Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קטיף דובדבנים בחבל יתיר 2023

עונת הדובדבנים הקצרה מתקרבת אלינו, ותגיע לשיאה בתחילת חודש יוני, אז יתמלאו העצים באלפי דובדבנים אדומים, מתוקים ועסיסיים. כ-50 טון של דובדבנים עסיסיים מניבים עציי חבל יתיר בשנה, זאת בזכות תנאי הגידול האופטימליים השוררים באזור. גם השנה, יחגגו בתיירות חבל יתיר את העונה האדומה מתוקה הזאת עם פסטיבל הדובדבן של חבל יתיר – 9 ביוני, 09:00-15:00, במטע דובדבן מעון, חבל יתיר.  מחיר – 40 ₪ לאדם, ילדים עד גיל 3 – חינם.

חגיגת הדובדבנים תתקיים ביום שישי, 9 ביוני, ובמהלכה יוכלו המבקרים לנשנש ולקטוף כמה דובדבנים מתוקים שרק ירצו. לצד הקטיף יחכו ברחבי המטע שחקנים שיכניסו את המבקרים לאווירת הפסטיבל, הצגה לכל המשפחה, שוק אומנים ואיכרים עם תוצרת מקומית, מתחם יצירה וסדנאות מן הטבע, פינת ליטוף עם מגוון בעלי חיים, הצגת ילדים של תיאטרון הפרינג’, מעגל מתופפים, מספרת סיפורים, פינות ישיבה בין עצי הדובדבן, מופע קבלת שבת ועוד. כמובן שהמבקרים יוכלו גם לרכוש דובדבנים לביתם.

לאחר הביקור בפסטיבל, ניתן להמשיך לפעילויות נוספות באתרי התיירות של חבל יתיר: תוכלו ליהנות מיין טוב באחד מיקבי האזור – יקב יתיר, יקב דרימיה ויקב לה פורה בלאנש, ליהנות מאוכל טוב בפוד טראק “מעלה עשן” או בקפה רונאל המציע ארוחה חלבית משובחת עם נוף מדברי שקט, לצאת למסע בעקבות “הניגון האבוד” בסוסיא הקדומה, לצאת לקטיף של פירות יער אצל סיגלית ברייר ביער יתיר ועוד. לפרטים והרשמה באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

המלצות על טיולים בטבע לפי איזור מועדף

קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום
קיבוץ מרום גולן – תצפית מאגר בנטל וחוות הסוסים
טיולים בצפון
יער האילנות – גן בוטני יערני (ארבורטום) ומרכז מבקרים
טיולים במרכז
ירושלים
טיולים בירושלים
מצפה דור נחל צין מדרשת בן גוריון
טיולים בדרום