Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולי עששיות קיץ 2023

טיול עששיות לאור ירח הוא חוויה קסומה ומיוחדת שיכולה להתאים לכל המשפחה. טיול לאור עששיות בטבע מאפשר לנו לחוות אותו בחושך, מה שמספק לנו הצצה לחיי הלילה הסודיים של הטבע. אתם תופתעו לגלות כמה אתרי הטיול השונים נראים אחרת לגמרי בחשיכה. לפעילויות נוספות בשעות הנעימות לחצו כאן וגם פעילויות קיץ של כוכבים 2023. 

טיולי עששיות באיזור צפון

בשביל היער – סיור עששיות ביער אודם הקסום

בשעות לילה החושים מתחדדים ומתייעלים, הנשימה מתרחבת ואיתה עולה גם הרגש. שביל קסום באמצעו של יער אלונים שופע מתגלה לנו תופעת טבע מרשימה ומיוחדת בשם הג’ובה הגדולה. במהלך הסיור מקבלים הסברים על האזור, היער, חיות הגולן הסקרניות, למה זו נקודה כל-כך חשובה ומיוחדת בציר הזמן, מקבלים סקירה על הכוכבים ועל הירח וגם על איך ביער מתעורר לו איזשהו רגש שם בפנים. מתי? הטיול יוצא כל ערב בשני סבבים – כרבע שעה לפני שעת השקיעה וסבב ליילי- שניהם בתיאום מראש באתר הרישמי.

סיור עששיות סיפור תל פאחר

בואו לשמוע את סיפור הגבורה של קרב על תל פאחר. אטרקציות לזוגות, אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות, פתוח בשבת, קבוצות וימי כיף. סיור מרגש המשלב מורשת, ערכיות ואנקדוטות מרתקות בהיסטוריה בארצישראלית. הפעילות בנויה מ-3 תחנות. למידע נוסף על הסיורים תוכלו למצוא באתר הרישמי לחצו כאן.

טיול עששיות בפארק הירדן

נצא לטיול עששיות, נשמע הסברים מרתקים, נלמד על הטבע ועל חיות הלילה, נערוך תצפית כוכבים ונגלה כיצד לזהות את כוכב הצפון. בפארק הירדן, כשיורד החושך, נדלקות העששיות ומתחיל מסע למסתורי הלילה. טיול עששיות של כ 1 ק”מ, הנמשך כשעה ורבע ובו נאזין לרחשי הלילה, נפעיל את כל חמשת החושים, ננסה למצוא עקבות בעלי חיים, נתמקד בפריחה המדהימה של צמחי הרדוף לאורך המסלול, ונקבל הסברים על כל מה שנראה ונחווה בדרך. רבע שעה מתוך המסלול, הליכה בתוך מים בגובה 15 ס”מ בסבך קנים. הטיול מתאים לכל גיל ולכל המשפחה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיורי עששיות בכפר יהודי עתיק פארק קצרין

אתם מוזמנים לצאת למסע מרתק שיחזיר אתכם בזמן לתקופת היהדות הקדומה. סיור בין עתיקות מרשימות וסיפורים עתיקים מרתקים. מטיילים לאור ירח ועששיות בנופי הפארק הקדומים, פוגשים שחקן שמספר את מעשיות הכפר, נהנים מנגן שמלווה בצלילים ועוד. בחודשים יוני, יולי ואוגוסט הסיור יוצא בכל יום חמישי והפעילות היא למשך שעתיים. למידע נוסף והרשמה לחצו כאן.

סיור עששיות וקומזיץ עם מלון מטיילים הוויליג’

מלון מטיילים הויליג’ על הירדן מזמין אתכם להצטרף למספר תאריכים בחודש אוגוסט לסיור עששיות וקומזיץ לכל המשפחה. הסיור הוא רגלי בסביבת המלון לאור העששיות, סיור קליל המתאים לכל הגילאים תוך כדי הסבר וסיפורים על האיזור, בסופו של הסיור תהנו מקומזיץ חוויתי לצד תפוח אדמה במדורה ומרשמלו. למידע מפורט על הסיור לחצו כאן.

