Skip to content
Search
Search
Close this search box.

פורים מארץ הפלאות במתחם MEEX שרונים

דמויות והרפתקאות מהאגדות, פעילויות לכל המשפחה, אמני חושים, מייצגים תיאטרליים  ומופעי ילדים יעלו השנה במתחם MEEX שרונים בהוד השרון בחג פורים. הכניסה חופשית!

מתחם MEEX שרונים, מקבוצת חצי חינם בהוד השרון יקיים יומיים של קרנבל פורים צבעוני ושמח בין התאריכים 7-8 במרץ. כחלק מפעילויות הקרנבל יהיו תחרויות ואתגרים לכל המשפחה, אמני חושים, מייצגים תיאטרליים של דמויות מהאגדות ומופעים של כוכבי הילדים דבש הבלש וצמד הקוסמים מונו וטוני. הכניסה לקרנבל ולפעילויות השונות היא חופשית והחנייה במתחם בחינם.

בפורים הקרוב, המתחם כולו ישנה את פניו ויהפוך לרגל החגיגות לארץ הפלאות, מהכניסה למתחם המבקרים ייכנסו לעולם מדומיין שכולו הרפתקאות ושלל פעילויות מאתגרות, מפגשים מרתקים עם דמויות מהאגדות ביניהן אליסה, הארנב הממהר, הזחל, הכובען המשוגע ועוד, בניית מגדל קלפים ענק, קיפול בלונים מעוצבים, אמני חושים, מופע של מלכת הלבבות ומבוך קלפים ענק ממנו יצטרכו לצאת בכוחות עצמם. בנוסף, הילדים יוכלו ליהנות ממתנפחי ענק, מופעי קרקס רחוב, אקרובטים, להטוטנים, איפור פורימי מקצועי ומופעי מרכזיים של כוכבים אהובים בכל יום בשעה 18:00. הכניסה והחניה חופשית, מתחם MEEX שרונים, הרקון 2 הוד השרון.

הפסטיבל יתקיים ביום שלישי ה7.3.23 ויום רביעי ה8.3.23 בין השעות 16:00-20:30:

  • ביום שלישי ה7.3 בשעה 18:00 יופיע דבש הבלש אשר בעזרת הילדים יפצח את הצופן ויציל יחד איתם את המדינה.
  • ביום רביעי ה8.3 בשעה 18:00 יתקיים מופע הקסמים של הצמד מונו וטוני –מופע מלא הומור וקסם כאשר הקוסמים ישלבו במופע את הילדים שיוכלו לעשות קסמים בעצמם.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.