Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי שבועות 2023 בקיבוצים

“סלינו על כתפינו, ראשינו עטורים, מקצוצ הארץ באנו הבאנו ביכורים” הנה זה קורה, חג שבועות 2023 מתקרב ומביא איתו סוף שבוע ארוך של חגיגות, אירועים, פסטיבלים, פעילויות וכמובן טקסי הביכורים המסורתיים בקיבוצים ברחבי הארץ. מדי שנה הקיבוצים בישראל מעמידים טקסי שבועות מסורתים ומפוארים כדי לחגוג את תוצרת הקיבוץ: חקלאות, בקר ואת הילודה החדשה בקיבוץ! אך לא כל הקיבוצים פותחים את שעריהם לאורחי חוץ, מה שפורסם כאן פתוח לקהל הרחב: אירועי 2023 ממשיכים להתעדכן בהתאם לפרסומים

שבועות בסוד הפלא הקיבוצי כפר מסריק

אם מוזמנים להגיע ב 26/05/2023 בין השעות 10:00-13:00 לחג הביכורים שנחגג זו השנה ה90 בקיבוץ כפר מסריק. בכל שנה החברים, לבושים בגדי חג לבנים, נאספים יחד, מקטן ועד גדול, ומציינים בשיר ובריקוד את בוא החג. אחד הריקודים היפים הוא “ריקוד האפרוחים”, שבו כל האמהות והאבות הטריים רוקדים עם העולל ולאחר מכן הסבים מצטרפים. גם בסוד הפלא הקיבוצי, אנו אוהבים מאוד את החג החגיגי הזה, מזמינים אתכם לחגוג איתנו. מה בתוכנית: אפיית חלות מתוקות, יצירת טנא, תחנות משחקים של פעם בחצר הראשונים, ריקוד שבועות קיבוצי, סיורים לקטנים ולגדולים, תערוכת כלים חקלאיים. למידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי של המקום.

קיבוץ יפעת – טקס ביכורים וחגיגה בלבן במוזיאון העמק 

אתם מוזמנים להגיע ביום שישי 26/05/2023 בין השעות 09:00-15:00 ולחגוג במוזיאון העמק את חג השבועות עם הנוף הכי יפה בעמק יזרעאל. בשעה 12:00 טקס ביכורים פתוח לקהל הרחב בנוף הצופה אל העמק עם מקהלת “פעמון” מהמרכז למוסיקה בעמק הירדן. מה עוד יהיה בחגיגת שבועות: סיורי משפחות במוזיאון, ברפת ובביתן הדבש, סדנאות להכנת טנא ביכורים וזר פרחוני, שביל פהריחה היוצא מהמוזיאון, משחק חידות ברחבי המוזיאון, מתחמי משחק חצר הטרקטורים וחצר הגרוטאות, משחק “חפש את המטמון”, תחפושות בבגדי חלוצים, קפיטריה ועוד. לרכישת כרטיסים באתר הרישמי של המוזיאון

שבועות יבניאלי

אתם מוזמנים להגיע ביום חמישי 25/05/2023 לחגוג שבועות ביבנאלי. בשעה 16:30 שוק איכרים ובו יריד תוצרת מקומית ועבודת יד, בשעה 17:30 טקס החג שיוקדש כולו ללחם, מהזרע ועד שולחננו. יחד נוציא לחם מן הארץ! הטקס צפוי להסתיים רבע שעה לפני כניסת החג. מידע נוסף בדף הפייסבוק הרישמי של המועצה המקומית יבניאל.

שבועות בין המושבות 2023 

ביום רביעי 24/05/2023 החל משעה 17:00 אתם מוזמנים לחגוג את חג השבועות בנושא חקלאות, טבע, מוסיקה, ריקודים וכמובן איך אפשר בלי ביכורי תינוקות. הכניסה חופשית וללא עלות, הפעילות מתקיימת בשטח החקלאי בכביש 653 שבין בנימינה וגבעת עדה. במקום יהיו עמדות והפעלות של תנועות הנוער, פיקניק קהילתי, הרכב מגמת המוסיקה ותהלוכה כלים חקלאיים.