סיור עששיות וקומזיץ עם מלון מטיילים בקיבוץ דפנה

מלון מטיילים ארץ דפנה מזמין אתכם להצטרף למספר תאריכים בחודש אוגוסט לסיור עששיות וקומזיץ לכל המשפחה. הסיור הוא רגלי בסביבת המלון לאור העששיות, סיור קליל המתאים לכל הגילאים תוך כדי הסבר וסיפורים על האיזור, בסופו של הסיור תהנו מקומזיץ חוויתי לצד תפוח אדמה במדורה ומרשמלו. למידע מפורט על הסיור לחצו כאן.

סיור עששיות ועקרבים ביער עין זיוון

 סיור עששיות ועקרבים ביער עין זיוון. בסיור פוגשים עצים עתיקים ועבותים, מביטים אל הרי הגעש הקדומים, מחפשים עקרבים הזוהרים בפנסים מיוחדים ועולים אל תצפית הטנק המצויר. כמעט כל ערב ביולי אוגוסט. למידע נוסף והרשמה באתר הרישמי.

סיור עששיות – מסתורין על שפת הכנרת, מציאות והיסטוריה

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לסיור קליל לאורכו של שביל סובב כנרת. בואו להפעיל את החושים בטבע המדהים הסובב אותנו, נצעד לצד הכנרת, הצמחייה, בית העלמין כנרת, תל בית ירח ונסיים בסופו של דבר בתצפית מדהימה על הכנרת לאור העששיות. מסך הסיור כשעה ורבע ברמת קושי קלה. למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיול משפחתי לאור עששיות ביער בית קשת 

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים לטיול משפחתי לאור עששיות ביער בית קשת כחלק מסיורי קק”ל לקיץ, הסיור יתקיים ביום ראשון 16 ביולי 2023 בשעה 19:00. משך הטיול כשעתיים וחצי. בשעת בין הערביים רגע לפני שהשמש שוקעת יוצאים לטיול חוויתי לאור עששיות – כל משפחה מקבלת עשית אחת. הסיור מתאים מגיל 5 ומעלה. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי של קק”ל.

קיץ עם מרכז סיור גלבוע ומעיינות

בין התאריכים 28-30/08/2023 אתם מוזמנים להגיע ברישום מראש לשלל אירועים המתקיימים בשעות הנעימות של היום: סיורי עששיות, פעילות פלמ”ח בקניון הבזלת, אירוע כאן בונים ציונות. האירועים מתקיימים גם ביום וגם בערב אחרי שהשמש שוקעת. רישום מראש ומידע נוסף באתר הרישמי של מרכז סיור גלבוע ומעיינות. 

סיור עששיות ברכבת העמק אלרואי

אנו נצא לטייל לאור העששיות לאורך תוואי הקישון ורכבת העמק. בדרך נשמע סיפורים על הקישון ועל האנשים שחיו כאן. נוכל לשכשך את הרגליים במעיין נחמד וכמובן, נבקר בתחנה הסטורית של רכבת העמק. הסיור מיועד לילדים החל מגיל שלוש. סיור עששיות רכבת העמק אורך כשעה וחצי ונמצא ליד קרית טבעון. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיור עששיות וקומזיץ עם מלון מטיילים בגשר הזיו

מלון מטיילים בגשר הזיו מזמין אתכם לצאת לסיור עששיות חוויתי לאור הירח בהדרכת מורה דרך מוסמך במספר מועדים בחודש אוגוסט, כל משפחה מקבלת עששית ותצא לסיור תוך כדי הסברים וסיפורים מרתקים על הקיבוץ, על בעלי החיים, נצפה יחד בכוכבים ונסיים בקומזיץ עם מרשמלו על האש. לגולשי האתר יש הנחה של 16% לחופשה באוגוסט במלון מטיילים גשר הזיו עם קוד קופון: שביל. למידע מפורט על הסיור לחצו כאן.

