Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי יום העצמאות 2024 בירושלים

יום העצמאות ה 76 למדינת ישראל בצל מלחמת חרבות ברזל: מספר רחב של עיריות החליטו כי את יום העצמאות השנה הן יציינו ולא יחגגו, כך גם שאר מקומות הבילוי והאטרקציות למשפחות זאת במטרה להביע הזדהות עם הנפגעים והחטופים. צה”ל וחיל האוויר החליט כי השנה לא יתקיים המטס המסורתי אם כך מה כן יהיה? כאן למטה דאגנו לרכז עבורכם את כל אירועי יום העצמאות 2024 בירושלים.

העמוד מתעדכן מדי יום בהתאם לפרסומים

מטס אזרחי מבית Moonair ביום העצמאות ה76

אומנם השנה בוטל מטס חיל האוויר הרישמי וזאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל אך ביום העצמאות ייערך מטס אזרחי מיוחד מבית Moonair לכבוד העלאת המודעות להשבתם במהרה של החטופים זוכרים את הנרצחים והנופלים. 8 מטוסים  מבית מונאייר יטוסו בטיסת מבנה לרוחבה של הארץ ויעברו בשעות: 10:30 בהרצליה, 11:07 לטרון,  11:18 ירושלים, 11:47 מצדה, 12:42 ערד, 13:00 באר ו 16:00 תל אביב. 

אירועי יום העצמאות ב 76 אתרי מורשת

76 האתרים שיפתחו את שעריהם ביום העצמאות תשפ”ד, מביאים פרקים מרכזיים מהסיפור שמרכיב את הפסיפס הישראלי של כולנו: העליות לארץ ישראל, החלוצות והחלוצים, הלוחמות והלוחמים לכל אורך המאבק להקמת המדינה ולביטחונה מאז הקמתה, מנהיגים ודמויות מרכזיות בתולדות ישראל ואחרים. בין הפעילויות: סיורים מודרכים, שירה בציבור, מופעים לילדים, הפעלות ברוח חלוצית, סדנאות יצירה, מפגשים עם אמנים וסופרים, הכרות עם משחקים וחפצים של פעם, מיצגים אורקוליים ועוד. בכל אחד מהאתרים יוצב שלט ענק מיוחד, עליו יוכלו המבקרים לרשום מה הם מאחלים למדינה ביום העצמאות. למידע מפורט לחצו כאן.

גיבורי המצודה – יום העצמאות במגדל דוד

בואו לחזות בחוויה תיאטרלית עם שחקנים בתפקיד גיבורי האומה כמו: דוד המלך, תיאודור הרצל, לאה גולדברג, מאיר אריאל ועוד שלל גיבורים שיספרו את הסיפור שלהם שהוא הסיפור של כולנו. בואו להנות מקרנבל עצמאות במצודה עם סיורים בגלריותשיצאו בכל חצי שעה, תחנת תחפושת וגם סדנת יצירה. האירוע הוא ללא תשלום אך בהרשמה מראש באתר הרישמי בין השעות 09:00-17:00.

חוגגים 76 במוזיאון המדע ירושלים

אתם מזומנים להגיע עם כל המשפחה ביום העצמאות ה 76 לאירוע שכולו דבק וחיבורים מדעיים. בואו לגלות שלא רק דבק אלא גם כוח המשיכה, חשמל ואפילו לחץ אוויר מצליחים לגרום לחומרים להתחבר יחד! בואו להנות מסדנת יצירת יצורי ים שעשויים מדבק, הדגמה מרתקת על חומרים שנדבקים ללא דבק (קסם? לא, מדע!), תערוכת צילומים מרהיבה של צמחים ובעלי חיים דביקים, יצירת אמנות ייחודית בהשראת גלמי טוואי המשי, ניסויים מדליקים על דבקים ועל עיכול האוכל ועוד שלל אירועים. עלות כניסה 10 ש”ח. מידע נוסף באתר הרישמי של מוזיאון המדע בירושלים.

עצמאות במוזיאוני משרד הביטחון

איפה נפגשים ליום עצמאות חווייתי ומשמעותי? השנה – במוזיאונים של משרד הביטחון! בואו לשמוע את הסיפור של כולנו! סיורים מודרכים, הצגות, סרטונים, סיפורי גבורה ופעילות לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום! שעות פתיחה: 16:00-9:00 מוזיאון אסירי המחתרות 19:00-9:00 מוזיאון בית הפלמ”ח בתיאום מראש בלבד. מחכים לכם! למידע מלא באתר הרישמי של משרד הביטחון.

חוגגים עצמאות 2024 יחד עם לוחמי האש

אתם מוזמנים להגיע ביום שלישי ה 14/05/2024 ביום העצמאות ליום פתוח וחוויתי עם לוחמי האש ברחבי ישראל. להלן רשימת תחנות כבאות והצלה לישראל שבהן מתקיים יום פתוח במחזור איו”ש:  בקעת הירדן: שלומציון, קריית הביטחון, בין השעות 14:00-10:00. שקד: מתחם חירום וביטחון, בין השעות 14:00-10:00 . גב ההר: חטיבת שומרון, בין השעות 14:00-10:00 . מעלה אדומים: מחוז יו”ש, הצור 30, בשעה: 12:30. ביתר עילית: תחנת הכיבוי, רחוב אוהל שרה, בין השעות 14:00-10:00 (תצוגת תכלית של רכבי הכיבוי בשעה: 12:00). תקוע: פארק הבנים, תקוע, בין השעות 10:00-14:00. קריית ארבע: רחבת המרכז הקהילתי, בין השעות 13:00-09:00. מידע נוסף באתר הרישמי.

