Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורי חנוכיות 2023 בישראל

חנוכה 2023 בצל המלחמה – חנוכה, חג האורות מהבהבים, חנוכיות בחלונות, קסם חג האורות ונס פח השמן הם חלק בלתי נפרד מאווירת חג החנוכה. סיורי משפחות, סיורי חנוכיות, זוגות, קבוצות בעזרת מורי דרך ומדריכים שמכניסים אותנו אל עומק הרובעים היהודים בערים השונות. כל זה לצד הדרכה מסודרת על המקום בו אנחנו נמצאים *חשוב לציין שאין לנו שום קשר לסיורים. האתר רק מרכז את כל המידע במקום אחד*

סיורי חנוכיות בצפת

סיור חנוכיות בצפת העתיקה

אתם מוזמנים להצטרף לאורך כל חג החנוכה לסיורי חנוכיות בצפת העתיקה. ניפגש בכניסה ל”מרכז אסנט”, שם ניפגוש את המדריך שילווה אתכם לסיור מרתק דרך הרחובות הצרים של העיר העתיקה, אל מול נופי הגליל הפורח, אל תוך הסיפורים שבנו את העיר המיוחדת הזאת. בסיור נשוטט בסמטאות צפת הציוריות שבתקופה זו של חנוכה מקושטות באור החנוכיות הבוקע מחלונות הבתים, ונסחף יחד אל תוך הקסם האגדי של העיר העתיקה. בסיום הסיור נחזור למרכז אסנט למופע ניגון גלילי מרגש במיוחד, שם ניפגש עם אמני ניגון ושירה שייקחו אותנו למסע של ניגוני אור. ונסיים את הערב עם הדלקת נרות חגיגית – נשיר את שירי חג החנוכה האהובים ונתכבד בספינג’, שתיה חמה ומרק עשיר. מידע מפורט והרשמה לחצו כאן.

סיורי חנוכיות בבני ברק

חנוכה בבני ברק: סיור חגיגי ומיוחד לרגל חג האורות

רוצים לחוות את בני ברק בתקופה הכי מוארת בשנה? לצאת לסיור חגיגי ומיוחד בחנוכה? הצטרפו לסיור קסום בין אורות וחנוכיות. בבני ברק זרמים רבים מכל קצוות הקשת הדתית ובחנוכה כולם מתאחדים במצוות הדלקת חנוכיות בחלונות ופתחי הבתים, כל קבוצה לפי מנהגיה. אתם מוזמנים לסיור חוויתי בין השכונות בבני ברק לאווירת חג חנוכה. חלון לעולם החרדי בעקבות מנהגים, לבוש, מוסדות צדקה והדלקת חנוכיות. במהלך הסיור תכירו את עברה ואת חיי היום יום בעיר. תתהלכו ברחובה הראשי רבי עקיבא ובשכונות העיר, תעלו לישיבת פונוביץ’ המרשימה עם חלונות הויטרא’ז שבה ואלפי תלמידיה. תעברו ליד השטייבל שהמניינים בו לא פוסקים 24 שעות ביממה יום וליל כל השנה. אפשרי עם ילדים מגיל 8 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיור חנוכיות מואר בבני ברק והחברה החרדית

סיור בבני ברק הוא סיור מרתק. לפעמים הוא כמו סיור בחו”ל, אצל עם או עדה לא מוכרים. נצא לחוות מאורו של חג החנוכה ולראות כיצד הוא נחגג ברחבי השכונה המסקרנת. בסיור נציץ לחיים השוקקים של החצרות החסידיות, בתי הספר, השטיבלך, השוק המקומי, נקשיב לקולות ולצלילים המיוחדים הבוקעים מן הבתים בימי החנוכה. זוהי הזדמנות נדירה להצצה לעולם המרתק הזה, לחשיפת סודות מקומיים ולשיחה מרתקת עם השכן איתו לא דיברנו מעולם. אפשרי עם ילדים מגיל 4 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיורי חנוכיות בירושלים

