Skip to content
Search
Search
Close this search box.

מסעדות ועגלות קפה בכנרת והסביבה

סביב הכנרת תוכלו למצוא מגוון עצום של מסעדות ועגלות קפה, החל ממסעדות גורמה יוקרתיות ועד עגלות קפה קטנות ואינטימיות. כל אחד יכול למצוא את המקום המושלם עבורו, בהתאם לטעם ולתקציב. כאן נמליץ לכם על מספר מסעדות ועגלות קפה שאסור לכם לפספס אם אתם מבקרים באיזור.

עגלת קפה קפה מוייז במושב רמות

בקצה המערבי של מושב רמות שברמת הגולן, אל מול נופה עוצר הנשימה של הכנרת ניצבת לה עגלת קפה: קפה מוייז. בקפה מוייז ישנו תפריט מגוון כולל מנות שף, מאפים בעבודת יד, קפה משובח, בירות תוצרת הגולן ועוד. עגלת קפה קפה מוייז ניצבת לצד מתחם לול ארט שמציע אטרקציה נהדרת וממוזגת לכל המשפחה. למידע מלא לחצו כאן.

מסעדת מושבוצ במושב רמות

מסעדת מושבוצ, השוכנת במושב רמות, מציעה חוויה קולינרית ייחודית המשלבת בין מסורת לחדשנות. התפריט העשיר מציע מגוון רחב של מנות, בהשראת המטבח הים תיכוני, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים מהאזור. האווירה הכפרית והנוף המרהיב של הכנרת יוצרים את המסגרת המושלמת לארוחה בלתי נשכחת. למידע מלא באתר הרישמי של המסעדה.

מסעדת 1910

מסעדת 1910, השוכנת במתחם חצר ראשונים ההיסטורי בקיבוץ דגניה א’, מציעה חוויה קולינרית ייחודית המשלבת בין היסטוריה לטעם. האווירה הכפרית והבניינים העתיקים יוצרים אווירה אותנטית וקסומה, המעבירה את הסועדים לתקופה אחרת. התפריט של 1910 מציע שילוב מרתק בין מסורת לאיטלקיות. המנות, המוכנות מחומרים טריים ואיכותיים, משלבות בין טעמים מוכרים לחידושים מעניינים. הפיצות נאפות בתנור אבן, הפסטות עשויות בעבודת יד והקינוחים מכינה קונדיטורית מומחית. מידע נוסף באתר הרישמי של המסעדה.

עגלת קפה קפה חמה במבוא חמה

דרומית לקיבוץ מבוא חמה על קצה המצוק עומדת לה עגלת קפה: קפה חמה. הקיבוץ ממוקדם בדרום רמת הגולן בנקודה הקרובה ביותר אל הכביש העולה מהכנרת אל הרמה. העגלה נמצאת אל מול נוף עוצר הנשימה של הכנרת שנראית בבירור במלוא הדרה. במקום ישנו תפריט מגוון של מיצים, קפה משובח ומאפיים. למידע מלא לחצו כאן.

מרינדו: מסעדת בשרים איכותית

מרינדו היא לא סתם מסעדה, היא חוויה קולינרית של בשרים משובחים. ממוקמת במיקום מושלם ליד הכנרת, המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון של נתחים איכותיים, מוגשים בצורה מושלמת. בין אם אתם חובבי סטייקים עסיסיים, או מעדיפים נתחים רכים ומלאי טעם, במרינדו תמצאו את כל מה שחיפשתם. למי נוסף על המסעדה כולל תפריט תמצאו באתר הרישמי.

עגלת קפה קפה ארתור

לצד אתר המורשת חצר כנרת אל מול נוף עוצר הנשימה של הכנרת והרי רמת הגולן עומדת לה עגלת קפה: ארתור קפה. מבין עגלות הקפה המבוקשות ביותר ובצדק. מעבר לנוף המשוגע שיש מכאן ופינות הישיבה יש כאן תפריט עשיר ומגוון של כריכים, בורקסים, שתייה קלה, חמה, מתוקים וכמובן מגוון סוגי פיצות. למידע מלא לחצו כאן.

מסעדת צל תמר באשדות יעקב

מסעדת צל תמר מציעה תפריט עשיר ומגוון, שיספק את טעמם של כל הסועדים. מבשרים עסיסיים ודגים טריים, דרך פסטות וקישים ועד לסלטים רעננים, תמצאו כאן את כל מה שתרצו. התפריט משלב בין מטבח ישראלי מסורתי לבין נגיעות מודרניות, ומתחדש מעת לעת בהתאם לעונות השנה. לעדכונים ולמידע נוסף תוכלו להיכנס לדף הפייסבוק הרישמי של המסעדה.

על הנהר

“על הנהר” היא פנינה קולינרית השוכנת על גדות הירדן, ממש מול הכנרת. המיקום הייחודי והנוף המרהיב יוצרים אווירה רומנטית ושלווה. המסעדה, המעוצבת בטעם משובח, מזמינה את הסועדים לחוויה קולינרית בלתי נשכחת, תוך כדי התבוננות בנוף הפסטורלי. מידע מלא כולל תפריט תוכלו למצוא באתר הרישמי של המקום.

מסעדת מיטשוס בקצרין

מיטשוס בקצרין היא לא סתם מסעדה, היא חוויה קולינרית של בשרים משובחים. המסעדה, השוכנת בלב רמת הגולן, מציעה תפריט עשיר ומגוון של נתחי בשר איכותיים, כולם מגיעים מעגלים שגודלו באזור. בין אם אתם חובבי סטייקים עסיסיים, או מעדיפים נתחים רכים ומלאי טעם, במיטשוס תמצאו את כל מה שחיפשתם. למידע מלא באתר הרישמי של המסעדה.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.