Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בסיסים פתוחים ביום העצמאות 2023

לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל צבא ההגנה לישראל פותח מספר בסיסים לביקור הקהל הרחב בחינם. במהלך הסיורים בבסיסים תוכלו להגיע ולראות תערוכות של כלי טיס, אמצעים טכנולוגים, אירועים, הפעלות, הופעות וכמובן פעילויות לכל המשפחה. בנוסף לבסיסים הפתוחים תוכלו להנות גם מירידי חג מיוחדים במגוון חניוני צה”ל ברחבי הארץ. במהלך הירידים יוצגו תערוכות שונות מהעבר ומהיום כולל תצוגות מולטימדיה, דוכני מזון, פינות יצירה לכל המשפחה וגם תערוכת כלי צה”ל!

בסיסים פתוחים

בסיס רמת דוד – צפון

אתם מוזמנים להגיע אל בסיס רמת דוד של חיל האוויר בצפון הארץ שנפתח באופן חגיגים לקהל הרחב. בבסיס תוכלו לראות תערוכות של עלי טיס, אמצעי לחימה וכנולוגים, משגר הכנה אווירית, חימושים, שלל מערכות האחרון, אירועים ופעילויות לכל המשפחה וכמובן את המטפס החגיגים שיעבור בשמי הבסיס. שעות הפתיחה של בסיס רמת דוד: 08:00-12:30, כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז: חניון בסיס רמת דוד (הכניסה לא תתאפשר משער כפר יהושוע). להלן שעות המטס בבסיס רמת דוד – ללוח זמנים המלא של המטס לחצו כאן:

בסיס תל נוף  – מרכז

בסיס תל נוף שבמרכז הארץ מזמין את הציבור הרחב להגיע ולראות את תערוכת כלי הטיס כולל הופעות, אמצעים טכנולוגים ופעילויות לילדים. שעות הפתיחה של בסיס תל נוף: 09:00-15:00, כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז “בסיס תל נוף”. להלן שעות המטס בבסיס תל נוף –  ללוח זמנים המלא של המטס לחצו כאן:

מוזיאון חיל האוויר בחצרים – דרום

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לבקר במוזיאון חיל האוויר בדרום הארץ שנמצא בחצרים. לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל תוכלו למצוא תערוכה מיוחדת הכוללת תערוכה של כלי טיס, אמצעים טכנולוגים, פעילויות לילדים, הופעות וכמובן את המטס המסורתי. שעות הפתיחה של מוזיאון חיל האוויר: 09:00-13:30, כדי להגיע לכאן תוכלו לרשום בוויז מוזיאון חיל האוויר”. להלן שעות המטס במוזיאון חיל האוויר – ללוח זמנים המלא של המטס לחצו כאן

מחנה רעים אוגדת עזה – דרום

פותחים את חגיגות העצמאות בתצוגה צה”לית מרשימה וחגיגית! ג’יפ סופה, טנק מרכבה וזו רק ההתחלה! אתם מוזמנים להגיע ביום רביעי 26/04/2023 בין השעות 09:00-14:00 אל מחנה רעים אוגדת עזה להנות מתצוגת כלים מרשימה! הכניסה בחינם. למידע נוסף לחצו כאן.

בסיס מחנה “חורון” בחטיבה המרחבית שומרון

בסיס מחנה “חורון” בחטיבה המרחבית שומרון. אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לבקר בבסיס מחנה “חורון” בחטיבה המרחבית שומרון. לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל תוכלו למצוא תערוכה מיוחדת ופעילויות לילדים.

משטים

משט העצמאות הלאומי מרינה הרצליה

ביום העצמאות אתם מוזמנים לצפות גם במשט העצמאות הלאומי לכבוד שנת 75 למדינת ישראל יתקיים ביום רביעי ה 26/04/2023 בשעה 09:30 ויצא ממרינה הרצליה. המשט יחלוף לצד אתרי התיירות אפולוניה ומסגד סינדא-עלי ומשם ימשיך לכיוון חופי העיר תל אביב. הציבור מוזמן לצפות במשט החל מהשעה 09:30 בחופי הרצליה ובהמשך לתל אביב. מידע מפורט כאן

משט חיל הים באילת

ביום העצמאות ה 75 יתקיים משט מיוחד לאורך חופי העיר אילת על ידי כלי השיט של חיל הים ואליהם יצטרפו כלי השיטור הימי. 

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.