Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ט"ו בשבט 2024 בירושלים

הגענו לתקופת הטבע היפה ביותר של השנה. אחרי הגשמים הכל פורח וחג האילנות מגיע – ט”ו בשבט! לשמחתנו יש המון פעילויות ואטרקציות לכבוד החג. חלק מפעילויות ט”ו בשבט בתשלום וחלק בחינם לקהל הרחב. החג מתקיים בין התאריכים 24-25/01/2024 והחגיגות מתחילות כבר בסוף השבוע שלפני החג ועד לשבוע שאחריו עם שלל אירועי נטיעות ופעילויות נוספות בירושלים. יש לוודא שהאירועים מתקיימים בעקבות מזג האוויר באתרים הרישמים.

משאית השמחה של קק”ל 2024

כמדי שנה גם השנה המשאית הירוקה של קרן קיימת לישראל תעבור ברחבי הארץ מהצפון ועד לדרום דרך בתי אבות, בתי חולים, בסיסים צבאיים, מרכזי ערים ועוד. כל זה במטרה לחגוג את ט”ו בשבט באווירה מוזיקלית עם שירי ארץ ישראל. בירושלים שעות פעילות: 8:00-18:00:

  • 28/01/2024 בבית שמש וירושלים 

אירועי ט”ו בשבט בהרי ירושלים

אתם מוזמנים להגיע בתאריך 26/01/2023 ובמהלו תוכלו לבחור בין 3 מסלולים: חרבת סעדים – עין חנדק, עין שריג לעין חנדק או תצפית מביה”ח הדסה והליכה לעין חנדק. לא משנה באיזה מסלול תבחרו בסוף כל מסלול יתקיים הפנינג נטיעה בעין חנדק בשעה 12:00. האירוע בהרשמה מראש בלבד.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.