Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לונה פארק חיות וקוביות:

תערוכת לגו בחי פארק קריית מוצקין פסח 2024

חוויה מטורפת לכל המשפחה מוזמנים להתרגש, להתאהב וליצור בעזרת מיליוני קוביות לגו צבעוניות בתערוכת ענק ייחודית שהגיעה אלינו ישירות מלונדון לחי פארק קריית מוצקין! תערוכת הקוביות שלנו כוללת מעל 50 מיצגים של דמויות חיות בקוביות, כמעט 2 מיליון קוביות, מעל 8,000 שעות הרכבה, מתחמי בנייה בקוביות, מתחם מיינקראפט, בריכת קוביות לקטנטנים, מתחם Star Wars, מתחם מכוניות מרוץ ועוד!

החי פארק הוא גן חיות בין הגדולים והיפים בארץ. הוא נמצא בקריית מוצקין, משתרע על שטח של כמעט 200 דונם ויש בו מגוון גדול מאוד של חיות ופעילויות נוספות לילדים. בהחלט מקום לבלות בו יום שלם עם כל המשפחה. גן החיות הוא אמנם האטרקציה העיקרית של המקום, אבל לא היחידה. מיד כשתיכנסו למתחם החי פארק תגלו פארק עם שטחי מדשאות, שבילי הליכה וספסלים לישיבה. בלב הפארק ישנו אגם ברבורים מלאכותי ויפה. בקצה של הפארק תמצאו לונה פארק עם מגוון מתקנים עליו נפרט בסוף הכתבה. במתחם הפארק יש גם מסעדה.

לכבוד פסח 2024 אתם מזומנים להנות מ 3 אטרקציות בכרטיס אחד! הכניסה כוללת תערוכה, ביקור בגן החיות ובילוי מהנה במיני לונה פארק. התערוכה תתקיים בתאריכים 09/04/2024-04/05/2024 בחי פארק קריית מוצקין, הזמינו את עצמכם לחוויה שלמה של יצירה, התרגשות והרפתקאות. לרכישת כרטיסים ומידע נוסף באתר רישמי של החי פארק קריית מוצקין לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.