Skip to content
Search
Search
Close this search box.

שבועות 2024: אירועי חג השבועות בדרום

בחג השבועות מתקיימים מדי שנה אירועים רבים ברחבי הארץ סביב נושאי החג. אירועי קיבוצים ייחודיים, אירועים סביב הקציר שמסמל את החג, חגיגות ביכורים, פסטיבלים ברוח חקלאות, מים וטבע. שבועות 2024 יראה אחרת לגמרי וזאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל. אז איך יודעים מה הם אירועי שבועות 2024 בדרום ואיפה הם מתקיימים? פשוט מאוד – המשיכו לקרוא. הדף מתעדכן כל הזמן בהתאם לפרסומים:

מגוון אירועי שבועות לכל המשפחה באשדוד

תושבי ומבקרי העיר אשדוד מוזמנים להנות ממגוון רחב של פעילויות כולל פיקניקים קהילתיים, סדנאות לכל המשפחה, הפנינגים שיתקיימו בפארקים השונים בשילוב מתנפחים ועוד שלל אירועים. מידע מפורט באתר הרישמי של החברה עירונית לתרבות הפנאי באשדוד.

סדנת קליעת טנא מעלי תמר

ביום שישי 07/06/2024 בשעה 11:00 אתם מוזמנים להצטרף לסדנה חווייתית לכל המשפחה באקו בר מטיילים לוטן. במהלך הסדנה לומדים לקלוע טנא מעלי תמר, מדובר על טכניקה פשוטה שאין צורך בידע קודם. הסדנה מתאימה לכל הגילאים כאשר ילדים עד גיל 14 צריכים ליווי מבוגר. הסדנה בתשלום וברישום מראש – לחצו כאן.

סיור עששיות סודות הנחושת בתמנע

ביום רביעי 12/06/2024 אתם מוזמנים להצטרף לסיור עששיות בפארק תמנע ואורכו כשעתיים וחצי. הסיור מתאים לכל הגילאים (לא לעגלות) והוא יקח אתכם למסע בזמן היישר אל תוך מכרות הנחושת הקדומים ביותר בעולם. במהלך הסיור עוברים באתר הקשתות המפורסם של פארק תמנע וכמובן במכרות נחושת קדומים. ישנם תאריכים נוספים של הסיור – למידע והרשמה באתר הרישמי של הפארק.

ווטרלנד – פארק המים של העיר אילת

בפארק ישנם שלושה מתחמים אשר בכל אחד מהם יש מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים, מזרקות ג’טים ממוחשבות, קרוסלות, סירות מתנגשות במים, מתחמי פיקניק ועוד. פארק המים ווטרלנד או בתרגום פשוט “ארץ המים” נבנה בחלקה הדרומי של אילת. בנוסף לפארק המים ווטרלנד יש גם אולם אירועים ואמפיתאטרון בגודל קיסריה להופעות של מיטב אומני ישראל. בפארק ישנה מסעדת בשרים, גלידריית “ונילייה”, יש כאן גם פאב הביץ בר, מתחם מזון מהיר, חנויות נוחות ובית קפה. למידע מפורט על המקום לחצו כאן.

שבועות בחוות הדקלים

בחג שבועות הקרוב, חוות הדקלים מציעה יומיים מלאי פעילויות לכל המשפחה. סדנה ליצירת מנדלות מענפים וצמר צבעוני, משחק חפש את המטמון ברחבי החווה, פעילות יוגה משפחתית, סדנה להכנת טנא אישי או סדנה להכנת תכשיטים מן הטבע. זאת לצד בריכות צוננות, פינות חי ועוד. מתי: 10.6 החל משעה 17:00, 11.6 החל משעה 9:00 מחיר: 30 ₪ לילד 25 ₪ למבוגר איפה: חוות הדקלים להזמנות: 077-7295866.

יריד שבועות במיימונ’ס בכפר מימון

למי שרוצה להגיע מוכן לחג, במתחם מיימונ’ס בכפר מיימון, יקיימו יריד שבועות מיוחד, עם מגוון דוכנים של תושבי האזור. תכשיטים בעבודת יד, אומנות יהודית, יין, בירה וליקרים, דבש ויוגרט מקומי, בגדי וינטג’ ועוד. את כל אלה ילוו מנות אוכל מעולות, שמגישים במתחם מידי יום שישי – פיצות בוטיק, סלטים, קינוחים ושתייה. מתי: 7.6 בשעות 10:00-15:00 מחיר: הכניסה חופשית איפה: מיימונ’ס, כפר מיימון. לפרטים: 077-7295874.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.