עצמאות באקווריום ישראל

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה שאין רבות כמותה בארץ, אם בכלל, כדאי לכם מאוד להגיע ולבקר באקווריום ישראל. אקווריום ישראל הוא מתחם ענק שבו מוצגים החיים מתחת לפני המים, מגוון גדול מאוד של בעלי חיים ימיים ובעיקר המון מידע על הסביבה הימית וערכי שמירה על הטבע.  למידע מלא על המקום לחצו כאן.

76 חוגגים בעיר דוד

עיר דוד מהווה אתר היסטורי חשוב ומשמעותי שכולו פיסת היסטוריה גדולה ומסקרנת, ותיירים מכל רחבי העולם מגיעים לטייל וללמוד על המקום. ביום העצמאות 14/05/2024 בואו לטיול בעיר דוד שמספר לנו בצורה חווייתית את סיפורי המקרא וההיסטוריה שאירעו כאן, ומאפשר לנו לטייל בין סיפורי העבר. ניתן לצאת כאן לסיורים שעוברים בין השרידים המרהיבים, ולקחת חלק בעוד מגוון של אטרקציות מיוחדות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

חוגגים עצמאות עם החיות בגן החיות התנכ”י ירושלים

גן החיות התנ”כי נמצא בעיר הבירה שלנו ירושלים והוא אחד מגני החיות הגדולים והמרשימים שיש בארץ. הגן גדול מאוד, מיוחד ועשיר בחיות מאזורים שונים בעולם. מאחר ומדובר במקום די גדול, כדי לראות את כולו תצטרכו לפחות חצי יום פנוי. במהלך הטיול בגן החיות תוכלו לראות האכלה של החיות על ידי הצוות שמתקיימת בשעות קבועות ביום לפי שילוט ליד כל כלוב. ברחבי הגן יש מדשאות ומספר פינות מוצלות בהן תוכלו לשבת להפסקת התרעננות. למידע מלא על המקום לחצו כאן.

עצמאים בשטח הגן הבוטני 

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מפעילויות בחמישה פארקים ואתרי טבע שונים בירושלים 14/05/2024 בין השעות 10:00-14:00 אחד מהם הוא הגן הבוטני כאן תהנו מסדנאות יצירה דגל מן הטבע, עששיות, הצגה של תאטרון הקרון, סיורים ברכבת הפרחים של הגן, מוזיקה חיה והמון פינות לפיקניקים. למידע מלא והרשמה לאירוע באתר הרישמי.

יום העצמאות במרכז מורשת בגין

פעילות לכל המשפחה במרכז מורשת בגין בתאריך 14/05/2024 החל מהשעה 09:00 בחינם. בואו להנות ממסכי ענק, כולל סרטונים וחידות בטאבלטים שרק אתם תוכלו לפתור ולגלות בעזרתם מה באמת דרוש למנהיג אמיתי. בנוסף בואו לבקר במוזיאון בגין שם תקבלו סיור מודרך בחוויה אורקולית עם סיפור חייו ועוד שלל אירועים. למידע מפורט באתר הרישמי.

עצמאים בשטח עין יעל

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מפעילויות בחמישה פארקים ואתרי טבע שונים בירושלים 14/05/2024 בין השעות 10:00-14:00 אחד מהם הוא עין יעל בואו להנות ממגוון של סדנאות לכל המשפחה כולל קדרות, הכנת שתילים, בנייה בבוץ, פסיפסים וסיום מרתק באתר הארכיאולוגי וגם פיתות בטאבון! למידע מלא והרשמה באתר הרישמי.

עצמאים בשטח גן העצמאות

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מפעילויות בחמישה פארקים ואתרי טבע שונים בירושלים 14/05/2024 בין השעות 10:00-14:00 אחד מהם הוא גן העצמאות שם יבנה מתחם משחקי ספורט, בועות סבון, תזמורת רחוב, ג’ימבורי פעוטות, סדנת ג’אגלינג ועוד הפתעות! הכניסה חינם אך בהרשמה בראש באתר הרישמי.

עצמאים בשטח עמק הצבאים

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מפעילויות בחמישה פארקים ואתרי טבע שונים בירושלים 14/05/2024 בין השעות 10:00-14:00 אחד מהם עמק הצבאים כאן תוכלו להנות מהטבע בשיא פריחתו לצד סדנאות יצירה מהטבע, פינות ישיבה, סיורים, מוזיקה והצגות ילדים. האירוע בחינם אך בהרשמה מראש באתר הרישמי.

עצמאים בשטח עיינות תלם

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מפעילויות בחמישה פארקים ואתרי טבע שונים בירושלים 14/05/2024 בין השעות 10:00-14:00 אחד מהם הוא עינות תלם גם כאן תוכלו להנות מהטבע בשיא פריחתו לצד סדנאות יצירה מהטבע, מוזיקה, פינות ישיבה, סיורים והצגות ילדים. האירוע בחינם אך בהרשמה מראש באתר הרישמי.

סיורים בספרייה הלאומית של ישראל ביום העצמאות

אתם מזומנים להגיע לחדוד את יום העצמאות בספריים הלאומית יחד עם סיורים ללא עלות, כל סיור במשך שעה וחצי. בואו להיכנס ללב ליבה של הספרייה הלאומית, להגיע לביקור ב”אוצרות” של הספרייה. למידע מלא על הסיורים השונים באתר הרישמי של הספרייה.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.