טיול משפחתי לאור עששיות ביער ביריה

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים לטיול משפחתי לאור עששיות ביער ביריה כחלק מסיורי קק”ל לקיץ, הסיור יתקיים ביום רביעי 19 ביולי 2023 בשעה 19:00. משך הטיול כשעתיים וחצי. בשעת בין הערביים רגע לפני שהשמש שוקעת יוצאים לטיול חוויתי לאור עששיות – כל משפחה מקבלת עשית אחת. הסיור מתאים מגיל 5 ומעלה. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי של קק”ל.

סיור עששיות בגן לאומי מבצר יחיעם

דמיינו לעצמכם את פרידריך הצלבני וד’אהר אל-עומר הבדווי האגדי נפגשים ביחד עם גיבורי שיירת יחיעם. בגן לאומי יחיעם זה אפשרי! מבצר יחיעם מזמין אתכם לסיור לילי לאור עששיות, לשמוע את סיפורם של הגיבורים ההיסטוריים ולחזות בנוף הקסום של חיפה ועמק עכו המוארים. 21.7, 28.7 בשעה 19:30. לרכישת כרטיסים ושריון מקום לחצו כאן.

סיורי עששיות באתר התיירות ראש הנקרה

אתר התיירות ראש הנקרה מוציא הקיץ סיורי עששיות עם חווית נסיעה לילית ברכבל ישירות אל הנקרות. הסיור הוא סיור מודרך עם הסברים על המקום כולל מייצג האור קולי. חוויה אדירה שמתאימה לכל הגילאים בשעות הנעימות של הקיץ. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

סיור עששיות בעקבות החיות בחי פארק

אתם מוזמנים להגיע להרפתקה עוצרת נשימה בה החיות מתעוררות לחיים לאחר שקיעת החמה. בואו לגלות איפה ישנות הג’ירפות, איך מתנהגים הלמורים בשעות החשכה, האם הפילים מתעוררים לחיים שהערב יורד? סיור מרתק למשך כשעה וחצי מותאם לכל המשפחה. מספר מקומות מוגבל! ההרשמה דרך קופות החי פארק קרית מוצקין בטלפון 04-8747445.

סיורי עששיות לילי על גדות הירדן – נהריים בגשר

באור האחרון של היום לקראת שקיעה אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולצאת לסיור עששיות באתר מאתרי המורשת המרתקים שיש – נהריים בגשר. עם רדת החשיכה במהלך הטיול חוצים את גדר הגבול ולצד אור העששיות. במהלך הסיור תשמעו את סיפור העמק ועל חזונו פורץ הדרך של פנחס רוטנברג במיצג אורקולי מרהיב. למידע נוסף על טיול העששיות לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי עששיות באיזור מרכז

טיול שקיעה: סיור עששיות בחוף דור

מתחשק לכם לטייל בחוף היפה בארץ? להסתובב עם עששיות מדליקות ולשמוע סיפורים מעניינים? הצטרפו לטיול שקיעה בחוף דור!  אתם מוזמנים לאחד החופים היפים ביותר בארץ – חוף דור! במהלך הפעילות תהנו מהשקיעה, תטפסו על תל דור, תשמעו סיפורי ים, תגלו קונכיות וצדפים שונים ותדליקו את העששית שתאיר לכם את החושך בדרך חזרה. מדובר בהליכה של סה”כ 2 ק”מ, מותאם לגילאים 4-99, תסיימו את הטיול לאחר כשעה וחצי בחשיכה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי עששיות על קו החוף הצפוני עם עמותת כרמלים

עמותת התיירות כרמלים מוציאה טיולי עששיות מודרכים בחוף דור, בקיסריה ועין עוד בשעות הנעימות יותר של היום לאורך זמן השקיעה. יש מגוון תאריכים לבחירה, וחלק מהסיורים כוללים פעילות נוספת כמו הדגמת ניפוח זכוכית. הסיורים עם בהרשמה מראש ובעלות. לרשימת הטיולים המלאה ורכישת כרטיסים לחצו כאן. 

