכלו לראות תופעת טבע מיוחדת של סלעים בצורות שונות – זהו פארק הסלעים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק אדמית ומערת הקשת – תצפית נוף מהיפות שיש בגליל המערבי, הצופה גם על מערת הקשת המיוחדת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי נחל צלמון – מסלול הליכה בין נופים ונחל זורם עם מקומות עצירה יפהפהיים לצד הנחל ואפשרות לשכשוך. למידע מלא לחצו כאן.

מבצר יחיעם – מבצר יחיעם הוא אחד מבין מספר מבצרים עתיקים הפזורים במדינתנו הקטנה, והם מציגים היסטוריה בצורה המוחשית ביותר שאפשר. הטיול בו הוא קליל והנוף ממנו מקסים. למידע מלא לחצו כאן.

עין געתון – בצפון הארץ, ליד העיר נהריה,זורם לו עין געתון (בעיקר לאחר הגשמים) ובסמוך יש פינות ישיבה ושולחונות. מקום מעולה לעצירה קצרה ופיקניק. למידע מלא לחצו כאן.

החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל – החווה בגליל הוא מקום שכל מטייל באזור צריך להכיר. פשוט כי מדובר במקום מקסים וכייפי שיש בו כל מה שצריך כדי לבלות בכייף והוא מתאים לכולם. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער חניתה – בואו להכיר את סיפור חומה ומגדל וליהנות ממגוון מסלולים לכל המשפחה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.