Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 יקבים בצפון ישראל - חוויה של יין, נוף וטבע

היקבים הפכו כבר מזמן לאפשרות בילוי אהובה לא רק עבור חובבי היין. השילוב של יין איכותי עם מרחבי הטבע הפתוחים של הצפון מספק לנו אפשרות בילוי נהדרת וייחודית. הביקור ביקבים נחשב לחוויה רומנטית עבור זוגות, אבל מתאים גם למשפחות וקבוצות חברים שרוצים לבלות יום כייף באווירה קצת אחרת. יקבים מסויימים יצרו מרכזי מבקרים כדי להעשיר את החוויה, והסיור בהם מלמד על תהליך ייצור היין, על סוגי היין השונים וגם קצת הסברים על האזור שבו היקב נמצא. ישנם יקבים שמוקפים במרחבי ישיבה פתוחים או במפרסות יפהפהיות ואחרים מספקים פשוט חוויה של בילוי פסטורלי לצד טעימות יין, גבינות ומטבלים ייחודיים. המשיכו לקרוא ותכירו מספר יקבים בצפון שכדאי לכם להכיר.

יקב שאטו גולן

יקב שאטו גולן נמצא בדרום רמת הגולן, במושב אליעד, והוא מציע חווית בילוי מיוחדת בין חדרי היקב המפואר. בגינה החיצונית תמצאו מרחבים פתוחים עם שטחי דשא מסודרים, ובהם מפוזרים שולחנות וכיסאות לשימוש אורחי היקב. השילוב המושלם של היקב האיכותי עם המרחב הפתוח הופך אותו למושלם גם עבור משפחות עם ילדים שיכולים להתרוצץ כאן בזמן שהגדולים נהנים מטעימות היין. ביקב שאטו גולן יש מרכז מבקרים שבו תוכלו ללמוד על ייצור היין ולהתרשם ממיכלי היין הגדולים, ניתן לקבוע סיור בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת.

יקב בזלת הגולן 

יקב בזלת הגולן שוכן בדרום רמת הגולן, בישוב קדמת צבי, שנמצא במרחק מספר קילומטרים מהעיר קצרין. במקום ישנו מרכז מבקרים שבו תוכלו לשמוע ולהכיר את סיפורו של היקב ומקור החיבור המיוחד של היין לאזור רמת הגולן. תלמדו על תהליך ייצור היין וכמובן תיהנו ומטעימות של יינות משובחים. ישנן כמה אפשרויות אירוח ותוכלו לבחור את זו שמתאימה לכם ולהרכב שלכם. ניתן להגיע לטעימות יין המוגש לצד מטבלים, ויש אפשרות לאירוח בקבוצות או לערוך אירועים פרטיים בתיאום מראש מול היקב. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

יקב דלתון

יקב דלתון בגליל שוכן בסמוך למושב כרם בן זמרה. היקב נמצא באזור יפהפה והכרמים שלו מוקפים ברכסי ההרים של הגליל העליון. ביקב תוכלו ליהנות מטעימות יין משובח של מגוון גדול של יינות המוגשים לצד לחמים ומטבלים. תוכלו גם להשתתף בסיור ביקב ובמרכז המבקרים שבו, במהלכו תוכלו ליהנות מאווירה נהדרת במרחבים הפתוחים לצד הנוף המרשים ונופי הגליל. ניתן לרכוש ממבחר היינות בחנות. יקב דלתון אינו פתוח בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

יקר סקוריה

יקב סקוריה שוכן במושב כנף שבמורדות רמת הגולן. בביקור שלכם ביקב תוכלו לשבת בגינה או בחדר הממוזג וליהנות מטעימות של יין וגבינות משובחות המוגשות לצד ירקות, לחמים ושמן זית. ניתן לערוך פעילויות לקבוצות, סיורים או סדנאות בתחום היין בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

יקב אמפורה

יקב אמפורה נמצא במושב כרם מהר”ל בדרום הכרמל. ביקב תוכלו ליהנות מבילוי נעים לצד נוף הכרמים הפתוח. היקב והאזור שמקיף אותו הם מרשימים מאוד ביופיים ומעניקים אווירת נחת ושלווה. בנוסף לחוויה של טעימות היין לצד הגבינות, ניתן גם להזמין סלסלות פיקניק מפנקות לאיסוף. ניתן גם לערוך אירועים פרטיים ביקב היפהפה בתיאום מראש. היקב פתוח באמצע השבוע וגם בימי שבת. למידע מלא לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.