סיור חנוכיות מרגש ברובע היהודי ובכותל

מחפשים סיור מיוחד לחנוכה? רוצים לשמוע את סיפורי החנוכיות ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים? בואו לחוות את אור החנוכה בעקבות המצווה להדליק נרות בחנוכייה ובכך לפרסם את נס פך השמן ברבים לזכר ניצחון המכבים על היוונים. על-פי המנהג נוהגים להניח את החנוכייה בחלון הבית או בפתח, כדי שייראו אותה העוברים ושבים ובכך מקיימים את מצוות פרסום הנס. נסייר בסמטאות הרובע היהודי בין בתי התושבים והחצרות לאורן של החנוכיות הבוערות ולצלילי שירי חג החנוכה הבוקעים מן הבתים. נבקר בציון קבר דוד המלך ונסיים באווירה חגיגית בכותל המערבי. אפשרי עם ילדים מגיל 4 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיור חנוכיות מסקרן במאה שערים והשכונות החרדיות

מתחשק לכם להשתתף בסיור חגיגי לכבוד חג החנוכה? רוצים להכיר את חג האורות מזווית קצת שונה? הצטרפו לסיור מרהיב בין החנוכיות של תושבי השכונות החרדיות בירושלים. בואו לחוות את אור החנוכה והדלקת הנרות בחנוכייה בירושלים. על-פי המנהג נוהגים להניח את החנוכייה בחלון הבית או בפתח, כדי שייראו אותה העוברים ושבים ובכך מקיימים את מצוות פרסום הנס. סיור בשכונות החרדיות ובמאה שערים הוא סיור מרתק. לפעמים הוא כמו סיור בחו”ל, אצל עם או עדה לא מוכרים. תצאו לחוות את מאורו של חג החנוכה ולראות כיצד הוא נחגג ברחבי רחובות העיר ירושלים. אפשרי עם ילדים מגיל 4 ומעלה. למידע מפורט רכישת כרטיסים לחצו כאן.

ירושלים של זהב: סיור חנוכיות חגיגי בירושלים

אתם מוזמנים לסיור ייחודי ברובע היהודי בו תכירו מקרוב את עולם החנוכה הירושלמי. במהלך הסיור תלמדו להבדיל בין הדלקה ״אשכנזית״ להדלקה ״ספרדית״, תבקרו בבית כנסת חב״ד העתיק, תשמעו על מנהגי ההדלקה של אדמו״רי חב״ד ותבקרו בקבר דוד המלך כולל עליה לתצפית מיוחדת על מרחבי ירושלים ליד חדר הנשיא. משם תמשיכו אל כיכר בתי מחסה ותשוו בין החנוכיה למנורת המקדש שמוצבת במקום. לסיום, תגיעו אל תצפית גגות גליציה מהן תקבלו מבט פנורמי על מרחבי העיר העתיקה ואל הכותל המערבי. אפשרי עם ילדים מגיל 10 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

ירושלים לובשת אור: סיור חגיגי לרגל חג החנוכה והכריסמס

רוצים לצאת לסיור חוויתי בתקופה המרגשת שבין חנוכה לחג המולד? לטייל בין החנוכיות ברובע היהודי לאווירת כריסמס ברובע הנוצרי? לפגוש את דמויות סנטה קלאוס ואולי לבקר בביתו?  הצטרפו לסיור חגיגי . זו ירושלים – עיר של ניגודים והשלמות. עיר שבה על ק”מ מרובע אחד מתקיימות 3 דתות שלכל אחת מנהגים וחגים משלה הבאים לביטוי בצבעים, אורות, קישוטים וטעמים והשנה התברכנו בחנוכה ואוירת חג המולד באותה עת. אפשרי עם ילדים מגיל 8 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

חנוכיות בחצרות החרדיות: סיור חנוכה ייחודי עם אירוח ביתי

רוצים לחוות את החצרות החרדיות של ירושלים מוארות עם מאות חנוכיות? מסקרן אתכם  לחוות חצרות ירושלמיות ממש כמו פעם ולחוות את השילוב בין העולם החרדי של ירושלים לבין אווירת חנוכה שיש רק בירושלים? הצטרפו לסיור החגיגי של דודי בחצרות החרדיות של ירושלים !! במהלך הסיור תבקרו בחצרות ירושלמיות כמו פעם, בתי מדרש חסידיים וליטאיים וכמובן תיהנו מהמראה המרהיב של המון חנוכיות מוארות שמבצבצות מכל חצר וחלון כשלכל עדה מנהג הדלקה שונה. בנוסף, תתארחו אצל משפחת נדב בביתם המיוחד בשערי חסד לביקור עם סופגניות, שירי חנוכה וכמובן הדלקת נרות קבוצתית. סיור למבוגרים. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

ירושלים לובשת חג: סיור חנוכיות מרגש בלב העיר

מדוע חוגגים את חג החנוכה כמה נרות מדליקים בכל יום? מה דומה ומה שונה במנהגי ההדלקה? כמה חנוכיות מדליקה כל משפחה? ומהם המאכלים המיוחדים לחג? אתם מוזמנים לסיור חוויתי באוירת ימי החג בשכונות לב העיר. 32 שכונות אשר הוקמו מחוץ לחומות העיר העתיקה ומאופיינות בתושבים ותיקים וחדשים, חרדים וחילוניים, החיים בהרמוניה נפלאה. במהלך הסיור נשמע סיפורים על מנהגי החג, נביט בחנוכיות הרבות בסמטאות הציוריות, נצטרף במידה ויתאפשר להדלקת נרות בחצר אחת המשפחות. אפשרי עם ילדים מגיל 4 ומעלה. למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

להאיר את העיר בנחלאות

סיור חוויתי למשפחות באווירה החגיגית של חנוכה, בין חנוכיות, גבורות, ניסים ונפלאות. נסייר בחצרות ובסמטאות שכונות הנחלאות בלב העיר. נספר על מנהגי חנוכה המיוחדים לעדות השונות: ספרדים, אשכנזים, חסידים, פרסים וחלבים; המאכלים, השירים והחנוכיות המיוחדות. הסיור כולל אירוח בבית ירושלמי וסדנה לקישוט סופגניות. מידע מפורט והרשמה מראש באתר הרישמי.

להאיר את העיר ברובע היהודי

סיור חוויתי למשפחות באווירה החגיגית של חנוכה, בין חנוכיות, גבורות, ניסים ונפלאות. תחילת הסיור במגדל דוד מוזיאון ירושלים, בו נסייר בגלריות החדשות. משם נצא לשוטט בסמטאות ובחצרות הרובע היהודי לאורן של החנוכיות הדולקות בחלונות ובפתחי הבתים. באמצעות חידות ומשחקים נשמע על הרקע ההיסטורי ועל מנהגי החג. נרגיש יחד את אווירת החג ונסיים בתצפית לכותל המערבי. מידע מפורט והרשמה מראש באתר הרישמי.

להאיר את העיר בזכרון משה

סיור חוויתי למשפחות באווירה החגיגית של חנוכה, בין חנוכיות, גבורות, ניסים ונפלאות. תחילת הסיור בכיכר הדוידקה. נסייר בשכונת זיכרון משה שנודעה כשכונת המשכילים של ירושלים, ונצעד ברחובות המוארים באורות החנוכיות. נשמע על חנוכה במסורת ישראל ובתפיסה הציונית המתחדשת, ונלמד על חידושי המילים של הציונות בחנוכה סמוך לביתו של אליעזר בן יהודה. מידע מפורט והרשמה מראש באתר הרישמי.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.