Skip to content
Search
Search
Close this search box.

פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון סוכות 2024

צלילי ילדות בתיאטרון חולון, הוותיק והמוביל שבפסטיבלי האמנויות לילדים ולכל המשפחה, יתקיים השנה בחוה”מ סוכות 22-20 באוקטובר בתיאטרון חולון. לאורך שנות דור הפך הפסטיבל לאחד מסמלי חולון – עיר הילדים בהיותו אי של אומנויות במה מובחרות אליו מגיעים ילדים ובני משפחתם לחוות מוזיקה, תיאטרון ומחול איכותיים.

השנה מתקיים הפסטיבל בצל האסון הכבד שפקד אותנו ב 7 באוקטובר והאירועים, המותאמים לרוח התקופה, יתקיימו מתוך הרצון והצורך להעמיד על הרגליים את העורף, לתת תקווה לילדים ולילדות, להוריהם, לקהילת האמניות והאמנים ולכל שוחרי התרבות. הפסטיבל מתקיים בניהול והפקה של תיאטרון חולון בניהולו של גיא תלם, מפיקה: שמרית גיל. מצ”ב תכנית הפסטיבל המזמינה את הילדים הצטרף למסע של צלילים, תמונות, סיפורים והרפתקאות מרגשות. רח’ קוגל 11, חולון חניה ללא תשלום לאורחי הפסטיבל WAZE חניון צפרירים לפרטים ורכישת כרטיסים באתר הרישמי.

המסע הקסום ב ‘אוריינט אקספרס’ – מופע מקור של פסטיבל צלילי ילדות

טיול אמיתי ומדומיין לגמרי ברחבי אירופה עם רננה, סבא ירון, רכבת פאר ותזמורת סימפונית. סיפור שהיה, או לא היה, על רננה – ילדה קצת שובבה ומאד סקרנית (ואולי להיפך), על סבא ירון (שאולי הוא גם קצת ילד). חופש גדול (ואולי חופשת פסח). הוריה של רננה, יוצאים לחופשה באיטליה ומשאירים אותה בבית, עם סבא ירון המצחיק. כדי לעודד את נכדתו, סבא ירון לוקח אותה למסע מוזיקלי בדמיון ובזמן על גבי ה’אוריינט אקספרס’, הרכבת ההיסטורית המפוארת שדהרה ברחבי אירופה במאה הקודמת. השניים מבקרים בערים הגדולות באירופה, בכפרים, ביערות מוריקים ובנהרות מפותלים.

כולנו – ילדות וילדים, הורים, וגם סבתות וסבים מצטרפים למסע קסום ומלא הפתעות עם רננה וירון בו נכיר תרבויות של ארצות וערים מיוחדות לצלילי מוזיקה קלאסית בנגינה חיה של תזמורת סימפונית. כתיבה ובימוי: דני לשמן, ניהול מוזיקלי וניצוח: דודי זבה, עיצוב תוכן ויזואלי: עמיאל יהונתן בהשתתפות: מירב פלדמן, דב נבון ותזמורת סימפונט רעננה. יום ראשון, 20.10, שעה 17:00 גיל 7 ומעלה. משך המופע: כ 70 דקות.

טרמולו – בחזרה לשכונה של סבא

טרמולו הרכב כלי ההקשה הידוע – חמישיית הנגנים הוירטואוזיים בראשותו של תומר יריב, מגיש הצגה מוזיקלית לכל המשפחה. סיפור הרפתקאות חוצה זמנים ושכונות מלווה בשירים הנפלאים של ״התרנגולים״ בעיבודים חדשים ומפתיעים. תמר נשארת אצל סבא יוסי בחופש הגדול כשאמא ואבא עסוקים בעבודה. משעמם לה, היא רוצה לפגוש את החברים וסבא יוסי כל היום מספר סיפורים על איך היה פעם כשהוא היה ילד ולא היו טלפונים ומסכים, ופתאום, משהו מוזר קורה והיא נשלחת אחורה בזמן ומגיעה אל השכונה של סבא יוסי, ופוגשת את סבא יוסי הילד ואת כל החברים מהשכונה.

כתיבה ובימוי: הדס קלדרון, עודד אהרליך, עיבודים, הפקה מוסיקלית ונגינה: טרמולו – תומר יריב, ליאור טל, תומר גלילי, דניאל סולומונוב, דפנה סגל ,שלו קולודיצקי. שחקנים: יונתן רוזן, אילי עלמני. הפקה : רנית ברטלר. יום ראשון, 20.10, שעה 17:30, גיל 7 ומעלה. משך המופע: כ 70 דקות.

