Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אטרקציות במצפה רמון למשפחות עם ילדים

טיול במצפה רמון עם הילדים הוא חוויה מדהימה ושוברת שגרה. נופי בראשית סביב מצפה רמון והסביבה מספקים לנו מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות עם הילדים לטובת חופשה מוצלחת. בכל עונה שתבחרו להגיע תמצאו פעילויות תואמות כמו גבים מלאים לאחר שיטפונות בחורף ועד תצפיות כוכבים כמו מטר פרסאידים שמתרחב מדי קיץ. בכתבה הבאה תוכלו לקבל המלצות לאטרקציות הכי מבוקשות במצפה רמון והסביבה עם ילדים.

חוות האלפקות

אי אפשר להגיע למצפה רמון ולא לבקר בחוות האלפקות. בחווה תמצאו אלפקות וגם לאמות שמקורן מדרום אמריקה חייה שלא פוגשים בכל יום. מעבר לאלפקות יש גם סוסים, חמורים, עיזים ועוד. הצמר של האלפקות נחשב ליחיד במינו ובחוות האלפקות מתבצע בעצם תהליך מלא של הפקת צמר – גידול וטיפול בחיות, השבחת הסיבים וייצור המוצר עצמו. בחנות המפעל שנמצאת פה ניתן להתרשם מהתהליך ולרכוש פריטי צמר מיוחדים. למידע מפורט לחצו כאן.

ביקור בכרם רמון 

כרם רמון הוא הכרם הגדול ביותר בנגב. מעבר להיותו כרם שבו מגדלים עשרות זנים של ענבים, הוא גם מספק אטרקציה נהדרת לבילוי. בביקור שלכם בכרם רמון תוכלו לשלב פעילות של בציר ענבים, טעימות יין משובח ואם הגעתם הנה ביום חם – אז תשמחו לדעת שיש פה גם בריכת שכשוך מרעננת. כל אלו הופכים את המקום הזה לאטרקטיבי ומהנה עבור רבים המגיעים לאזור. למידע מפורט לחצו כאן.

פארק הקשת 

מצפה רמון נמצאת במרכז הר הנגב ממש על שפת מכתש רמון וכייף לבקר בה בכל עונה של השנה, הבעיה בקיץ שיש כאן ימים חמים מדי ובמיוחד בשביל זה הוקם פארק הקשת בלב העיר – מים במדבר! המועצה המקומית של מצפה רמון הקימה את הפארק ובו יש מלא מזרקות! יש כאן מעל 10 מזרקות שזורמות מהרצפה ועוד כמה מפלונים שנופלים מהסככות בשילוב עם צל. פתרון מצוין עם הילדים לימים החמים כאן במצפה. למידע מפורט לחצו כאן.

גלישת חולות

גלישת חולות בנגב היא חוויה ייחודית שמתאימה כמעט לכל גיל! דמיינו את עצמכם גולשים במורד דיונות חול עצומות אל מול נוף מדברי מרהיב! גלישת חולות אינה קשה כפי שרבים חושבים. ניתן ללמוד את היסודות תוך זמן קצר, ולאחר מכן ליהנות מגלישות ארוכות ומהירות. ישנן מספר חברות בנגב המציעות פעילויות גלישת חולות, הן מספקות את כל הציוד הדרוש, הדרכה מקצועית ואף הסעות אחת מהן היא דרור במדבר. למידע מפורט לחצו כאן.

תצפיות כוכבים 

אם אתם מחפשים חוויה שהיא גם שוברת שגרה וגם לשעות הנעימות של היום תצפיות כוכבים זה לגמרי בשבילכם. מפת הכוכבים מעל מצפה רמון בלילות הקרירים הופך את המקום הזה לאידיאלי להתבוננות בכוכבים, בגלקסיות ובערפיליות. במצפה רמון פועלות מספר חברות המציעות תצפיות כוכבים מודרכות לילדים ולמבוגרים. התצפיות מתקיימות באמצעות טלסקופים משוכללים, ומדריכים מנוסים מסבירים על צורת השמיים בצורה מרתקת ומתאימה לכל גיל. מכתש רמון נחשב לשמורת כוכבים. המלצה למספר חברות לתצפיות כוכבים לחצו כאן.

מרכז מבקרים מצפה רמון 

על שפת המצוק של מכתש רמון ממוקם מרכז המבקרים מכתש רמון. למרכז יש 2 כובעים והוא מספר שני סיפורים שונים. כובע אחד: מרכז המבקרים מכתש רמון מספר בצורה תיאורית את סיפור חייו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז”ל ואת סיפור הגבורה שלו במעבורת קולומביה שהתרסקה בשנת 2003. הסיור כולל קטעי וידאו, סרטונים ופריטי הלבוש שלו מנאס”א. ישנה גם התייחסות לבנו אסף רמון ז”ל שהיה טייס קרב שנהרג בתאונת אימונים בשנת 2009. הכובע השני: המקום משלב בצורה נפלאה את עוצמת הנופים הפראיים של מכתש רמון ואת הסיפור שעומד מאחורי היווצרות המכתש ותופעות הטבע הייחודיות שבו. למידע מפורט לחצו כאן.

חולות צבעוניים במכתש רמון 

במרכז מכתש רמון, אחד המכתשים הגדולים בעולם, שוכן אתר ייחודי ומרתק: אתר החולות הצבעוניים, המכונה גם “אבן רוח מים”. כאן תמצאו גבעות קטנות של חול בצבעים שונים ומגוונים: אדום, צהוב, כתום, ירוק, סגול ואפילו שחור. צבעים אלו נוצרים כתוצאה מהרכב מינרלי ייחודי של סלעי היסוד באזור, שכל אחד מהם מכיל מתכת שונה. חוויה אדירה להגיע עם הילדים למלא בקבוק קטן בשכבות צבעוניות. למידע מפורט לחצו כאן.

סיורי עקרבים וגששות

מי שמעוניין לחוות את הצד הפחות מוכר של המדבר, סיור עקרבים לילי במצפה רמון הוא חוויה ייחודית ומרתקת. תחת אפלת הלילה, יוצאים המטיילים למסע מיוחד בעקבות אחד מיצורי המדבר המרתקים ביותר: העקרב. במהלך הסיור, המודרכים על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים, ילמדו המטיילים על עולם העקרבים המגוון, תפקידם החשוב במערכת האקולוגית, ואף יזכו להכיר מקרוב מינים שונים של עקרבים, ביניהם גם עקרבים זוהרים באור אולטרה סגול. הסיור מתקיים בשעות הלילה, אז יוצאים העקרבים ממחבואיהם ופעילים יותר. המדריכים ידריכו את המטיילים כיצד לאתר עקרבים בטבע, תוך הקפדה על כללי בטיחות קפדניים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.