Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שווקים ומסעדות עם ילדים בירושלים

ירושלים היא עיר מרתקת שמציעה מגוון רחב של חוויות לכל המשפחה, ביניהן גם חוויות קולינריות בלתי נשכחות. בין אם אתם מחפשים אוכל אותנטי מהשוק, מסעדות יוקרה או דוכני רחוב שובבים, ירושלים מציעה משהו לכל חיך. ירושלים היא עיר מיוחדת במינה שמציעה חוויות קולינריות בלתי נשכחות לכל המשפחה. עם קצת תכנון, תוכלו ליהנות מיום טעים ומהנה בעיר הקודש. הנה כמה המלצות:

שוק מחנה יהודה בירושלים

שוק מחנה יהודה בירושלים הוא אחד השווקים המפורסמים בישראל ולא במקרה. מדובר בשוק ענק ותוסס עם אווירה שאין עוד כמותה בשום עיר אחרת בישראל. לאורכו של השוק הגדול עשרות דוכנים, חנויות, מסעדות, בתי קפה ובעיקר צבעוניות, מוסיקה וקולות הסוחרים שמאפיינים את השוק המיוחדת הזה. שוק מחנה יהודה פעיל בכל ימי השבוע מבוקר עד ערב, בימי שישי עד הצהריים ובמוצאי שבת. בשעות הערב המאוחרות וכן במוצ”ש פועלות בשוק בעיקר המסעדות, בתי הקפה ודוכני האוכל המיוחדים והופכים את השוק למקום בילוי מיוחד במינו עבור הקהל. בשוק מחנה יהודה מתקיימים סיורים מגוונים עבור תיירים וכן עבור המקומיים שמעוניינים להכיר את המקומות הכי מיוחדים של השוק, ולטעום מטעמים מקומיים אוטנתיים. כאן תוכלו לצאת לסיורים קולינריים מושלמים בשוק הכי תוסס שיש במדינת ישראל.

פוקצ’ה בר ירושלים

פוקצ’ה בר היא מסעדה איטלקית ותיקה ומקסימה הממוקמת בלב ירושלים. היא פועלת משנת 1997 ומגישה מגוון רחב של מנות איטלקיות קלאסיות, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. מסעדה איטלקית גדולה ומרווחת שבה אפשר להנות ממנות כמו פיצות, פסטות, סלטים, כריכים או כל מה שמוכר לנו מהמטבח האיטלקי. המסעדה נמצאת ברחוב רבי עקיבא 4 במרחק הליכה קצר מקניון ממילא וכיכר המכס.  המסעדה מתאימה למשפחות עם ילדים, ויש לה גם סניף כשר בעמק רפאים. לאתר הרישמי לחצו כאן.

רופטופ

אחת המסעדות המומלציות ביותר מביאה איתה את נוף עוצר הנשימה של חומות העיר העתיקה. השפים כפיר מיסניקוף ורן נחמיה מזמינים אתכם לבוא ולטעום מהמטבח העשווי והגורמה הישראלי. יש כאן מנות מעולות כמו פוקצ’ות, ג’בטת רוסטביף, סלטים ועוד. רופטופ נמצאת בתוך מלון ממילא שממוקם באחת מהנקודות הכי מתויירות שיש לעיר ירושלים להציע. לאתר הרישמי לחצו כאן.

מסעדת הקפטן בתחנה הראשונה

מסעדת המבורגרים משובחת במיוחד! המסעדה נמצאת בתוך מתחם התחנה הראשונה בירושלים ממש בסמוך ללונה פארק והאטרקציות שהמתחם מציע. המסעדה מציע 100% בשר, תוספות כמו צ’יפס בעבודת יד, או טבעות בצל! הבשר כאן נטחן מדי יום וכל חומרי הגלם הם מהאיכותיים שיש. מסעדה מעולה למי מכם שמחפש לאכול “אוכל מהיר” אבל איכותי עם כל המשפחה. לאתר הרישמי לחצו כאן.

קפה קדוש

אם אתם יותר מתעניינים בקינוחים ודברים מתוקים (אבל לא רק), אנחנו נמליץ לכם לא לפספס את אחד מהמוקמות הוותיקים ביותר שיש בירושלים – קפה קדוש. קפה קדוש הוא מוסד ירושלמי ותיק ואחד מבתי הקפה הפופולריים ביותר בעיר. הוא נוסד בשנת 1967 ומאז ועד היום הוא מגיש ארוחות בוקר עשירות, מאפים טריים, כריכים, סלטים, מנות בשריות וקינוחים מלא קינוחים טובים. לאתר הרישמי לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.