Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לטיולים עם המשפחה

השמש חוזרת ואיתה גם המלצות הטיולים שלנו לסופ”ש. אז אל תפספסו את ההזדמנות לטיול עם כל המשפחה! 🌳🌞🤸‍♀️🏃‍♂️

נחל עיון – בנק’ הצפונית ביותר, קרוב למטולה, נמצאת שמורת נחל עיון של רשות הטבע והגנים, בה זורם גם מפל התנור המפורסם שזורם מגובה של 30 מטר. המסלול אינו מעגלי, אך בסופ”ש הקרוב מומלץ מאוד להגיע משום שרשות הטבע והגנים תפעיל שאטלים בתשלום שיחזירו אתכם לרכב מנקודת הסיום של המסלול. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אתר ההנצחה לחללי אסון המסוקים – בשאר ישוב, לא רחוק מקיבוץ דפנה, נמצא האתר החשוב הזה. אנדרטה מעוצבת לזכר 73 הנופלים באסון המסוקים משנת 1997. ראשית, מדובר באתר מרהיב ביופיו ולדעתנו האישית, גם חובה להכיר אותו ואת הסיפור מאחוריו! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

גן לאומי תל מגידו – מגידו הייתה אחת הערים החשובות בתקופת כנען. צאו לטיול באתר הארכיאולוגי החשוב הזה, במהלכו תוכלו לרדת במדרגות ולבקר גם במפעל המים המרשים. וכבונוס – הנוף מפה מקסים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

פארק רעננה – הכי טבע קרוב לעיר! הפארק הוא מטופח ומושקע מאוד, במרכזו אגם יפהפה והוא מציע שבילי הליכה ורכיבה, אטרקציות משחק לילדים, פינת חי, המון שטחי מדשאות ועוד. לטעמנו, אפשר לבלות פה יום שלם בכייף גדול! למידע מלא על המקום לחץ כאן.

דרך הנוף בנחל הבשור – טיול קליל בין נופי נחל לצד נוף מדברי ומסלול הליכה מונגש שמסתיים בכניסה לפארק אשכול. וגם – הגשר התלוי הארוך ביותר בישראל, שעובר מעל נחל הבשור. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

אתר המנסרה ואבן רוח מים – אם אתם נמצאים באזור מצפה רמון אל תוותרו על המקומות המיוחדים האלה. אתר המנסרה מציג תופעת טבע מרהיבה ומיוחדת ובאבן רוח מים נמצא “הים של מצפה” והחולות הצבעוניים הקסומים. למידע מלא על המקום לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.