Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כריסמס 2023 ביפו ובמרכז

בשנים האחרונות יש מגוון מקומות שאפשר להגיע אליהם כדי לחוות את הכריסמס בישראל. יותר ויותר ערים מצטרפות לחגיגה ביניהן חיפה, נצרת ואזור גליל מערבי. גם יפו מצטרפת לחגיגה עם שלל אירועי חג מולד, קישוטים ברחובות והדלקת עץ חג מולד מסורתית וחגיגית. אז אם יש לכם לילה אחד פנוי בחודש דצמבר, בסמוך לחג המולד, כדאי מאוד לקפוץ לכאן וליהנות מאווירת החג המקסימה. השנה 2023 בצל מלחמת “חרבות ברזל” ולאור המצב הביטחוני אירועי חג המולד ברחובות, ירידים וחגיגות לא יתקיימו. כן יתקיימו מיסות בכנסיות שיתקיימו בצניעות ולא כאירועים פתוחים. כן יש אפשרות להצטרף לסיורים פרטיים ברוח החג – להרשמה לחצו כאן.

“מאירים את יפו” – בכל שנה מציינים ביפו את חג החנוכה וחג המולד תחת הכותרת “מאירים את יפו” לכבוד החנוכה תוצב חנוכייה גדולה מעץ בכניסה לעיר מהטיילת וחנוכייה נוספת, לא רחוק ממנה – בכיכר השעון כל זה לצד עץ חג המולד. חנוכייה מוארת נוספת תוצב בכיכר הבעל שם טוב. סביבוני ענק מוארים וצבעוניים כבר מוצבים בכיכר דניאל, בשדרות ירושלים וילדות וילדים ממשפחות המפונים ומיפו, משחקים סביבם, מדי ערב. כל זאת, בנוסף להדלקות נר משותפות לשכנים ושכנות העיר, למפונים ולמפונות המתארחים בה, ושלל פעילויות תרבותיות וקהילתיות הפתוחות לקהל הרחב. לכל העדכונים השוטפים יש להתעדכן באתר הרישמי של עיריית תל אביב יפו.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.