Skip to content
Search
Search
Close this search box.

אטרקציות במזגן סביב הכנרת עם ילדים

בעונת הקיץ החמה או בעונת החורף הגשומה, אפשר להנות ממגון רחב של אטרקציות ממוזגות סביב הכנרת ובאיזור טבריה. החל מאתרי מורשת, מוזיאונים, סדנאות, משחקיות ועוד. כאן תוכלו לראות את האטרקציות המומלצות במזגן עם הילדים:

סדנאות שוקולד אצל גליתא

סדנאות השוקולד של גליתא הן חוויה עבור כל ילד. כי מה יותר מושלם משילוב של משחק, יצירה ושוקולד? אז בחוות השוקולד של גליתא תמצאו בדיוק את השילוב המושלם של כל אלה. כשתגיעו אל חוות השוקולד תוכלו כבר להתרשם בחנות שבכניסה מעשרות שוקולד בצורות שונות ובטעמים מגוונים. מי שירצה, יכול כמובן לרכוש ולקחת הביתה. הסדנה כוללת 3 חלקים הכוללים: סרטון הסבר קצר על השוקולד – איך נוצר שוקולד, הסדנה עצמה שעליה מיד נרחיב וחידון קצר ומהנה עבור הילדים. למידע מלא לחצו כאן.

הבית בנמל

נמל עין גב נמצא על שפת הכנרת בצידה המזרחית ובו תמצאו אתרי בילוי, נופש, תיירות ואטרקציות. הבית בנמל היא מבין האטרקציות המומלצות שכדאי לכם לחוות כאן אם הגעתם הנה עם הילדים. מדובר במשחקייה עשויה מעץ שמציעה חווית בילוי שכל ילד אוהב. המקום שנקרא “הבית בנמל” היה מוכר בעבר בשם “הנגרייה של סבא” שאותו כנראה חלקכם מכירים. מאז המקום החליף ידיים ושופץ, וכיום תמצאו שם משחקייה ייחודית הבנויה כולה מעולמות העץ, ובנוסף מתקיימות במקום גם פעילויות יצירה וסדנאות לילדים ברוח המקום. למידע מלא לחצו כאן.

לול ארט: מתחם סדנאות לכל המשפחה

למרגלות דרום רמת הגולן נמצא מושב רמות, ובצידו המערבי אל מול נוף עוצר הנשימה של הכנרת, תוכלו למצוא את מתחם לול ארט LOL ART. לול ארט מציע למבקרים להשתתף במגוון סדנאות חווייתיות בשיטת DIY “עשה זאת בעצמך” שמתאימות לכל גיל. המתחם הוא סגור וממוזג ולצידו נמצאת עגלת הקפה הנהדרת “קפה מוייז” עם תפריט עשיר, מרחבי ישיבה רבים ונוף מרהיב אל הכנרת. למידע מלא לחצו כאן.

יגאל אלון

על שפת הכנרת בצידה המערבי בתוך קיבוץ גינוסר נמצא בית יגאל אלון. בשנת 1986 הוקם בית יגאל אלון במטרה להנציח את מורשתו של יגאל אלון שהיה מפקד הפלמ”ח, חבר כנסת, סגן ראש הממשלה ושר בממשלות השונות של מדינת ישראל. בתוך בית יגאל אלון ישנו מוזיאון אדם בגליל ובו תערוכות כמו: דמותו של יגאל אלון כמנהיג, תחנות בחייו של יגאל אלון, 150 ממצאים עתיקים שאותרו מתקופת בית המקדש השני, הסירה העתיקה שגילו בשנת 1986 חברי קיבוץ גינוסר בעקבות שנת בצורת בימי הכנרת ועוד. למידע מלא לחצו כאן.

מתחם תחנת הרכבת בצמח

התחנה החשובה ביותר מבין תחנות שהיו בתוואי “רכבת העמק” מהתקופה העות’מנית היא התחנה בצמח. מרחקה הוא 85 ק”מ מחיפה ומכאן היה ניתן להגיע עד לדמשק. התחנה שכאן היא יעד אסטרטגי לאורך כל השנים החל ממלחמת העולם הראשונה ועד למלחמת השחרור. לאורך כל שנותיה הראשונות של המדינה היה כאן בסיס של צה”ל. עד לשנת 2013 נלקח האיזור שוקם ושוחזר כאן מבני התחנה על ידי מועצה לשימור אתרי מורשת בישראל. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.