Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי סוכות 2024 בעיר אילת

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוזר לאילת והפעם – צוללים לעולם שמתחת למים. ריקוד מדוזה בין שמיים לארץ, פוסידון מלך הים מרחף מעל הצופים, מופעי אקרובטיקה אווירית עוצרי נשימה הצגות ילדים אהובות – הדייג ודג הזהב, הנסיכה והצפרדע, בת הים הקטנה ועוד. אילת לובשת צבע ותנועה בהשראת הדמויות שמתחת למים. עוד בסוכות באילת:  הפנינג לכל המשפחה בפארק הצפרות אילת ופסטיבל הבירה עם הופעות חיות של אמנים מובילים והמון סוגי בירה. הכניסה לכל האירועים – ללא תשלום!

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

הפסטיבל הכי צבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות, והשנה בהשראת דמויות מתחת למים. תאגיד התיירות העירוני של אילת מזמין את הנופשים בעיר לפסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ. במשך יומיים יתארחו בטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים. כל המופעים, הצגות הילדים וההפעלות ייקחו את הצופים לעולמות הקסומים שמתחת למים, ליצורים המסתוריים שירחפו באוויר ועל הקרקע ברחבי הטיילת.

המופע המלהיב “קרנבל במים”, המבוסס על יצירת המופת המוסיקלית “קרנבל החיות” של המלחין הצרפתי סן סנס, יציג את הסיפור דרך עיניהן של חיות המים, עם מוסיקה נפלאה, אקרובטיקה אווירית ובהשתתפות הקהל. “מופע אקרובטי בבריכה” הוא מופע ייחודי ויוצא דופן, שמשלב בצורה מושלמת בין אקרובטיקה עוצרת נשימה לבין תרגילים מרהיבים בתוך המים. במופע הקרקסי “דאבל ספלאש”, על גבי טרייפוד בגובה 7 מטרים, יריבו שתי אחיות על אהבתו של אביהן, נפטון מלך הים, עם תרגילי אקרובאלנס מרהיבים. רקדן ירחף את ריקוד המדוזה, לצלילי מוסיקה אופראית על עמוד דק ומתנדנד בגובה 6 מטרים. בהצגות הילדים “הדייג ודג הזהב”, “הנסיכה והצפרדע”, ו”בת הים הקטנה” ישולבו מוטיבים של שמירה על הים ועל איכות הסביבה באופן קליל ומשעשע, ובשילוב תנועה, מחול וצבע.

בפסטיבל גם יחכו למטיילים סדנאות והפעלות לילדים בשילוב אלמנטים של מים, מתחם בועות סבון, מופע אקרובטי בבריכה ושלל דמויות צבעוניות, דוממות ובתנועה, שיפתיעו וישעשעו את הילדים והמבוגרים. פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת דן חול המועד סוכות, 18-19באוקטובר 2024, 11:00-15:00

עפים על הטבע - הפנינג סוכות בפארק הצפרות אילת

תאגיד התיירות ופארק הצפרות אילת יקיימו במהלך סוכות הפנינג מיוחד לכל המשפחה בפארק הצפרות. זו הזדמנות מעולה להגיע ולגלות את עולמן המדהים והייחודי של הציפורים, ולקבל חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה עם המון עוד המון פעילויות. במהלך יומיים של פעילות, תוכלו להצטרף להדרכות מרתקות על חיי הציפורים העוברות בפארק, ולצפות מקרוב בעזרת טלסקופים  על ציפורי הפלמינגו המרהיבות ועל ציפורי מים נוספות.

תיאטרון אלעד יקיימו סיור דנסינג מוזיקלי שיעבור ברחבי הפארק, שבו המשתתפים מקבלים אוזניות, ולוקחים חלק במעין מסיבת אוזניות ניידת. הילדים יוכלו גם להפריח בועות ענק בפעילות BUBBLING. בנוסף יתקיימו גם פעילויות יצירה מגוונות, כמו אוריגמי ציפורים וצביעת סלעים ואבנים ויצירת ציפורים, יוגה לילדים על שפת האגם, סדנת בונסאי הכוללת יצירת עציצי בונסאי אמיתיים ועוד. במהלך ההפנינג, תהיה גם אפשרות למבקרים לחזות בתהליך טיבוע, המסייע בניטור הציפורים החולפות בפארק, ומספק מידע על כמויות הציפורים החולפות באילת, ומצבן הגופני תוך כדי הנדידה. תחנת הטיבוע בפארק היא אחת הוותיקות בארץ. 25-26 באוקטובר, בשעות 9:00-13:00.

פסטיבל הבירה אילת

במהלך חול המועד יתקיימו באילת גם פסטיבל הבירה, שחוזר גדול מאי פעם עם ארבעה ימים של הופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים, ומעל 40 מותגי בירה מהארץ ומהעולם. הפסטיבל עובר גם למיקום חדש, בטיילת הצפונית בצמוד לגשר. 19-26 באוקטובר, בשעות 20:00-00:00. מידע מפורט על כל האירועים באתר הרישמי של תיירות אילת.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.