פיית המרציפן – תיטרון הקרון

ההצגה הקלאסית שהחלה את דרכה לפני כ- 30 שנה והופיעה למעלה מ-1000 הצגות, חוזרת לבמה בעיבוד מחודש. מסעם של מיק עם טינו הגמד ועם מילת הקסמים של אבא, אל גן הממתקים של ה”מכשפה-פייה”. מסע פיוטי של ההתמודדות וההתיידדות עם הבלתי מוכר ועם הפחד, מועלה בהצגה בצורה רכה ומצחיקה ואף מגיע לפתרונו.

הילדים שותפים באופן פעיל בהצגה בעזרת שיר, מוסיקה קלילה ו”מילת קסמים” עם שחקנית ובובות בתוך תפאורה קסומה, מלאת שינויים והפתעות. כתיבה, בימוי ודרמטורגיה: רוני מוסנזון נלקן, עיצוב: נטליה רוזנטל, משחק והפעלה : קטרינה טפליצקי, נעה אברמובסקי, מוסיקה: אבי בנימין, הפקה: תיאטרון הקרון. יום ראשון, 20.10, שעה 17:30, גיל 3 ומעלה. משך המופע: כ 45 דקות.

והילד הזה הוא אני – מופע מקור של פסטיבל צלילי ילדות

מופע שחוזר אל ספרי הילדים האהובים של יהודה אטלס ואל שירי האלבום שיצא בעקבותיהם ושהלחין אבנר קנר. דרור קרן, אבי גרייניק, דפנה דקל, יעל צרי, נירית מיליס וניר כנען יגישו וישירו את השירים המופלאים בעיבודים חדשים ומרעננים שחוברו במיוחד לפסטיבל צלילי ילדות. “והילד הזה הוא אני” הוא מסע קסום אל הילדות הישראלית דרך שירים מהמצחיקים והנוגעים ללב שחוברו כאן.

מופע לכל המשפחה, לבני ובנות חמש ומעלה ולכל מי שנשאר קצת ילד. משתתפים: דפנה דקל, אבי גרייניק, דרור קרן, יעל צרי, ניר כנען ונירית מיליס עריכה ובימוי: דרור קרן, ניהול מוזיקלי ופסנתר: טוקי שטרן, יעוץ מוזיקלי: אבנר קנר, בס: גיא טראקס, תופים: גל טמיר, גיטרה: איתי דן כרמלי. יום שני, 21.10, שעה 17:00, גיל 5 ומעלה. משך המופע: כ 70 דקות.

“אינדי ילד” – שרים רוק’נרול לכל המשפחה – בכורה

ההרכב האהוב ‘אינדי ילד’ במופע רוקנ’רול לילדים ולכל המשפחה בהגשה ייחודית, רוקיסטית ובעיקר מרעננת עם מיטב הקלאסיקות של המשוררים הגדולים מכל הזמנים – מרים ילן שטקליס, ע. הלל, יהונתן גפן, לוין קיפניס, ח.נ. ביאליק, אהוד מנור, יורם טהרלב, דתיה בן דור, חיה שנהב ועוד. בין השירים שיבוצעו במופע: ‘איך שיר נולד’, ‘גברת עם סלים’, ‘ילד פלא’, ‘גן סגור’, ‘ידידי טינטן’, ‘רוץ בן סוסי’, ‘רוח רוח’, ‘אני תמיד נשאר אני’, ‘אמת או חובה’, ‘מדוע ולמה לובשת הזברה פיג’מה’ ועוד. 

שירה וטמבורין: מיקה שדה, שירה וגיטרה: ליאור סקר, קלידים ואקורדיון: אסף לביא, תופים: אלעד נדב, גיטרה חשמלית: עומר עידן, בס: ליאור עוזרי, ניהול והפקה: הילה דולגין, אסף כהן – עלמה מיוזיק. יום שני, 21.10, שעה 17:30, גיל 5 ומעלה. משך המופע: כ 70 דקות.

תהיה בריא מוריס מגי – תיאטרון הקרון

תיאטרון בובות – עיבוד לסיפור מאת פיליפ ס. סטיד ואיורים מאת ארין א. סטיד. מוריס הוא איש קטן שמתגורר בארגז כלים בבית-מלאכה. כל בוקר הוא נוסע לעבודה בגן-החיות ופוגש את חבריו הטובים: הפיל הגמיש, הצב הזריז, הקרנף המצונן, הפינגווין שמדבר ‘פינגווינית’ והינשוף שפוחד מהחושך. כמו תמיד כשמוריס מגיע, גן-החיות מתעורר לחיים: מוריס בודק, מחבק, משחק וצוחק, מעודד ומודד, מקלח ומקנח (את האף) וגם שר שיר ערש על ענף. אבל יום אחד, מוריס לא הגיע לעבודה. החיות המודאגות החליטו לעשות מעשה.

