Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לטיולים ואטרקציות עם הילדים

דרך החלב משק קורלנדר

במושב בית הלל שבגליל העליון נוסד בשנת 1951 משק קורלנדר, ושם תמצאו את האטרקציה הנהדרת “דרך החלב”. סיור ברפת של משפחת קורלנדר עובר בין תחנות החיים של הפרה, כאן המבקרים חווים מקרוב את התפתחותה של רפת החלב המודרנית. במהלך הסיור שלכם במשק קורלנדר תעברו בין מספר תחנות שבכל אחת מהן חוויה אחרת. סיור חוויתי ולימודי בתחנות חיי הפרה, האכלת עגלים קטנים מבקבוקי חלב, התנסות בחליבת פרה ידנית ומודרנית, טעימת השוקו שמיוצר כאן, טעימות של גבינות וביקור במחלבה. במקם אפשר להתנייד עם עגלה. לרכישת כרטיסים והרשמה מראש לחצו כאן.

הבית בנמל

נמל עין גב נמצא על שפת הכנרת ובו תמצאו אתרי בילוי, נופש, תיירות ואטרקציות. הבית בנמל היא מבין האטרקציות המומלצות שכדאי לכם לחוות כאן אם הגעתם הנה עם הילדים. מדובר במשחקייה עשויה מעץ שמציעה חווית בילוי שכל ילד אוהב. המקום שנקרא “הבית בנמל” היה מוכר בעבר בשם “הנגרייה של סבא” שאותו כנראה חלקכם מכירים. מאז המקום החליף ידיים ושופץ, וכיום תמצאו שם משחקייה ייחודית הבנויה כולה מעולמות העץ, ובנוסף מתקיימות במקום גם פעילויות יצירה וסדנאות לילדים ברוח המקום. למידע מלא על המקום ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

פארק טרמפולינות אגם מונפורט

פארק אקולוגי ענק שנמצא בגליל העליון סביב הפארק יש בו המון מדשאות, בריכות נוי, פינות ישיבה מוצלות לפיקניק ומתקני שעשועים שמתאימים לכל המשפחה. בנוסף לכל היופי הזה יש בו גם פארק טרמפולינות. חוויה אדירה לילדים שיוכלו לשחק בבריכת קוביות ספוג, קליעה לסל ועוד שלל פעילויות והכל תוך כדי קפיצה בטרמפולינה. למידע מלא על המקום ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

ג’ונגל כייף

ג’ונגל כייף בקיבוץ בית זרע הוא מקום שמאפשר בילוי מושלם עם הילדים. מקום כייפי המשלב גן חיות עם עוד מספר אטרקציות שהילדים אוהבים. מדובר על מקום שהוא אטרקציה מושלמת לכל ילד ומשפחה. במקום יש מספר פינות ישיבה בהן תוכלו לעצור לנוח או לאכול, ובנוסף פינות מוצלות נעימות. הג’ונגל כיף נמצא בקיבוץ בית זרע באזור עמק הירדן, נסיעה של 2 קילומטר מצומת צמח ואתם כאן. יש חניה בצמוד לכניסה. מהרגע שנכנסים למקום תחילה פוגשים את פינת הישיבות והמתקנים המגניבים, בנוסף יש כאן “חנייה” לכל הבימבות שהילדים יכולים לקחת כדי לרכוב ברחבי המקום (גאוני). למידע מלא על המקום לחצו כאן.

הקרקס החקלאי

בתוך מושב יוגב שבעמק יזרעאל ממש בין השטחים החקלאים תוכלו למצוא את הקרקס החקלאי. למעשה מדובר על מקום שאפשר להעביר בו כמה שעות טובות במגוון רחב של אטרקציות מגניבות. הסיפור שעומד מאחורי הקרקס הוא מעניין מאוד, את המקום הקימו זוג אומני קרקס שמופיעים למעלה מ 10 שנים בארץ ובעולם עם מופעי קרקס פנגאיה. מה שמיוחד במקום הוא המופע המרכזי שמתקיים על ידי הזוג עצמו – מופע קרקס מקסים המשתף את הילדים מהקהל. במקום ניתן להתנייד עם עגלה. לרכישת כרטיסים והרשמה מראש לחצו כאן.

