Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורי גרפיטי ברחבי הארץ

סיורי גרפיטי בצפון

מטיילים בעקבות גרפיטי בשיבת ציון: סיור גרפיטי בחיפה
 
גרפיטי שעד לפני כמה עשורים הוגדר כמעשה ‘ונדליזם’, עבר התפתחות תרבותית משמעותית. כיום העיריות ברחבי הארץ מחבקות את הנושא ואף מזמינות אמנים מקומיים ואמנים מחו”ל לבוא ולצייר על קירות באזורים מתפתחים ברחבי העיר. בשנים האחרונות סצינת הגרפיטי בחיפה עברה מהפיכה רצינית מהיסוד. יחדיו נצא לסיור גרפיטי קצר וקליל. הסיור מתאים מגיל 7 ויש מגוון רחב של תאריכים לבחירתכם. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.
 

סודות הדרוזים נחשפים: גרפיטי, קולינריה וצמחי מרפא

בסיור חדש וייחודי נצא אל הכפר הדרוזי הדרומי בעולם דלית אל כרמל, נכיר את העדה הדרוזית מבפנים, נגלה סודות שרק המקומיים מכירים. נגלה את הקשר בין אומנות הגרפיטי לגלגול נשמות, ניפגש עם יזמי תיירות מקומיים, נחווה ונטעם מהמטבח הדרוזי המקומי. נבקר בלב העתיק של הכפר ובמבנים היסטוריים, בית התפילה ובית אוליפנט ההיסטורי. ניפגש עם אישה דרוזית מסורתית, יזמית ובעלת עסק תיירותי בכפר, מלקטת ורוקחת צמחי מרפא, נשתה תה ונשמע על מעמד הנשים בחברה הדרוזית. ובין מפגש ומפגש נהנה מפיתה דרוזית חמה מהסג’, עם לבנה וזעתר, מתה בהרט ומקפה שחור עם הל. הסיור מתאים החל מגיל 6. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

קירות חיפה מדברים: סיור אמנות רחובות העיר התחתית

הידעתם שבחיפה יש סצינת אמנות רחוב חיה ותוססת? רוצים להצטרף לסיור אמנות ברחובות העיר התחתית המתחדשת של חיפה? מוזמנים לחוות את חיפה בצורה קצת אחרת! נצא לסיור מודרך ברחובות חיפה התחתית. הסיור הוא בנושא התחדשות עירונית ואומנות רחוב: נלך דרך העיר התחתית, מדרחוב הנמל, מגדל המפרש והמסגד הגדול, מגדל השעון, כיכר פריז ושרידי חיפה העותמנית – עד חיפה הבריטית ופרויקט בניית הנמל החדש, סגירת חזית הים ופתיחתו העתידית. נבקר בשוק הטורקי, נדבר על מרכזי האומנות ועל אזור הסטודנטים המתחדש. הסיור מתאים החל מגיל 3 ויש מגוון תאריכים. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

הקסם החיפאים: סיור מרתק בשוק הפשפשים והאזור

רוצים לגלות את חיפה התחתית כמו שמעולם לא חשבתם שאפשר? יצאתם פעם להפלגה במכולה? החזרתם פעם לחיים ארון בן 500 שנים? בהתה בכם פעם בובה? הצטרפו למסע ובואו אחרי בזהירות, בין החפצים. עלו על הסולם אל דלת הסתרים בעליית הגג של שוק הפשפשים. הסיור מתאים מגיל 6 ויש מגוון רחב של תאריכים. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.
 

סיורי גרפיטי במרכז

ציירו זאת בעצמכם: סיור וסדנת גרטיפי בתל אביב

איך ציור גרפיטי יכול לעלות את ערך הנכס שלך בשני מיליון דולר? איך אתם יכולים ליצור יצירה ב10 דק ולמכור אותה ב1,000 ש״ח? מה קרה כשניסו למחוק את הגרפיטי הכי מפורסם בתל אביב? כמה יצירתיים אתם כשיש לכם ספריי ביד? אחרי שנגלה לכם את הסודות מאחורי הקלעים – תוכלו להתנסות בעצמכם ולהפוך לאמני גרפיטי ליום אחד. נלמד אתכן כל שלל טכניקות וכל אחת תצייר על תקליט ויניל (של הפטיפונים של פעם). תצאו עם עבודות מהממות שאפשר לקחת הביתה – מזכרת שווה שתזכיר לכן את החוויה עוד הרבה זמן אחרי. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

סיורי מחתרתי בעקבות הגרפיטי של פלורנטין!

בואו לענות על כל השאלות הכי מענייניות: מה קרה כשניסו למחוק את הגרפיטי הכי מפורסם בתל אביב? איזה גרפיטי שרד אחרי 4 פעמים שניסו למחוק אותו ולמה? איך ציור גרפיטי יכול לעלות את ערך הנכס שלך בשני מיליון דולר? איזה יצירת גרפיטי הייתה בכל רחבי תל אביב, חיפה, ירושלים ונשארה רק בפלורנטין ולמה? מה קורה לאמן שנתפס על ידי המשטרה? ומה הופך את שכונת פלורנטין לבירת הגרפיטי של ישראל? הסיור מתאים החל מגיל 5 ויש מגוון רחב של תאריכים לבחירתכם. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.
 

