Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות 2022 בצריף בן-גוריון - יום הולדת 136 לזקן!

חול המועד סוכות בצריף בן-גוריון בשדה בוקר בואו להתארח בסוכה של בן-גוריון ולחגוג יום הולדת 136 לזקן! יצירות מחימר, בובת בן-גוריון ענקית שתקבל את פניהם של האורחים, תצוגה של מתנות אותן קיבל מידידים ומכרים ופעילויות מרתקות במכון למורשת בן-גוריון הסמוך

בן-גוריון הקפיד לבקש מהציבור לעלות ולהתיישב בנגב. אישים וגם אנשים פרטיים שרצו להיפגש איתו נתבקשו “לעלות” לנגב ולקיים את הפגישה בשדה בוקר. כך גם ביום הולדתו, אשר חל במהלך חג הסוכות, הוא נהג להזמין אליו לסוכה את כל חברי קיבוץ שדה בוקר. גם השנה, מזמינים בצריף בן-גוריון את המבקרים לעלות לנגב ולהצטרף לחגיגות חג הסוכות.

המבקרים בצריף במהלך חול המועד סוכות, יוכלו לפגוש בשחקן לבוש בדמות בובת בן-גוריון שיקבל את פניהם ולהתארח בסוכה החגיגית, בה יוקם מתחם מיוחד בו הילדים יוזמנו ליצור בחימר. היצירות יוצגו בתצוגה שתוקם לכבוד חגיגות יום הולדתו ה-136 של הזקן, שיתקיים ב-16 באוקטובר. בתצוגה יחודית וזמנית, אשר תוצג רק במהלך חג הסוכות, ייחשפו  בפני המבקרים מתנות וברכות שקיבל ראש הממשלה הראשון ואת הסיפור מאחוריהן. בנוסף, יתקיימו גם ביקורים וסיורים מודרכים ברחבי המתחם, בהם ניתן יהיה להתרשם מצריף המגורים המקורי שלו שנשאר כפי שהיה.

החוויה ממשיכה גם במכון למורשת בן-גוריון, 5 דקות נסיעה מהצריף, במדרשת בן-גוריון בו יתקיימו פעילויות מעניינות, שיחשפו את המבקרים לדמותו המיוחדת של הזקן ומורשתו. כך לדוגמה חדר הבריחה “אוצר הנגב“, בו בעזרת רמזים וחידות, המשתתפים יפתחו את מנעולי הקוד של הכספת וכך יגיעו לתיבת המטמון- שתגלה בפניהם את האוצר שבן-גוריון ראה בנגב. במיצג “משפט העם” ישמשו המבקרים כחבר מושבעים ותפקידם יהיה להצביע, להשפיע ולהכריע על ההחלטות שעיצבו את מדינת ישראל. המיצג עוסק בנושאים מכוננים בלב ליבה של החברה הישראלית. המבקרים יבחרו נושא אחד, עם החלטה מכוננת של בן-גוריון וצוות בית המשפט ידון בהחלטה – האם היתה נכונה או שגויה. בסוף המיצג, על המבקרים – חבר המושבעים, להחליט האם בן-גוריון צדק או טעה?

לפרטים נוספים באתר ברישמי

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.