בכורי חופכרמל במרכז מיר”ב

חיכינו חיכינו והנה זה קורה – יריד שבועות במרכז מיר”ב חוף הכרמל יוצא לדרך! הפנינג לכל המשפחה, בו יוצגו ביכורי חוף הכרמל במגוון דוכני ותוצרי חקלאות, אומנות ושלל דוכני מכירה מתוצרת מקומית. במסגרת האירוע יופיעו חוגי האקרובטיקה של מיר”ב, מופעי רחוב וקרקס וכמו כן תתקיים תערוכת רכבי אספנות של מועדון ה-5. האירוע יתקיים בתאריך 22/05/2023 ביום שני במרכז מיר”ב החל מהשעה 17:00. הכניסה חופשית! לפרסום הרישמי לחצו כאן.

טקס ביכורים בכפר תבור

מתנ”ס כפר תבור ממשיך במסורת חגיגות חד השבועות עם הפנינג חגיגי לכל המשפחה. האירוע מתקיים בפארק יוסי דולה ביום חמישי 25/5/23 החל משעה 10:00 וכולל מגוון הפעלות ופעילויות להורים ולילדים. כמו כן יעקב טקס ביכורים מיוחד, במסגרתו הורי התינוקות שנולדו בין חג השבועות בשנה שעברה ועד שבועות השנה, מקבלים ברכות, את הטקס מלוות להקות החוגים במחרוזת שירים וריקודים מיוחדים לחג השבועות וגן שירים בביצוע מיוחד של בני הנוער המתגייסים בקרוב לצה”ל. את האירוע חותמת, במיטב המסורת תערוכת כלים חקלאיים מכל הזמנים. בנוסף, ריקודי עם, מתחם רטוב, שזירת זרים ועוד. לפרסום הרישמי בדף הפייסבוקהפייסבוק

חוגגים שבועות בטוביה – כפר הנוער כנות

חגיגת שבועות מגיעה אלינו בצעדי ענק בתאריך 22/05/2023 יום שני בין השעות 17:00-21:00 בכפר הנוער כנות וכיאה לחגיגה אמיתית , כזאת שעושה לכולנו הכי שמח שיש הנה מה שהולך להיות לנו: 18:00 – הופעה של רוי בוי, 19:30 – “שדות ירוקים”, הופעות תלמידי בתי הספר, תחרות עגלות מסורתית, 20:30 – הופעה של להקת שלווה. ובין לבין יהיו גם: מופע סוסים, תהלוכה מוזיקלית, דוכני מכירה תוצרת חקלאית, עמדות יצירה. מקום הארוע יהיה נגיש במלואו והכניסה היא ח-ו-פ-ש-י-ת! למידע נוסף לחצו כאן.

קיבוץ יד מרדכי

קיבוץ יד מרדכי נמצא בצפון מערב הנגב במרחק של כ-8 ק”מ מדרום לעיר אשקלון ובמרחק של פחות משעת נסיעה מהעיר תל אביב. הקיבוץ הוא יעד אטרקטיבי לביקור ובילוי משפחתי ותכף נפרט מה תוכלו לעשות שם. האטרקציה המרכזית של הקיבוץ היא ביקור בבית הדבש והדבורה ואתם מוזמנים להגיע בחג השבועות ולהנות מביקור במרכז המבקרים שם תוכלו להכיר את פעילות הדבוראים וייצור הדבש, לראות את כוורות הדבורים בפעולה וללמוד מעט על עולמם של הדבורים על ידי הדרכה וחווייתית שכוללת גם סרטון הסבר קצר ובמיוחד לחג תוכלו להנות מסדנה להכנת חמאה! לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.