Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורי חג המולד: כריסמס 2023 בישראל

אורות מהבהבים, בובות סנטה קלאוס, איילים מוארים, עצי אשוח מנצנצים ועוד הם חלק בלתי נפרד מאווירת חג המולד. את מראות וקישוטי חג הכריסמס אנו מצפים לראות מדי שנה בחודש דצמבר בארצות שמעבר לים, אבל בשנים האחרונות משהו השתנה ולשמחתנו גם בישראל אנחנו יכולים לחוות את חווית חג המולד. הסיורים לשנת 2023 מתעדכנים כל הזמן בהתאם לפרסומים.

ערים רבות כבר הצטרפו לחגיגה ובכל אחת מהן תוכלו לראות את קישוטי החג ולחוות אווירת כריסמס בלי לטוס לחו”ל. תוכלו לעשות את זה בסיורים באופן עצמאי או להצטרף לסיורים עם מדריכים מוסמכים ולחוות את חג המולד כמו בחו”ל. *חשוב לציין שאין לנו קשר ישיר לסיורים. אתר בשביל המשפחה מרכז את כל המידע במקום אחד לנוחיותכם*

סיורים בחיפה

כריסמס מבלי לצאת מהארץ: סיור חגיגי בחיפה!

רוצים לדעת איך חגגו הטמפלרים את חג המולד לפני מעל 100 שנה? מי ניהל רומן אסור שחצה דתות ומעמדות במושבה ובוואדי? מי הוא סנטה קלאוס, איך הוא קשור לחיפה ומהי המשמעות של עץ חג המולד? הצטרפו לסיור באווירת חו”ל בארץ! אתם מוזמנים לסיור כריסמס חגיגי שיגרום לכם להרגיש את אווירת חג המולד מבלי לצאת מהארץ! השנה חג המולד וחנוכה נפגשים במספר מועדים. בתאריכים אלו נדליק יחד חנוכיה במהלך הטיול ונספר על הניסים והנפלאות. מתאים מגיל 8 ומעלה. לפרטים נוספים ורישום לסיור במגוון תאריכים לחצו כאן.

סיור החג של החגים בחיפה: העיר המעורבת חוגגת

יצא לכם להסתובב בחיפה בשעות הערב בחג של החגים? לשמוע את שירי חג הקריסמס ולשמוע על מנהגיו? חיפה עיר מסקרנת ומגוונת, נשוחח על התפתחותה של העיר והתחדשותה העירונית, נכיר את סמטאות השוק בשעות הערב. נדבר על השורשים של החג המשותף – החג של החגים, המסורות והמנהגים שנרקמים סביבו. והשיא – המושבה הגרמנית והגנים המוארים, סיור חגיגי במיוחד! הצטרפו לטיול החג של החגים בחיפה – סיור חגיגי ומיוחד! מתאים מגיל 3. לפרטים נוספים ומלאים לחצו כאן.

כריסמס חם בחיפה: סיור בין הרחובות והכנסיות שהתקשטו לחג

לכבוד חג המולד, חיפה מתקשטת בשלל צבעים ואלמנטים יפים שנותנים לנו קצת חווית חג מולד מקומית עם ניחוח ארופאי. במהלך הסיור נבקר במושבה הגרמנית, נדבר על הטמפלרים ונכיר את בתיהם שהתקשטו בחג, נראה את המושבה ברוב הדרה מוארת וחגיגית, נלך דרך כנסיות שונות ששייכות לזרמים שונים בנצרות, אולי אף ניכנס לכנסיה אחת או שתיים ונצפה בסצינות שונות מחייו של ישו, אותן הכנסיות אוהבות להציג בחג זה. נדבר על המסורות השונות בין הזרמים ובכלל בין העולם העתיק והמודרני, מנין מגיעה מסורת החג והסממנים שלו כמו עץ אשוח, אור ואש. לפרטים נוספים ורישום לסיור במגוון תאריכים לחצו כאן.

סנטה פינת אלנבי: סיור חג המולד בחיפה

רוצים לראות את הכנסיות המקושטות של חיפה לקראת חג המולד? בא לכם לשמוע את הסיפורים הכי יפים על חג המולד? הצטרפו לסיור מיוחד לקראת חג המולד עם ורד! בחודש דצמבר חיפה לובשת חג וצבע. בחודש זה המבקרים בה מרגישים כמו הועברו במטה קסמים לאחת הערים הגדולות באירופה. כעיר מעורבת נחגגים בה במקביל חג המולד וחנוכה, ולכם יש הזדמנות להשתתף בסיור חד פעמי שיוצא פעם בשנה, סביב חג המולד. לפרטים נוספים ורישום לסיור לחצו כאן.

סיורים ביפו תל אביב

חגיגת חג המולד בתחנה המרכזית בתל אביב

רבים מכם ודאי עברו לא פעם בתחנה המרכזית של תל-אביב ובשכונת נווה שאנן הסמוכה אליה אבל כמה מכם ביקרו בהן במהלך חג המולד? הצטרפו לעמרי לסיור לילי מיוחד לרגל החג! שכונת נווה שאנן ומתחם התחנה המרכזית של תל-אביב מזוהים היום כמעוזם העיקרי של מהגרי עבודה ומבקשי המקלט שהפכו את המקום לתמהיל קוסמופוליטי ססגוני יחיד במינו. רבים מן הזרים היושבים בשכונה או פוקדים אותה מעת לעת, הם נוצרים שהסבו מבנים רבים בשכונה לכנסיות שבהן מתקיימים טקסים ואירועים חגיגיים בעיקר בסופי שבוע. הפעילות הכנסייתית בשכונה מגיעה לשיאה בחג המולד ומתבטאת בטקסים ואירועים ססגוניים במיוחד.  במהלך הסיור נבקר בכמה מן הכנסיות המקומיות ונוכל להתרשם מן האירועים והטקסים שנערכים בהן לרגל החג. סיור למבוגרים בלבד. לפרטים נוספים ורישום לסיור במגוון תאריכים לחצו כאן.

יפו בחג המולד: סיור ערב מרתק

בואו לחוות את יפו בחג המולד! הידעתם שמיפו יצאה בשורת הנצרות לכל רחבי העולם? היה זה פטרוס הקדוש, אחד משנים  עשר השליחים ומי שנודע אחר-כך כאפיפיור הראשון, שבזמן שביקר ביפו ושהה בביתו של שמעון הבורסקאי, חלם חלום שקרא לו להפיץ את תורתו של ישוע הנוצרי בקרב הגויים. מאורע מרכזי זה העלה את יפו על מפת הצליינות ועדות נוצריות רבות הקימו בה כנסיות. סיור למבוגרים בלבד. לפרטים נוספים ומגוון תאריכים לחצו כאן.

סיורים בירושלים

למי צלצלו הפעמונים? סיור כריסמס לא שיגרתי

רוצים להרגיש קצת אירופה בירושלים? בא לכם להכיר את הסיפור מאחורי הבית של סנטה? מעניין אתכם להכיר את הזרמים השונים ואת במאבקים ביניהם? אוהבים תצפיות ליליות מיוחדות? מוזמנים לסיור ״למי צלצלו הפעמונים?״ עם דודי בר סלע בסיור נשוטט באוירה אירופאית בין הסימטאות הצרות והציוריות של הרובע הנוצרי. סיור למבוגרים בלבד. לפרטים נוספים ורישום לסיור במגוון תאריכים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.