Skip to content
Search
Search
Close this search box.

Wonder Park קיץ בגן הבוטני גבעת רם ירושלים

WONDER PARK  הוא אירוע חווייתי לכל המשפחה המזמין את כולם – בני כל גיל מכל הארץ למסע מרתק במהלכו יגלו את הפלאות שמעבר לדמיון, יטיילו בין שבילי הגן, יתחברו אל הטבע הפראי והפסטורלי, ייהנו ממופעי אקרובטיקה מדהימים וממשחקי אשליה וסדנאות, יפגשו אמני תעתוע ויתנו לדמיון לעוף גבוה במגוון פעילויות ייחודיות, מיצגים המתעוררים לחיים, מתחם פוד-טראקס מעורר תיאבון, ועוד ועוד.

 WONDER PARK  בגן הבוטני יפתח ב-15 באוגוסט וימשך עד ה-31 באוגוסט, ומציע מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה במטרה להדגיש בפני המבקרים את כוח הדמיון ולייצר חוויה אסקפיסטית וייחודית לה אנו כל כך זקוקים בימים אלו. בין מגוון הפעילויות: מופע אקרובטי עוצר נשימה, מתחמי חוויה, פסלים חיים, סדנאות יצירה אשלייתיות תלת מימד, מתחם משחקי תעתועים אינטראקטיביים, חווית קולנוע ב-360 מעלות, עמדות צילום של אשליות בלב הטבע והכל בנוף המרהיב של הגן הבוטני ירושלים.

על הבמה המרכזית המופע “אילוזיה – נפלאות הקרקס הבוטני” שיעלה 3 פעמים ביום (18:30, 20:00 ו-21:00): מופע אקרובטי עוצר נשימה העוקב אחר חוקר טבע מפוזר שנקלע לעולם פלאי ופנטסטי. יחד עם החוקר יצאו המבקרים להרפתקה מופלאה ויפגשו יצורים מפתיעים שמותחים את גבולות הדמיון. בנוסף תתקיים סדנת יצירה של אשליית תלת מימד שכל אחד יוכל לקחת עמו הביתה, מתחם משחקים אינטראקטיביים של תעתועים, ומתחם צילום עם אשליות בו הקהל מוזמן להצטלם ולהשתתף. לרשות המבקרים מתחם פוד-טראקס שיציע מגוון מנות וקינוחים לילדים ולמבוגרים בניצוחה של השפית הירושלמית רעות כהן. ההמבורגר של רעות כהן זוכה לשבחים רבים ומככב במקום הראשון ב”קהילת הבורגרים של ישראל”.

WONDER PARK  בגן הבוטני גבעת רם רחוב יהודה בורלא 1 ירושלים שעות וימי פעילות : 15.8-31.8 – א’-ה’ 17:00-22:00, ו’  10:00-15:00, מוצ”ש 20:30-23:30. מידע נוסף באתר הרישמי של הגן. יש לרכוש כרטיסים מראש כדי להבטיח כניסה לאירוע באתר טיקטמסטר או בקופות הגן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.