Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 המלצות לאטרקציות שכל הילדים אוהבים

כל טיול עם המשפחה הוא חוויה בפני עצמה, אך כשיוצאים לטייל עם ילדים צריך להתחשב גם בקטנטנים ולהשתדל לייצר להם כמה שיותר עניין במהלך הטיול. יש דברים שילדים תמיד אוהבים, וטיול למקום כזה מבטיח לנו שכולם יוצאים מרוצים. אספנו כמה מהאטרקציות האהובות עלינו ברחבי הארץ שלטעמנו כל משפחה עם ילדים צריכה להכיר.

יער האיילים

יער האיילים נמצא באודם שבצפון רמת הגולן והוא מתחם גדול של אטרקציות שמתאימות לבילוי עם הילדים. אין ילד שלא ימצא מה לעשות כאן מהסיבה הפשוטה שיש פה קצת מכל דבר: כשמו של המקום, יש כאן עשרות איילים שניתן לצפות בהם וגם ללמוד עליהם בהדרכה קצרה. ובנוסף יש כאן ג’ימבורי גדול, משחקייה, רכיבה על סוסי פוני, פינת ליטוף, טיול רכיבה בקלאב קאר ועוד.  האתר מציע גם פתרונות לינה שונים והוא אהוב מאוד על מטיילים. למידע מלא על יער האיילים לחצו כאן 

ג’ונגל כייף בית זרע

מדובר במקום שהוא כולו כייף עבור הילדים. הג’ונגל כייף משלב בצורה מושלמת גן חיות קטן עם כמה אטרקציות נוספות שכל הילדים אוהבים כמו: מתנפחים שניתן לקפוץ עליהם, כמה מתקני משחקים, בימבות לשימוש חופשי ועוד. בסיום הביקור תוכלו לשבת למנוחה במתחם המזון שבו יש כיסאות ושולחנות. המקום מוצל בחלקו ולכן מתאים לביקור גם בימים חמים. המקום מוציא גם טיולי שטח חוויתיים שיוצאים מהכניסה למתחם, ניתן לרכוש כרטיסים בקופות המקום. למידע נוסף לחצו כאן.

פארק החיות הזואולוגי בוטני בנהריה

לא הרבה מכירים אבל בנהרייה קיים גן חיות קטן, פסטורלי ומקסים שמאוד מומלץ לביקור ואהוב על ילדים. המקום הוא יפה ומטופח ויש בו גם פינת ליטוף קטנה. הפארק משמש גם כגן בוטני ויש בו צמחייה מגוונת וייחודית. במרכז הפארק שטח מדשאה גדול ומספר ספסלי פיקניק שהם מקום מעולה לפיקניק קצר או הפסקה קצרה במהלך הבילוי. המקום נגיש לטיול עם עגלות ואפשר גם להביא בימבות לילדים. כדאי לכם גם להביא כדור ולאפשר לילדים לשחק בחופשיות ברחבת הדשא הגדולה. לטעמנו מדובר בעצירה מושלמת למי שנמצא קרוב לאזור ומחפש אטרקציה קצרה לילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

גני חוגה

כמעט כל ילד אוהב לשחק במים ובריכות הן אטרקציה בפני עצמה. אבל בפארק גני חוגה תמצאו עוד כמה דברים שהופכים את המקום למושלם לבילוי משפחתי. גני חוגה נמצאים בקרבת העיר בית שאן והוא אחד המקומות האטרקטיביים והמבוקשים באזור. מדובר בפארק מים שכולל בריכות מים טבעיות שחלקן עמוקות וחלקן רדודות, מגלשות בתוך המים, שעשועים לילדים ועוד. סביב הבריכות המון שטח מוצל ודשא, מנגלים בהחלט מותרים ואפילו מומלצים. המקום מפעיל גם חניון לילה שיאפשר לכם לא להיפרד כל כך מהר ולהישאר לישון כאן. לכל הפרטים על גני חוגה לחץ כאן.

באלגן ביגור

בכניסה לקיבוץ יגור, למרגלותיו של הכרמל, תמצאו את פארק באלגן. פארק באלגן הוא פארק שעשועים ענק שממנו הילדים שלכם לא ירצו לחזור הביתה. בפארק תוכלו למצוא מעל ל 30 מתקנים המתאימים לגילאים שונים כך שכל המשפחה יכולה ליהנות כאן. הפארק מונגש וניתן להגיע עם עגלות, חלקו מקורה ויש המון נקודות צל, איזור ישיבה מסודר ומזנון. למידע נוסף לחצו כאן.

מוזיאון הטרקטור בעין ורד

המוזיאון נמצא במושב עין ורד באזור השרון והוא אטרקציה נהדרת למי שמחפש בילוי שקרוב למרכז הארץ, במקום מוצג אוסף ענק של טרקטורים, כלי חקלאות וכלי עבודה מגוונים מתקופות שונות. החלק האהוב כאן על הילדים הוא הקומה העליונה של המקום שבה ישנם מספר כלי רכב שהם יוכלו לטפס עליה ו”לנהוג” בהם. במקום יש בימבות מפוזרות, פינת יצירה קטנה ועוד כמה דברים שכל ילד אוהב. ממוזיאון הטרקטור ניתן גם לצאת לטיול בטרקטור שעובר ברחבי המושב והנסיעה בו היא אטרקציה בפני עצמה עבור הילדים. את הכרטיסים לטיול ניתן לרכוש בקופות של המקום. למידע נוסף לחצו כאן.

אקווריום ישראל

מדובר באטרקציה ייחודית ומיוחדת שאין עוד אחת כמוה בארץ. הטיול באווקריום ישראל הוא כניסה אל תוך עולם המים שבה נוכל לראות ולחוות את החיים שמתחת לפני הים. הטיול הוא במתחם סגור ומקורה שכולו מלא באקווריומים בצורות וגדלים שונים ובהם אלפי דגים ועוד המון מכל מה שחי מתחת למים. חלק מהאקווריומים הם ענקיים והם מאפשרים לדמות עבור בעלי החיים סביבה טבעית של מתחת לפני הים. המקום נגיש לטיול עם עגלות ויש המון מקומות ישיבה. יש מדריכים שמסתובבים במקום והם ישמחו להסביר ולהעשיר את הידע שלכם על מה שאתם רואים. למידע נוסף לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום