Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עין נון - מעיין יפהפה לצד הכנרת

המעיין עין נון זורם לתוך בריכה רדודה בכניסה אל המושבה מגדל הנמצאת לצידה של הכנרת. מסביב אל הבריכה יש פארק מטופח עם מרחבי דשא, עצים המעניקים פינות צל וספסלי פיקניק. כל אלה יחד הופכים את עין נון למקום עצירה נהדר. בחודש יולי 2019 המקום עבר שיפוץ משמעותי ומאז מדובר בפינת טבע אטרקטיבית, יפהפהייה ומטופחת.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג, ושם המעיין משמר גם את השם “מגדל נוניא” שהיה אחד משמותיה של מגדל העתיקה. בפארק תוכלו למצוא שטחים גדולים של דשא עם צל מהעצים, ספסלי פיקניק ומסלול נגיש וקצר המקיף את הפארק. כדי להגיע למעיין תוכלו לרשום בוויז “עין נון”, או שעליכם לנסוע בכביש 90 מצפון לדרום ולאחר 300 מהכיכר שמשאלכם תראו את תחנת הדלק והמסעדה קצה הנחל. משם תראו בצד ימין שלכם כניסה לשביל עפר (אחרי הגשם יכול להיות בוצי ובלתי עביר לרכב פרטי).

רוצים להמשיך לטייל באיזור?

שמורת הטבע מג’רסה – בשמורת הטבע המג’רסה תוכלו לצאת לטיול חורף או קיץ מקסים שמתאים לכל המשפחה. בקיץ תוכלו ללכת במסלול הליכה רטוב במים, ובחורף לטייל במסלול היבש לצד המים וליהנות מנופי השמורה ופינות הפיקניק היפות שיש בה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

המפל הנסתר עין איוב – לצד כנסיית הטבחה ישנו מפל קטן שלא תראו מהכביש. כשתגיעו אליו תזכו למראה מיוחד של המפל הזורם ישירות אל ימת הכנרת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי ושמורת הטבע ארבל – בגן הלאומי עוברים מספר מסלולים בדגות קושי מגוונות, ותצפית מיוחדת מאוד מפסגת הארבל אל הכנרת. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

יער שוויץ – יער קק’ל מבין היפים והמטופחים באזור הכנרת. בפארק מסלולי טיול, פינות פיקניק מסודרות ותצפיות מרהיבות אל הכנרת והסביבה. – למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

גן לאומי חמת טבריה – פארק נהדר שבו יש מספר בריכות שכשוך בטמפרטורה שונה לצד עתיקות והיסטוריה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן. 

רוב רוי – אתר שייט קיאקים ייחודי על גדות הירדנית, עם מקומות ישיבה מסודרים ומזנון אוכל. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

בית הגליל – Domus Galilaeae – בית הגליל הוא בית ספר לכמורה שהוקם לאחר ביקור האפיפיור בארץ בשנת 2004. מדובר במקום מיוחד ומרהיב ביופיו שמציג בצורה ייחודית מאוד את סיפור שלוש הדתות. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

עיינות עדן – עין סלוקיה – עינות עדן הם מקור המים ממנו שואבת חברת “מי עדן” את מי השתייה המגיעים אלינו בבקבוקים בסופו של דבר. מקור השם סלוקיה נלקח מכפר יהודי. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

חוף דוגה – חוף דוגה בכנרת הוא מבין החופים המטופחים והמומלצים לבילוי סביב בכנרת. בחוף המשודרג יש מדשאות, שמשיות צל, מתקני שעשועים לילדים וגם חניון לילה. למידע מלא על המקום ודרכי הגעה לחץ כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.