גרפיטיקידס: סיור אמנות רחוב ויצירה לילדים

מתחשק לכם להשתתף בפעילות מדליקה ומיוחדת? רוצים להעניק לילדכם סיור גרפיטי מרתק הכולל פעילות יצירה אומנותית? הצטרפו לגרפיטיקידס! הסיור מומלץ לילדים בגילאי 5-13 ולכל חובבי האמנות (: במהלך הסיור תבקרו ברחובות והסמטאות הצבעוניות של שכונת פלורנטין. המדריך יצביע ויספר על יצירות מעניינות ויפתח את עיניכם לעולם חדש של צבע במרחב הציבורי. הילדים יתבקשו למצוא יצירות גרפיטי מיוחדות ש”מתפספסות” בחיי היום יום. בסוף הסיור תתכנסו בגינה ירוקה בשכונה והילדים ישתתפו בפעילות יצירה ברוח אמנות הגרפיטי אשר ראו על קירות העיר בסיור, באמצעות מגוון כלי ציור ויצירה ובטכניקות דומות לאלו בהן משתמשים המקצוענים. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

סיורי גרפיטי בירושלים

סיור גרפיטי למשפחות ברחובות הצבעוניים של ירושלים

גרפיטי ואמנות רחוב הם לא הדברים הראשונים שעולים לראש כשחושבים על ירושלים. הצטרפו אלינו לסיור מסקרן וצבעוני במיוחד שבו נחקור את הצדדים היצירתיים של ירושלים וגם ניצור אמנות בעצמנו. הסיור המיוחד שלנו למשפחות וילדים יציג את הרחובות הצבעוניים של ירושלים ויפקח את עיניכם לאופן שבו יצירתיות יכולה להוסיף הרבה אור וצבע לחיינו. נסתובב באזור שוק מחנה יהודה לספוג את האוירה הצבעונית של “גלריית השוק” ועוד פרויקטים באזור. אחרי הסיבוב ניצור פרויקט אמנותי מיוחד המשתמש בחומרים ממוחזרים כדי להראות לחברים ולמשפחה את מה שלמדתם בסיור שלנו. הסיור מתאים החל מגיל 5 ויש מגוון של תאריכים לבחירתכם. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

50 גווני של ירושלים: סיור גרפיטי של פסיפס ירושלמי

רוצים להצטרף לסיור גרפיטי בועט בעיר הבירה? מעניין אתכם לחוות את הפסיפס האנושי של ירושלים? בא לכם להכיר את העיר דרך הקיר?הצטרפו לסיור הגרפיטי של דודי בר סלע בנחלאות ומרכז העיר! לכולנו  יצא לטייל בירושלים ולהתרשם מהפסיפס האנושי המדהים של העיר שבעצם כולל את כל סוגי האוכלוסיות בארץ. מסתבר שהפסיפס הזה קיים לא רק ברחובות אלא גם על הקירות. אתם מוזמנים לסיור גרפיטי בנחלאות ומחנה יהודה סביב הפסיפס האנושי המדהים של העיר. חילוניים , דתיים , ימנים ושמאלנים , יהודים וערבים , פעילים חברתיים ודמויות מופת ירושלמיות והכל הכל על הקיר בדמות אומנות גרפיטי ירושלמית. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

סיור אמנות רחוב מפתיע וצבעוני בירושלים

מתחשק לכם להכיר את ירושלים בצורה שמעולם לא חשבתם עלייה? רוצים להיחשף לצד המודרני, הקליל והצבעוני שלה? הצטרפו לסיור גרפיטי מרתק בעיר הבירה!  לירושלים יש מקום מיוחד מאוד בליבנו, אנו מכירים אותה כבירתנו הדתית, הלאומית והפוליטית, כנכס היסטורי ותרבותי עבורנו ועבור עמים ברחבי העולם כולו. אך לצד היותה עיר הקודש, ירושלים היא גם עיר מודרנית, וחלק בלתי נפרד ממנה הוא העולם המרתק של גרפיטי ואמנות רחוב. מה כל כך מייחד את ירושלים? לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

סיורי גרפיטי בדרום

סיור מרתק וביקור בתצוגת האמנות והגרפיטי בחומת כרם שלום

בואו לראות איך תושבי היישוב הכי קרוב לרצועת עזה חיים ומתמודדים עם אתגרים שונים, ואיך הסיפור שלהם מעניק השראה והעצמה להתמודדויות עם האתגרים בחיי היום-יום של כולנו. כרם שלום הוא אולי היישוב הכי מסוקר בתקשורת בארץ. הקיבוץ נמצא ממש על גבול רצועת עזה, אך תושבי כרם שלום רוצים לספר לכם איך אפשר להפוך את האתגרים לסיפור הצלחה שמשלב חילוניים ודתיים בקהילה חזקה ומגובשת. בסיור תקבלו הדרכה מעמיקה על סיפור עוטף עזה וכרם שלום, ותלמדו מה זה אומר לחיות בקהילה מעורבת, ולמה כל כך חשוב ומועיל ליצור שיתוף ואחדות בין הציבור החילוני לציבור הדתי, ואיך עושים את זה בצורה נעימה וללא וויתור על הערכים. הסיור מתאים מגיל 5 ויש מגוון רחב של תאריכים. לעוד מידע והרשמה לסיור לחצו כאן.

הסיורים המוצגים כאן אינם מטעם האתר. המידע נאסף מאתרים אחרים במטרה לרכז את מגוון הסיורים ברשימה אחת לנוחיות הקוראים. לעוד סיורים מומלצים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.