פעילויות קיץ בפלנתניה

ברוכים הבאים למרכז המדע והחלל של נתניה “פלנתניה”. כאן יתקיימו מגוון רחב של פעילויות וניסויים מדעים בנושאי מדע וחלל לאורך חודשי יולי אוגוסט. תוכלו להנות כאן גם מצפיה בטלסקופים, סיורי עששיות ולהשתתף בהפנינג על חלל ומדע במהלך חודש אוגוסט. הפעילויות כאן מתאימות לכל גיל במטרה לחשוף ולהכיר את האופן בו היקום שלנו נוצר ומתקיים. פעילויות שיתקיימו: מופע קסמי מדע מבית “מדען נולד”, קייטנת הקיץ 2023, נהנים מתחת לכוכבים, סדנת סטאר ספריי, שביל החלב, מופע קסמי מדע מיוחד מבית ד”ר מולקולה, שר הטבאות שבתאי ועוד. למידע מפורט על האירועים באתר הרישמי של הפלנתניה

סיור עששיות בגני הטבע גני יהושע

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה להאיר את הלילה בסיור עששיות בגני הטבע של תל אביב גני יהושע. ביחד תוכלו להאזין לקולות בעלי החיים שקמים בדיוק כשהשמש שוקעת, בעזרת משחקים והפעלות תחדדו את החושים בצעידה בחושך ואור הכוכבים והעששיות. בסיום הפעילות תהנו מתה מתוק. הסיור בתאריך 19/7/23 משך הסיור כשעה ורבע בהרשמה בראש באתר הרישמי.

דיונות וחולות לאור עששיות בין חולון לראשון לציון

טיול עששיות בחולות – בין חולון לראשון לציון. הליכה בחשיכה לאור עששיות בסביבה טבעית ופראית. גילוי וזיהוי עקבות בעלי חיים. גלגולים והשתובבויות בדיונות החולות. נכיר את מארג החי והצומח הייחודי בחולות. נבין מדוע עברה כאן דרך הביטחון שחיברה את ירושלים ויהודה למרכז הארץ.  נשמע על שכונת מולדת העלומה שהתקיימה כאן לפני קום המדינה. נסייר בין ערביים ובחשיכה בהדרכת מורה דרך מוסמך ומנוסה בעבודה עם ילדים ובוגרים. עששיות ופנסים לכל הילדים. לרכישת כרטיסים ושריון מקום לחצו כאן.

לעת ערב: סיור עששיות בגבעות בנס ציונה

מה עשו כאן פרשים ניו-זילנדים לפני 100 שנים? איך מתרבים עצי הפיקוס? האם שיח השרביטן הוא התרופה לסרטן? איך מכינים חבלים בטבע? נכיר את מארג החי והצומח הייחודי בגבעות הכורכר. נריח ונטעם פרחים ותבלינים, נשמע סיפורי בדים ונפלאות על התיישבות ראשונים, על מלחמות, בגידות רציחות ורוחות מסתוריות ואפילו נזהה עקבות בעלי חיים. הסיור מתקיים לפנות ערב ולאור עששיות.  למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיולי עששיות באיזור ירושלים

טיול משפחתי לאור עששיות בסטף

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים לטיול משפחתי לאור עששיות בסטף כחלק מסיורי קק”ל לקיץ, הסיור יתקיים. יום שלישי 18 ביולי 2023, בשעה 19:00. משך הטיול כשעתיים וחצי. בשעת בין הערביים רגע לפני שהשמש שוקעת יוצאים לטיול חוויתי לאור עששיות – כל משפחה מקבלת עשית אחת. הסיור מתאים מגיל 5 ומעלה. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי של קק”ל.

טיולי עששיות באיזור דרום

טיול משפחתי לאור עששיות ביער חולדה

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים לטיול משפחתי לאור עששיות ביער חולדה כחלק מסיורי קק”ל לקיץ, הסיור יתקיים ביום שני 17 ביולי 2023, כ”ח תמוז תשפ”ג בשעה 19:00. משך הטיול כשעתיים וחצי. בשעת בין הערביים רגע לפני שהשמש שוקעת יוצאים לטיול חוויתי לאור עששיות – כל משפחה מקבלת עשית אחת. הסיור מתאים מגיל 5 ומעלה. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי של קק”ל.

