Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לתכנון טיול רוד טריפ

אנחנו נציג כאן מספר טיפים שיעזרו לכם להתכונן וליהנות מהטיול שלכם:

התכנון הוא קריטי נכון, זה נחמד לזרום. אבל כשיוצאים לטיול כזה, ובמיוחד עם ילדים, רצוי להימנע מהפתעות בדרך. תכננו את המסלול שלכם מראש, חישבו על מקומות שהייתם רוצים להגיע אליהם ולפי כך חשבו גם את לוח הזמנים שלכם. חשוב מאוד, ובמיוחד בתקופת חופשים או חגים, להחליט מראש היכן תרצו ללון ולוודא שיש מקום. אם אתם נוסעים למקום חם, תכננו כך שלא תגיעו בשעות החמות מאוד.

בדקו את הרכב שלכם בטיול מהסוג הזה, הרכב הוא כלי קריטי מאחר וכל הטיול אתם תלויים בו. לכן, אנחנו ממליצות לוודא שהרכב תקין ומתאים לסוג הטיול שלכם. לנקות אותו כדאי דווקא אחרי .

הכינו רשימת ציוד על מנת להימנע מחוסרים הכינו מראש רשימה של דברים שהם קריטיים. חישבו גם על דברים שיעזרו להנעים את הטיול אם זה לכם ואם לילדים. לדוגמא, כשאנחנו נוסעות עם תינוק, אנחנו מקפידות לקחת עבורו צעצועים שהוא אוהב.

נשנושים לדרך מאחר וחלק מהיום מבלים ברכב וגם לא תמיד מגיעים לאוכל הזמן המתוכנן, כדאי לקחת דברים שאתם אוהבים לנשנש. פירות / חטיפים או כל דבר אחר.

לו”ז ילדים אם אתם נוסעים עם ילדים קטנים או אולי אפילו תינוקות כדאי מאוד לתכנן את הטיול כך שיתאים גם עבורם. אם תתאימו את היום שלכם גם לצרכי הילדים, הטיול יזרום בצורה נעימה יותר וכולם יצליחו ליהנות. למשל:

  • אל תתכננו נסיעות ארוכות מדי ברצף, הילדים מאבדים סבלנות והטונים עולים.
  • השתדלו להתאים את זמני הנסיעה לשעות השינה של התינוק. כך הנסיעה תהיה רגועה יותר והתינוק לא יצבור עייפות יתר שתקשה עליכם בהמשך הטיול.
  • ארוחות – כשאנחנו רעבים אנחנו חסרי סבלנות אז אל תמתחו את הגבול יותר מדי. בבוקר צאו אחרי שכולם אכלו ותכננו הגעה בזמן סביר לארוחת צהריים. הארוחה יכולה להיות בדרך או ביעד הבא, העיקר שתהיה בזמן מתאים לכולם.
  • חשבו על אטרקציות שמתאימות לכולם. אם יש דברים שפחות מעניינים חלק, דאגו שבהמשך יהיה משהו רלוונטי גם עבורם. כך כולם יוכלו ליהנות מהטיול במידה יחסית שווה.

סבלנות לשינויים אין מה לעשות, לפעמים אפילו כשחשבנו שהכול מתוכנן לפרטים הקטנים, דברים משתנים בדרך. לא פעם לצערנו נתקענו עם האוטו, הגענו מאוחר מהצפוי למקום מסוים, התאכזבנו ממקום שמאוד חיכינו להגיע אליו, בזבזנו זמן רב בעצירות ועוד. קחו בחשבון שלא הכול ילך בדיוק כמו שתכננתם וגם לא תמיד כולם יהיו מרוצים. הבטיחו לעצמכם לזרום ולשמור על אוירה טובה. זכרו שאתם בטיול, אתם צוברים חוויות שאח”כ תוכלו לזכור ולספר

 רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.