Skip to content
Search
Search
Close this search box.

חגיגת חלל פורימית - פורים 2023 במוזיאון המדע ירושלים

החג הכי צבעוני בשנה מגיע, ומוזיאון המדע מזמין  אתכם להתחפש ולהצטרף לחגיגת על-חלל פורימית עם שלל פעילויות ותחרות נושאת פרסים. במסגרת חגיגות הפורים במוזיאון תתקיים ההצגה: ” מסע בין חלמונים”-  תיאטרון בובות מיניאטורי, המצולם ומוקרן גם על מסך שעוסק בקונפליקט בין חומרים טבעיים לבין רכיבים אלקטרוניים.

בנוסף יתקיימו מגוון סדנאות: “תחנת צל ירח”– מבט מבחוץ על המערכת של השמש, כדור הארץ והירח וחקר מגוון התופעות המעניינות שמערכת זו יוצרת. סדנת בנייה – מושבה על מאדים– בה המשתתפים יכירו את המאפיינים הייחודיים של כוכב הלכת מאדים כמו הטמפרטורה, לחץ האוויר ומציאות המים ובהתאם לכך יתכננו ויבנו מושבה משפחתית מפסולת אלקטרונית, וינסו להבין ולחקור  מה צריך כדי להתיישב על המאדים? כיצד יראו בתי מגורים על מאדים ואיך לתכנן מבנה שיתחשב בתנאי החיים שקיימים בו?

הדגמת טילים –הדגמה מדעית מפתיעה בה יוכלו המבקרים לגלות פרטים מפתיעים בדרך לירח ולהבין כיצד משגרים חלליות וטילי ענק לחלל? מה הקשר בין מים וטיסה של חלליות לירח? ועוד שאלות מסקרנות. תחרות תחפושות נושאת פרסים – בה מצטלמים ו מחופשים ברחבי המוזיאון, מעלים ו לאינסטגרם את המונות ומתייגים  מוזיאון המדע בירושלים. בין התחפושות  יוגרל משחק “המרוץ לגילוי החלל”. הפעילות מתאימה לכל המשפחה ולכל הגילים. כניסה מחייבת שריון מקום מראש וכרטיס לכל משתתף. מתי? שני-רביעי ה 06-08/03/2023 בין השעות 10:00-18:00. לרכישת כרטיסים והרשמה מראש לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.