Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות עם ורטיגו בפסטיבל "מחול בכפר"

להקת המחול ורטיגו, תקיים זו השנה השביעית, בחוה”מ סוכות (20 – 22 באוקטובר) את פסטיבל “מחול בכפר”- שלושה ימים של יצירות מחול ישראליות מקוריות, למבוגרים וילדים ופעילות בחוצות הכפר בנוף של כפר האמנות האקולוגי, מקום משכנה של הלהקה בקיבוץ נתיב הל”ה המשקיף לעמק האלה . המנהלת האמנותית של הפסטיבל היא סיגל רוט.

בתוכנית הפסטיבל : “בכורה 24” מאת נעה ורטהיים , שיתוף פעולה ייחודי בין הרכב מוסיקלי בניהולו של איתמר דוארי ללהקת המחול ורטיגו יצר מופע הנע בין תבניות וריקוד מובנה ליצירה חופשית ומאולתרת במציאות בה הסדר המוכר נפרם שוב ושוב, היצירה מבקשת אף היא להפר את הסדר, להשאיר אזורים פתוחים ובלתי ידועים הנרקמים לעיני הקהל.  דרך הצפייה במופע, הקהל הופך שותף לתהליך הבריאה של היצירה.

בכורות ליצירותיהן של  אוליביה קורט מסה עם (A new piece (of my heart ובה חמש רקדניות.ים עובדים יחד כדי לפתור חידה ומגלים איך ליצור יחד משמעות.  “ללכת, להתעורר (בפעם השנייה)”, עבודת סולו בבכורה של היוצרת ורקדנית להקת ‘ורטיגו’  עלמה קרבט שמש, המפגישה מחול, אמנות פלסטית, ומוסיקה חיה על במה אחת בשיתוף עם האמנית אביגיל חמו והמוסיקאי מתן ליאור דקלר לוי (כניסה חופשית בהרשמה מראש).             להקת מחול ענבל תעלה את ‘רבע ירח’ – ערב דואטים המורכב מארבעה דואטים של יוצרים עכשוויים : דפי אלטבב מיכאל גטמן תום וינברגר ואייל דדון.

תוכנית מיוחדת לילדים ולכל המשפחה תתקיים ביומו השלישי של הפסטיבל

ורטיגו שמחה לארח בפסטיבל את ‘קיבוצית 2 ‘מבית להקת המחול הקיבוצית מהגליל המערבי. בצל המלחמה, נאלצה הלהקה להיפרד לתקופה מביתה שבכפר המחול הבינלאומי שבקיבוץ געתון ולהקפיא חלק ניכר מפעילויותיה.  בפסטיבל תעלה “קיבוצית 2”  את  יצירתה של לאה בסודו גרק ME‘אני’ ובה באמצעות תנועה סוחפת, נוכחות כובשת ופסקול מלהיב, שולחת היצירה צופים בכל גיל לחקירה פנימית של רעיון הגדרת הזהות העצמית.

מופע נוסף שיתקיים בבכורה באותו יום הוא ‘הוואן של פרלה בקרקס צועני’ מופע מוסיקה, אקרובטיקה וליצנות המלווה בשירים צועניים המספרים סיפור חיים של אופטימיות חסרת תקנה באינטראקציה מלאת חיים עם הקהל (פתוח לקהל הרחב ללא תשלום). במהלך ימי הפסטיבל ובין המופעים יוכל הקהל להנות מפעילויות תחת כיפת השמיים, מוסיקה ומנות שף ייחודיות לפסטיבל ממטבחה של השפית אורית קדם. פרטים מלאים באתר הרישמי לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.