Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיגן אביב: פסטיבל פסח בגן הבוטני גבעת רם

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים וכל בני המשפחה לשלל פעילויות במהלך חוה”מ פסח במסגרת ‘פסטיגן אביב’. את המבקרים בגן תקבל מוסיקה חיה באוירת קרנבל, המבקרים יוכלו להצטרף בחוה”מ פסח לרכבת הפרחים ולסייר בחלקות השונות של הגן הבוטני ובחממה הטרופית ,לפגוש לוליינים ולהנות ממוסיקה חיה. כמו כן מוזמנים ההורים והילדים לסדנאות יצירה מהטבע שימוקמו ברחבי הגן בכל שעה עגולה. בגן תתקיים מדי יום הצגה (פעמיים ביום),  לרשות הילדים יעמדו מאפרות פנים ועוד.  במהלך האירוע יתקיימו סיורי פריחות מודרכים ברחבי הגן: שעות הסיורים: 10:30 12:30 14:00 (ניתן לתאם סיורי פריחות וסיורים בפגודה לאורך כל החג)

הפגודה החדשה בגן הבוטני גבעת רם

הפגודה החדשה שנבנתה בגן – פרוייקט בשיתוף עירית ירושלים, הרל”י והגן הבוטני. – תפתח בחודש ספטמבר הקרוב. במהלך היום יתקיימו סיורים סביב הפגודה הממוקמת בסמוך לשמורת עצי הדובדבן היפנים, עם אפשרות הצצה מהדלתות.  פגודה – בית יפני, נבנתה בשיטה מסורתית ממש כמו ביפן על ידי נגרים מאסטרים שהגיעו לגן במיוחד מיפן.  המבקרים בגן מוזמנים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי בשטחי הגן הירוק באוירה פסטורלית.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים למעלה מ7000 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה. מידע נוסף על המקום באתר הרישמי של הגן הבוטני גבעת רם ירושלים.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.