Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוצאים לטייל עם ילדים? הטיפים שלנו לטיול מוצלח ומהנה

בין אם אתם חובבי טיולים מושבעים או כאלה שרק מחפשים דרך לעבור את ימי החופש עם הילדים, מצאנו לנכון לכתוב את הדברים הבאים עבורכם כי אנחנו יודעות שלטייל עם ילדים זה כייף אך זה גם מעייף! טיול עם ילדים מצריך תכנון נכון, התחשבות בצרכים שלהם ונכונות להתגמש. אם יש לכם את כל אלו, אתם יכולים לצאת לטיול מהנה ולצבור חוויות משותפות מדהימות.

אז הנה רשימה של מספר טיפים, מהניסיון האישי שלנו:

  • תכננו לו”ז שמתאים לילדים – כשילדים עייפים או רעבים יש לכך השפעה על ההתנהגות שלהם – הם בד”כ יהפכו לחסרי סבלנות, עצבניים וכועסים. בעוד המבוגרים יודעים להתגמש ולהתאפק, הילדים פחות. נסו לתכנן מראש את זמני הטיול כך שיתאימו לכולם.
  • נסיעות – תכננו זמני נסיעות. אם אתם נוסעים למרחקים כדאי לעשות עצירה מרעננת על מנת שכולם יוכלו לרדת מהרכב, לנוח והילדים יוכלו להוציא קצת אנרגיות. כדאי מאוד שהעצירה תהיה גם כן עם איזשהו עניין לילדים, בהתאם ללוח הזמנים שלכם. עצירה יכולה להיות אפילו למספר דקות בפארק קרוב לאכילה או סתם השתוללות קצרה.
  • ודאו שסוג הטיול מתאים לכולם – לדוגמא, אם אתם יודעים שיש לכם ילד שמאוד לא אוהב להיכנס למים אז נסו להימנע או לפחות לשלב אטרקציות נוספות שמהן הוא כן יוכל ליהנות. דברו על זה והסבירו שבהמשך יהיו אטרקציות נוספות שהוא ייהנה מהן יותר.
  • צרו עניין – ילדים הם סקרנים מטבעם. לכן, אפשר למצוא עניין עבור כל אחד מהילדים כמעט בכל מקום אליו תרצו ללכת. גם אם אתם הולכים למקום ספציפי שמעניין את אחד הילדים יותר או אפילו אתכם יותר מאותם, נסו להלהיב את הילדים, לשתף אותם ולהסביר להם מה הם הולכים לראות. תופתעו כמה שזה משנה את החוויה עבורם.
  • גמישות – קחו בחשבון שתמיד יכולים להיות שינויים של הרגע האחרון. ייתכן שתצטרכו לעשות יותר עצירות משתכננתם או שלא תספיקו לראות כל מה שרציתם. זיכרו שאתם בחופש ואין לחץ לכלום, הכל צריך להיות בכייף ובנחת. היו מוכנים לכך כדי לא להרגיש בסוף הטיול תחושת פספוס.
  • זכרו לנשום – נכון, כנראה שתתעייפו, ויש סיכוי טוב שגם תכעסו בחלקים מסוימים. נסו לא להישאר עם הכעס במהלך כל הטיול כדי שהחוויה בסופו של דבר תישאר טובה. תזכירו לעצמכם שאתם בחופש עם הילדים שלכם, זמן משותף שאין הרבה ממנו בשגרה, ונסו ליהנות מזה כמה שיותר.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.