Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקרקס החקלאי – משק חקלאות תיירותי לכל המשפחה

הקרקס החקלאי סגור עד להודעה חדשה

בתוך מושב היוגב שבעמק יזרעאל, בין השטחים החקלאים, תוכלו למצוא את הקרקס החקלאי. הקרקס החקלאי כשמו כן הוא: משק חקלאי שמשלב מגוון של אטרקציות לכל המשפחה. למעשה מדובר על מקום שאפשר להעביר בו כמה שעות טובות במגוון של אטרקציות מהנות לכל ילד. הסיפור שעומד מאחורי הקרקס הוא מעניין מאוד, את המקום הקימו זוג אומני קרקס שמופיעים למעלה מ 10 שנים בארץ ובעולם עם מופעי קרקס פנגאיה. מה שמיוחד במקום הוא המופע המרכזי שמתקיים במקום וסוחף אחריו את הקהל ואת הילדים במיוחד. המופעים מתקיימים על ידי הזוג עצמו או על ידי קרקסים נודדים נוספים שמתארחים כאן מדי פעם.

המקום שם לו למטרה לייצר פעילויות המשלבות הנאה גם להורים וגם לילדים ובכך להעצים את החיבור ביניהם. הערכים המרכזיים עליהם הוקם הקרקס החקלאי: אהבה בין אנשים, אהבה לאתגרים ואהבה לטבע! ואת כל אלה ייתכן ותרגישו בטיול שלכם במקום. מעבר למופע המרכזי שמתקיים כאן יש עוד מספר אטרקציות שחלקן קבועות וחלקן משתנות בהתאם לעונה. כבר אחרי הכניסה המתחם הראשון אותו תפגשו הוא מתחם הלהטוטים שבו מפוזרים אביזרי קרקס רבים לשימוש המבקרים. הילדים וההורים יכולים להתנסות יחד וללמוד את אופן השימוש באביזרים השונים. לרוב מסתובב במתחם זה גם מדריך מטעם המקום שיעזור וילמד אתכם כיצד לעשות להטוטים שונים. 

בנוסף בקרקס החקלאי יש מתחם שבו תוכלו ליצור עציצים מחומרים טבעיים וממוחזרים ולקחת אותם למזכרת בסיום, כתבי חידות בנושא הטבע, מתחם חדי אופן שבו תוכלו לנסות לרכב על הכלי המאתגר, ליצור בועות סבון ענקיות באמצעות כלים שמפוזרים כאן, ולקטנטנים יש גם ארגז חול עם טרקטורונים קטנים למשחק. בעונת הקיץ החמה מצטרפת אטרקציה נוספת של מגלשות מים עם אבובים שהילדים פשוט לא ירצו לעזוב וגם נחל מלאכותי קטן לשכשוך. ברחבי המשק הוצבו טפטפות מים לריענון המבקרים. טיפ – תביאו מגבת ובגדי החלפה לילדים. 

ברחבי הקרקס החקלאי יש חיות משק שונות כמו חמורים, עזים ועוד. תוכלו לשבת בפינות הישיבה שנסתרות להן בין עצי הפרי והירק שמגדלים כאן בקפידה. המשק הוא משק המקפיד על חקלאות אורגנית שאחד מעקרונותיה הוא שמירה על הסביבה ואי שימוש בחומרים המזיקים לה כמו חומרי הדברה. לאורך הטיול שלכם כאן תיתקלו בעצי פרי וירק רבים ביניהם: חצילים, עגבניות, לימונים, תבלינים, עצי זית ועוד. למעוניינים יש אפשרות להשתתף באטרקציה נוספת של קטיף מגוון בתוספת תשלום. בכניסה למשק יש אפשרות לרכוש גלידות, פיצות ושתיה. כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: הקרקס החקלאי .

רוצים להמשיך לטייל באיזור? הנה כמה המלצות:

עין עדעד – עמק יזרעאל – בלב השדות של עמק יזרעאל בסמוך למושב היוגב נובע מעיין עדעד שבשנים האחרונות החל בשיקום על ידי תושבי המושב היוגב. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

עין עוזי – עין עזי – עמק יזרעאל – בסמוך לאחד הכבישים הראשיים של עמק יזרעאל כביש 66 בכניסה למושב היוגב נובע מעיין הישר אל תוך מבנה קטן. הכניסה אליו היא בעזרת סולם. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מעלה נחל הקישון – מסלול לאופניים או רכבים העובר בין השדות החקלאים של עמק יזרעאל בין מאגרי מים, נופים עוצרי נשימה וחורשת הבונקרים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי תל מגידו – ביקור בגן לאומי תל מגידו יקח אתכם אחורה בזמן אל מסע באחת הערים החזקות והחשובות בהיסטוריה. ויש גם אטרקציות לילדים. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

מערת הפלמ”ח בקיבוץ משמר העמק – בצד הדרומי של קיבוץ משמר העמק, בלב היער נמצאת מערת גדולה – מערת הפלמ”ח. ממש כאן התאמנו שתי המחלקות הכי סודיות של הפלמ”ח. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

יער קרן הכרמל – אל יער קרן הכרמל הגענו ממש לאחר הגשמים וזה הרגיש כאילו אנחנו נכנסנו אל יער מהאגדות. שביל המערות, חורבת חרמש, הפריחה הצבעונית בדיוק החלה, הריח של טיול בתוך יער רטוב והנוף שכאן עוצרים נשימה.  למידע מלא על המקום לחץ כאן.

תל יקנעם – מרכז מבקרים שעבר שיפוץ ובהחלט שווה לבקר כאן. תל יקנעם היה מיושב במשך 4,000 שנים מאז תקופת הברונזה ועד ימי הסולטנות הממלוכית. התל ממוקם ליד אחת הדרכים החשובות ביותר בעת העתיקה – בשל מיקומו של התל קיבלה יקנעם העתיקה ערך אסטרטגי וכלכלי רב. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

פארק הגשרים התלויים בנשר – בפאתי העיר נשר, נמצא פארק נשר. אחד מהפארקים המדהימים שיש לטייל בהם באזור כשבמרכזו אטרקציה מיוחדת במינה של שני גשרים תלויים שעוברים מעל הואדי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

תחנת רכבת העמק המשוחזרת ומעיין אלרואי – טיול נגיש, קצר ונהדר עם הילדים העובר בין קרונות הרכבת המשוחזרת ובסופו תוכלו גם להיכנס אל המעיין הקטן והקריר. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי בית שערים – ברוכים הבאים לאחד מהגנים הלאומים המגניבים שיש כאן באיזור – מגוון רחב של מערות קבורה שהן אטרקציה נהדרת עם הילדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

שביל אוהד – אם אתם מחפשים מסלול הליכה קצר, נוח, עם נוף עוצר נשימה – זה המקום! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

נחל ציפורי טחנת הנזירים – מסלול נגיש לעגלות, לצד נחל זורם עם איזור לפיקניק – מושלם עם הילדים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

מוחרקה – קרן הכרמל – תצפית פנורמית עוצרת נשימה על כל איזור הגליל התחתון, עמק יזרעאל, התבור ועד לקו החוף של חדרה נתניה. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.