החלקה על הקרח ב OneIce Arena

תמיד כשמגיע הקיץ וכל כך חם בחוץ חייבים למצוא פעילות נעימה לכל המשפחה סוף כל סוף יש אחת כזאת. במרכז הארץ בלב השרון ישנו מרכז החלקה על הקרח OneIce Arena  שנפתח להחלקה לקהל הרחב ויספק לכם חוויה של חו”ל בישראל. שני משטחי קרח ברמה עולמית, ציוד החלקה, מסעדות ובתי קפה. למידע מלא על המקום ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

חוות בר מושב יגל

במרכז הארץ בסמוך לשדה התעופה בן גוריון נמצא לו מושב יגל ובו הוקמה חוות חיות בשם חוות בר. כאן תוכלו להגיע ולהעביר עם הילדים יום שלם של פעילויות ואטרקציות נהדרות שמתאימות לכל הגילאים. דבר נוסף – מכאן אפשר לראות את ההמראות של נתב”ג מה שהופך את המקום לאטרקציה אדירה עוד יותר. בחוות בר תוכלו ליהנות מפינת ליטוף והאכלה של ארבנים וצבים, מתחם אפיית פיתות בטאבון,רכיבה על סוסים ופוני, משחקי שעשועים, מתנפחים, טרמפולינות, פינת ג’ימבורי לקטנים, פינת יצירה עם גבש וגועש, בועות סבון, פינות ישיבה עם שולחנות פיקניק, מזנון המציע אוכל ושתייה וטיולי טרקטרונים. במקום ניתן להתנייד עם עגלה. לרכישת כרטיסים והרשמה מראש לחצו כאן.

פארק מיטל – טבע, חי ומשחקי ילדים

בתוך בית אלעזרי שבשפלה תוכלו למצוא את את פארק מיטל במשתלת רגב. פארק מיטל הוקם לזה של מיטל רגב ז”ל שגדלה במשתלת גרב ואהבה מאוד צמחים, ילדים ובעלי חיים. בתוך הפארק תמצאו שלושה מתחמים: עולם הילדים, עולם החי ועולם הצומח. בעולם הילדים תמצאו מתחמי משחקים מושקעים מאוד, פינות יצירה, מסלולי בימבות, מיני קיר טיפוס, שולחנות פיקניק ועוד. במתחם עולם החי תמצאו את הגן הטרופי ופארק הציפורים, בנוסף יש כאן גם עיזים, ברווזים, שרקנים, תרנגולי הודו, צבים ועוד מגוון חיות משק. בעולם הצומח תמצאו אוסיף נדיר מאוד של למעלה מ 5000 סגי קקטוסים מרחבי העולם. במקום ניתן להתנייד עם עגלה. לרכישת כרטיסים והרשמה מראש לחצו כאן.

טיול כרכרות בנהיגה עצמית

בואו לשבור שיגרה ולהנות מטיול כרכרות בנהיגה עצמית בחוות פיליפ. טיול שמתבצע על גבי כרכרות מקורות בסוכך מיוחד שנותן צל לאורך כל הפעילות. את הכרכרות מובילים חמורים מאולפים, בעלי מזג שקט כך שאת הטיול שלכם תעבירו ברוגע כך שהוא מתאים לכל הגילאים. אורכו של הטיול שעתיים והוא כולל ארוחה קלה שאת חלקה המשתתפים מכינים, שתייה חמה שהכל מתבשל במצורה. בואו להנות מנוף עוצר הנשימה של הנגב הצפוני. למידע מלא על המקום ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיול ברכבי קארטינג ואופניים משפחתיים באגם ירוחם

פארק אגם ירוחם נמצא בדרום הארץ באזור הנגב הצפוני. הפארק משתרע על שטח ענק ויש בו מספר מוקדי עניין ואטרקציות שהופכים אותו למקום בילוי מושלם עבור מטיילים ומשפחות. בלב הפארק זורם לו אגם ירוחם שמהווה מראה מפתיע ומרענן באזור הדרומי והופך את המקום לנווה מדבר יפהפה.  אתם מוזמנים להגיע ולהנות מיום חוויתי בהשכרת אופני שטח, אופניים משפחתיים או רכבי קארטינג בשביל סובב אדם ירוחם. למידע מלא על המקום ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי
גן לאומי הר הרוח ודרך נוף נחל יתלה
מקומות מומלצים לפיקניק
נופארק – הפארק העירוני בנוף הגליל
פארקים מלאי אטרקציות
טיולי הדן קיבוץ דפנה
אטרקציות עם ילדים
החווה בגליל – המקום הכי מיוחד שיש בגליל
גני חיות ופינות חי