סיפור על חברות לא שגרתית בעולם קטנטן מלא קסם. בתום ההצגה יחולק משהו קטן ומתוק לילדים. יצירתן המשותפת של מעין רזניק ואיילת גולן . שפה חזותית, עיצוב, ומשחק: מעין רזניק. כתיבה: ציפור פרומקין, בימוי: איילת גולן, מספר: יהונתן בן חיים, מוסיקה, עריכת סאונד ועיצוב תאורה: דן קרגר ייעוץ וליווי אמנותי: נעמי יואלי, מרית בן-ישראל. יום שני, 21.10, שעה 17:30, גיל 5 ומעלה. משך המופע: כ 45 דקות.

בוא אלי פרפר נחמד – תיאטרון המדיטק

הצגת ילדים מוסיקלית עם שירי הילדות האהובים. חזי הוא הזחל הכי שמח בגינה. מדי יום הוא מבלה עם חבריו הזחלים בשירים, במשחקים ובזלילה של עלים טעימים. הכל משתנה כשחזי שומע שהערב, כשהשמש תשקע, הוא יהפוך לפרפר צבעוני וגדול. חזי המפוחד לא רוצה להשתנות, הוא רוצה שהחיים שלו יישארו בדיוק אותו הדבר. אף אחד מהחברים לא מבין אותו, הוא נשאר לבדו ופוגש את תותית האפרוחית, היחידה שמרגישה כמותו.

גם לה מצפה שינוי גדול כשהשמש תשקע: אז תבקע ביצה והיא תהפוך לאחות גדולה. יחד עם מלי, נמלה נועזת ואמיצה שלא רוצה להפוך לפועלת חרוצה, הם יוצאים למסע הרפתקאות אל צמרת העץ. הכל כדי לעצור את השמש, שלא תשקע, כך יוכלו לא לגדול ולהישאר מי שהם. בדרך צפוי להם מאבק לא פשוט עם חיות הלילה: העכבישה והעטלפים, שמנסים למנוע את מימוש התכנית בכל מחיר, אבל דווקא שם, על צמרת העץ, עולים פתאום הספקות – ״אולי בכל זאת כדאי להשתנות?״ שלושת החברים יצטרכו להבין ששינויים (גם אם הם נראים קצת מפחידים) מביאים איתם דברים טובים.

משתתפים: תום אנטופולסקי / פולי סלונים, אופיר וייל / מני צור, הראל מוראד, לורן סביר, אבי סרוסי / יוסיאל נאמן, נועם ערד מחזה: עודד אהרליך והדס קלדרון, בימוי: עידן עמית, מוסיקה: טל בלכרוביץ’, כוריאוגרפיה: אור משיח עיצוב תפאורה: אדם קלר, עיצוב תלבושות: לימור הרשקו, עיצוב תאורה: אלי אשכנזי, שפה ודיבור: מרגלית גז כלי נשיפה: עופר פלד, גיטרות ומיקסים: רמי אוסרווסר, ע במאי: טלי אגרונוב כל הזכויות שמורות להוצאת הקיבוץ המאוחד בע”מ. יום שלישי, 22.10, שעה 17:00, גילאי 3 – 7. משך המופע: כ 55 דקות.

טוטו וחברים – תיאטרון הקרון

הצגה בהשראת סדרת הספרים “טוטו וחברים” של המאיירת והסופרת אורית ברגמן. תיאטרון בובות, חפצים ואיורים.  הצגה מלאת דמיון ולב, לשחקן וירטואוז אחד עם המון ידיים והמון בובות. ההצגה מבוססת על הדמויות מהספר “שלי מהבית” של הסופרת והמאיירת אורית ברגמן, המשתתפת בתוכנית “ספריית פיג’מה לקטנטנים” יצירתה של אורית ברגמן, שותפות ליצירה: גוני פז ורותם גולדנברג, כתיבה, עיצוב שפה חזותית, תפאורה וטריקים: אורית ברגמן, בימוי: גוני פז, משחק: רותם גולדנברג,מוזיקה:  תומר ברוך.תאורה: אמיר קסטרו, הפקה: תיאטרון הקרון. יום שלישי, 22.10, שעה 17:30, גילאי 3 – 7. משך המופע: כ 45 דקות.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.