טיול עששיות בנחל שקמה 

לילות הקיץ חמימים ונעימים והילדים -בחופשה! זה הזמן לטיול משפחתי לילי סבים וסבתות, הורים ונכדים! מוזמנים לצאת איתי לטיול לילי מהנה בליווי עששיות בנחל שקמה. נפגש במגרש החנייה של חוף זיקים, נצטייד בעששיות, נצעד בדיונות החול הרכות של נחל שקמה ונצא להרפתקה מהנה. ההליכה על גבי החול הרך, כשמי נחל שקמה בערוץ לידנו. המים צלולים ונעימים. ניתן יהיה לשכשך רגליים במי הנחל ולהתקרר:) הפעילות כוללת קומזיץ משותף לאחר הטיול: תכנס מסביב למדורה לקומזיץ ונהנה מתפוח אדמה, קפה, אבטיח, כוסית ערק למבוגרים ושלל סיפורים אל תוך הלילה! למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טיול משפחתי לאור עששיות ביער מלאכים

אתם מוזמנים להגיע עם הילדים לטיול משפחתי לאור עששיות ביער חולדה כחלק מסיורי קק”ל לקיץ, הסיור יתקיים ביום שני 17 ביולי 2023, בשעה 19:00. משך הטיול כשעתיים וחצי. בשעת בין הערביים רגע לפני שהשמש שוקעת יוצאים לטיול חוויתי לאור עששיות – כל משפחה מקבלת עשית אחת. הסיור מתאים מגיל 5 ומעלה. מידע נוסף והרשמה באתר הרישמי של קק”ל.

סיור עששיות חוויתי אל הדיונות של לוטן

מלון מטיילים בקיבוץ לוטן מזמין אתכם להגיע במספר מועדים לאורך חודש אוגוסט לסיור עששיות מרתק שיוצא מקיבוץ לוטן ומגיע עד לדיונות הסמוכות. נכבה את העששיות בראש הדיונה, נתחבר לטבע, נצפה בכוכבים שמעלינו ונשמע סיפורים מרתקים מעולמות האסטרונומיה ובעלי החיים המדבריים. לגולשי האתר יש הנחה של 16% לחופשה באוגוסט במלון מטיילים לוטן עם קוד קופון: שביל. למידע מפורט על הסיור לחצו כאן.

טיולי עששיות וסיורי לילה בפארק תמנע

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לסיורים מודרכים בפארק תמנע. במהלך הסיורים תשמעו את הסיפור הארכיאולוגי המרתק של התפתחות הפקת הנחושת והסיפור הגאולוגי המדהים שיצר את כל מה שהעיניים שלנו רואות. אתם מוזמנים לבחור בין טיולי זריחה, סיורי כוכבים, סיורי שקיעה במדבר, סיורי עששיות ועוד. למידע מלא על כל הסיורים ורישום מראש לחצו כאן.

סיורי עששיות עם אברהם אילת

כל כך חם במהלך היום שחייבים לנצל את השעות הנעימות אחרי שהשמש שוקעת ולצאת לסיור עששיות מדברי עם אברהם. רשת מלונות אברהם באילת מאפשרת לכם להצטרף פעמיים בשבוע במהלך הקיץ הקרוב ללמוד על בעלי החיים שפעילים כאן בלילה, על איך ננצל את החושים שלנו טוב כדי להצליח לשרוד בטבע בלילה, על קבוצות הכוכבים בשמיים ועוד. הסיור מותאם לכל המשפחה, הם יוצאים מכיכר יותם כל שלישי וחמישי. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן. לקבלת 10% הנחה הקישו את קוד הקופון: shvil.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.

עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים
עין פיק מצפה שלום דרום רמת הגולן
מעיינות ברמת הגולן
המעיין הכורדי בקרית שמונה עין הזהב
מעיינות בגליל העליון ואצבע הגליל
עין אחוזה חיפה
מעיינות בחיפה והסביבה
עין מגדל - נחל הקיבוצים המסלול הרטוב
מעיינות בגלבוע ועמק המעיינות
עין צור רמת הנדיב
מעיינות במרכז
עין לבן
מעיינות בירושלים