Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנחות למוצרי טיולים בשיתוף GoNature

חברת GoNature ישראל הוקמה בשנות ה 90 כמרכז הגדול והחדשני ביותר למוצרי עזר למטיילים. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לטיולים, מחנאות ובילוי זמן בטבע. אתר החברה מציע מוצרים של מבחר מותגים מובילים בתחום, ונותן מענה לקטגוריות שונות במטרה לספק היצע נרחב בשילוב של רמת שירות גבוהה. באתר של GoNature תוכלו למצוא מוצרי בסיס לטיולי יום, מוצרי קמפינג ומחנאות, נעליים וביגוד עונתי, תרמילים, אביזרי עזר וציוד נוסף למטיילי שטח. 

אנו שמחים לצאת בשיתוף פעולה ולהעניק לגולשי אתר “בשביל המשפחה” 15% הנחה על כל מוצרי האתר של GoNature. 

את ההנחה תוכלו לקבל בהזנת קוד קופון shvil באתר הרישמי של הרשת.

מוצרים חמים בהנחה

אספנו בשבילכם מספר מוצרים מהמבוקשים והנמכרים ביותר בעונה זו. המוצרים נבחרו בקפידה ומתוך מחשבה להתאים לקהל הקוראים של האתר, ועבור המשפחות המטיילות בפרט, את סל המוצרים הנדרש ביותר כדי לצלוח את טיולי הקיץ הקרוב בטבע עם כל המשפחה. את כל המוצרים ברשימה תוכלו לרכוש באתר הרשמי של GoNature  בהנחה של 15% מהמחיר הרשמי באתר – הזינו קוד קופון shvil בעת הרכישה וההנחה תתעדכן. מצאתם מוצר אחר שאתם צריכים באתר? גם עליו תוכלו לקבל 15% הנחה עם קוד הקופון שלנו. 

התמונות באדיבות אתר GoNature

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.