Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנחה לאפליקציית DGUIDE – סיורים מודרכים עצמאיים

בא לכם לצאת לסיור מודרך אבל בלי להיות תלויים בקבוצה, בזמן שלכם ובקצב שלכם? במידה ועניתם כן, אז כדאי לכם להכיר את אפליקציית DGuide שמציעה סיורים מודרכים ישירות מהנייד שלכם.  

אפליקציית DGUIDE מציעה למעשה סיורים וטיולים מודרכים ללא נוכחות פיזית של מדריך, על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושימוש עצמי בטלפון הנייד שלכם. באפליקציה תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סיורים בתחומים רחבים ביניהם סיורי קולינריה, היסטוריה ודת, חיי לילה ועוד. במיוחד לגולשי אתר בשביל המשפחה יש 10% הנחה עם קוד קופון shvil ברכישת סיורים.

מרגע שבחרתם את הסיור שמתאים לכם תקבלו ליווי צמוד של מדריך שילווה אתכם, דרך הנייד שלכם, בתוכן והסברים על המקום שבו אתם נמצאים ועל מה שאתם רואים. האפליקציה מלווה אתכם בתחנות השונות של הסיור לכל אורכו. למעשה מדובר בטיול מודרך לכל דבר, מלבד נוכחותו הפיזית של  המדריך לצידכם. במהלך הסיור ישולבו גם סרטונים והפעלות שיעודדו אתכם להיות חלק פעיל בסיור. היתרון הגדול של האפליקצייה הוא היכולת להשתתף בסיורים בזמן המתאים לכם, וללא תלות במדריך או בקבוצה של אנשים נוספים. ניתן להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות בנייד שלכם ללא תשלום. התשלום הוא רק עבור ההשתתפות בסיורים. למידע נוסף מוזמנים לאתר הרישמי לחצו כאן.

דוגמא לסיור דרך האפליקציה

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.