Skip to content
Search
Search
Close this search box.

מסעדות עם הילדים במצפה רמון והסביבה

לטייל במצפה רמון עם ילדים זו חוויה מיוחדת במינה, והאוכל הופך אותה עוד יותר עשירה ומהנה. דמיינו אתכם יושבים במסעדה עם נוף מרהיב של המכתש, נהנים מארוחה טעימה ביחד. במצפה רמון והסביבה אפשר למצוא מספר מסעדות מומלצות שאם כבר הגעתם לבקר בנופי בראשית אל תפספסו גם את החוויה הקולינרית שכאן.

סומסומיה 

מסעדת סומסומיה במצפה רמון היא פנינה קולינרית המציעה חוויה ייחודית לכל המשפחה. המסעדה מתמחה במטבח ים תיכוני מודרני, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים מהאזור. התפריט מציע מגוון מנות יצירתיות ומפתיעות, המוגשות באווירה נעימה ומזמינה. הילדים ייהנו ממגוון מנות אהובות עליהם, כמו פסטות, פיצות וחטיפים. כמו כן, המסעדה מציעה פינת משחקים קטנה שתאפשר להם להעסיק את עצמם בזמן שההורים נהנים מהארוחה. טיפ – תזמינו מקום מראש פתוח גם בסופ”ש. לאתר הרישמי של המסעדה לחצו כאן.

קפה קיבוץ

קפה קיבוץ במצפה רמון הוא מקום מושלם ליהנות מקפה משובח, ארוחה טעימה ואווירה נעימה. בית הקפה ממוקם ברובע דרכי הבשמים, ומתאפיין בעיצוב מרווח ומואר, המשלב אלמנטים של עץ ומתכת. הצוות בקפה קיבוץ ידידותי ומקצועי, וישמח לשרת אתכם מכל הלב. התפריט מציע מגוון רחב של אפשרויות: קפה, ארוחות בוקר, מנות לצהריים וגם קינוחים. לאתר הרישמי של בית הקפה לחצו כאן.

מאפיית לשה

מאפיית לשה היא לא סתם עוד מאפייה. מדובר במאפיית בוטיק ייחודית, הממוקמת בלב המדבר ומתמחה באפייה איטית וטבעית תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר. הלחמים בלשה נאפים על מחמצת שיפון טבעית, ללא תוספות מלאכותיות, ועוברים תהליך התפחה ארוך המקנה להם טעם עשיר ומרקם מושלם. מלבד לחמים, ניתן למצוא בלשה מגוון רחב של מאפים מתוקים ומלוחים, ביניהם עוגות, עוגיות, קישים, מאפי גבינה ועוד. כל המאפים נאפים באהבה רבה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, והתוצאה בהתאם: פשוט מעדן! לאתר הרישמי של המאפייה לחצו כאן.

פאב החבית 

פאב החבית במצפה רמון הוא לא פאב רגיל. מדובר במקום ייחודי המשלב אווירה אותנטית של פאב עם תפריט עשיר ומגוון המתאים לכל המשפחה. הילדים ייהנו ממגוון מנות אהובות עליהם, כמו פיצות, המבורגרים, שניצלים ופסטות. כמו כן, יש במקום פינת משחקים קטנה שתאפשר להם להעסיק את עצמם בזמן שההורים נהנים מהאווירה והאוכל. המבוגרים ייהנו ממגוון רחב של בירות מהחבית, יינות וקוקטיילים. התפריט כולל גם מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות, כך שכל אחד ימצא משהו לטעמו. לאתר הרישמי של הפאב לחצו כאן.

מסעדת הקצה

מסעדת הקצה במצפה רמון נמצאת ברובע דרכי הבשמים והיא מציעה חוויה קולינרית נהדרת לאוהבי אוכל ביתי. המסעדה היא אחת המבוקשות שיש כאן במצפה ולכן מומלץ תמיד להזמין בה מקום מראש. המסעדה מציעה מנות ראשונות ומנות עיקריות מגוונות כמו סלטים, מנות בשריות, קוסקוס ועוד. לדף הפייסבוק הרישמי של המסעדה לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.