Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות עם הילדים 2023 במרכז

עולמו של יובל המבולבל סוכות 2023

בין התאריכים 30/09-07/10 אתם מוזמנים להגיע לגג עזריאלי ולהנות מאטרקציה לכל המשפחה – עולמו של יובל המבולבל! פארק ענק ובו תמצאו במה ענקית, מתחם מתנפחים, פארק חבלים, עמדות עם דמויות של יובל מכל הזמנים, מתחם לצפייה על מסך לד של כל הסדרות של יוקידס ויובל, מופעים של כוכב הילדים בליווי רקדניות, חנות ענק של יובל המבולבל ועוד. לרכישת כרטיסים בהנחה לחצו כאן.

חוגגים סוכות ברמת גן 

עשרות אירועים, פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה יתקיימו ברחבי העיר – בואו לחגוג את סוכות ברחבי העיר! האירועים המרכזיים: יוצבו בעיר שתי סוכות פתוחות לקהל הרחב בהן יתקיימו פעילויות לילדים, בכיכר רמב”ם המחודשת ובפארק מרום נווה- הכניסה חופשית וללא עלות. מגוון פעילויות במחיר שווה לכל כיס בסבסוד העירייה: משחקי וידאו, כרטיס לסרט, באולינג וכניסה לבריכות ב-10 שקלים בלבד (בתאריכים 3.10-4.10) לפירוט כל האירועים ברמת גן לחצו כאן.

יער “מחוץ לקופסה” פסטיבל המשחקים של קק”ל

אתם מוזמנים להגיע בסוכות הקרוב ולעזוב את הטלוויזיה והניידים ולהגיע ליער ולהנות ממגרש המשחקים הגדול ביותר של הטבע, בואו לפסטיבל שכולו חוויה של יריד משחקי קופסה יד שנייה, מקהלת היער, מופעים, מתחם צילום, מתחמי הפעלה, שעת סיפור, סדנאות יצירה, קיר צביעה ענק, ג’ימבורי ועוד. האירוע מתקיים ביער בן שמן בין התאריכים 02-04/10/2023 בין השעות 09:30-16:30 בחניו הקהילות. ההגעה היא ברישום מראש בלבד באתר הרישמי.

סוכות 2023 בנמל תל אביב

נמל תל אביב מזמין את המשפחות לבלות זמן איכות עם הילדים ולהשתתף ללא עלות באתגר “חדר הבריחה” הגדול שיתקיים תחת כיפת השמיים בשבוע חג סוכות. בסדרה של רמזים וחידות בהנחייתו של כוכב הילדים טל מוסרי, יכירו המשתתפים את בלש הנמל המפורסם איציק מזח ,שיבקש מהם לעזור לו למצוא פריט בעל ערך. למידע מפורט לחצו כאן.

צפרתון ה 6 קק”ל

כאשר אנחנו מגיעים לשיא תקופת הנדידה קרן קיימת לישראל מקיימת את אירועי הצפרתון. במהלך אירועי הצפרתון ה6 יתקיימו מגוון פעילויות כמו תחרות צילום ארצית, מרתון זיהוי ציפורים, סיורי צפרות, צפרתון און ליין, אתר הצפרתון למשפחות וכמובן אירועים לכל המשפחה במגוון אתרי צפרות בישראל. בנוסף השנה יוכלו משתתפי האירוע להיכנס להגרלת פרס: חופשה חלומית באפריקה. למידע מלא לחצו כאן.

כוכבים בחוץ – פסטיבל חוה”ב סוכות בהרצליה

בין התאריכים 01-05/10/2023 אתם מוזמנים להצטרף למגוון רחב של פעלויות המתקיימות בהרצליה – סוכות במוזיאון הרצליה, פעילות משפחות בטבע העירוני, פעילויות ערב, פעילות במוזיאון בית הראשונים ועוד. למידע מפורט על כל האירועים באתר הרישמי של עיריית הרצליה.

פסטיבל אייקון 2023 עתיקות

פסטיבל אייקון 2023: עתיקות  – מתחם אשכול פיס, עירוני א’ תל אביב בחוה”מ סוכות  3-5/10/23 בשעות 20:00-10:00. רשות העתיקות, בשיתוף פסטיבל אייקון 2023: עתיקות, מזמינים אותכם לשילוב מסקרן בין עולם העבר והעתיקות לפסטיבל השנתי למדע בדיוני פנטזיה ומשחקי תפקידים. הצטרפו אלינו לפעילות משחקית מהעולם הקדום, תצוגת ממצאים ארכיאולוגיים המזמינה את הציבור לגעת בעבר, והשתתפות מומחי תוכן של רשות העתיקות בפאנל מומחים של הפסטיבל. להרשמה באתר הרישמי.

פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון סוכות 2023

פסטיבל “צלילי ילדות בתיאטרון חולון” מאירועי חול המועד סוכות הבולטים לילדים ולכל המשפחה, המזוהה עם איכות אמנותית גבוהה ומתמקד במופעי מוסיקה מחול ותיאטרון לילדים ולכל המשפחה. תוכנית הפסטיבל בשנה זו מביאה מופעים המשלבים מגוון רחב של אמנויות הבמה שבמרכזם המוטיב המוסיקלי: ממסע מוסיקלי בין שירי כוורת, תיאטרון בובות וחפצים, שירי עם וסיפורים החוגג את הרב תרבותיות המאפיינת את התרבות הארץ, מופע שירי ילדות אהובים מכל הזמנים, פטר והזאב של תיאטרון אורנה פורת בשיתוף להקת מחול פרסקו ועד מופע משירי יהונתן גפן, מופע העוקב אחר סיפור חייה של אלה פיצג’רלד ועוד, וכל זה בהשתתפות אמנים וכוכבים ישראליים מהשורה הראשונה. למידע מפורט על האירועים לחצו כאן.

סיור חג סוכות במוזיאון המושבה מזכרת בתיה

מוזיאון המושבה מזכרת בתיה ע״ש ערן שמיר מזמין אתכם ואתכן לבילוי משפחתי מהנה במיוחד הכולל: משחקים לילדים, הפעלת הבאר, ביקור בנפחיה, בבית הכנסת הגדול המחודש והמרשים, בחצר הקזרמה ובבית משק הברון. ראשון עד חמישי, 1-5/10, בין השעות 9:00-14:00. סיורים מודרכים יצאו בשעות: 9:00, 10:45 ו- 12:30. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

סוכות מארחות בבוסתן מוז”א תל אביב

אתם מזומנים להגיע עם כל המשפחה בחוה”מ סוכות בימים א’, ג’-ה’ (01/10, 03-05/10) לבוסתן מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב וליהנות ממגוון סדנאות יצירה, סיורים מודרכים בבית הבד, מופעי מוזיקה תיאטרון, קצב ותנועה, מתחמי משחקים של פעם, מיצג אמונתי ומפגשים עירוניים. הפעילויות יתקיימו בשני סבבים: 10:30-12:00 ו – 12:30-14:00. ההשתתפות היא על בסיס מקום פנוי. 7 הסוכות שתמצאו במתחם: סוכה משלות לב, סוכה מוזיקה וקצב, סוכה משחקי סוכה, סוכה מנגלות מן הטבע, סוכה מופעי תיטרון סיפור, מוסכה עלה של זית, סוכה לשניים. האירוע בתשלום ובהרשמה מראש בלבד באתר הרישמי.

הלונה ג’אנק חוזר לחירייה בחול המועד סוכות 2023

במהלך חול המועד סוכות 02-04/10/2023 בין השעות 09:30-12:30 ו- 13:30-16:30 אתם מוזמנים להגיע אל הלונה ג’אנק של חירייה. הכינו את השרירים כדי לטפס, לשחק, לקלוע וליצור בעולם הג’אנק המופלא של חירייה – מה יחכה לכם שם? פארק שעשועים עשוי כולו מפסולת. בנוסף יתקיימו גם סדנאות יצירה “עשה זאת בעצמך”, סוכה כשרה “תוצרת חירייה” בנויה כל כולה מחומרים בשימוש חוזר, שעשועון נושא פחים, עמדה לאיסוף פסולת אלקטרונית, סיורים מרתקים במתחם, בית קפה סביבתי חברתי ועוד. האירוע מומלץ מגיל 5+, האירוע בתשלום ורכישת כרטיסים באתר הרישמי בלבד.

קרקס פלורנטין – קרקס שודדי הקריביים

אתם חייבים לעצמכם את החוויה הזאת – מופע קרקס אקסטרים מהפנט עם אמני קרקס ולוליינים מכל רחבי העולם, שיפגינו שואו לא מהעולם הזה! אקרובטיקה באוויר, הליכה על חבל, עמודים סיניים, תרגילי שיווי משקל, להטוטי אש, תרגילי גמישות מסובכים, תפאורה מרהיבה, אפקטים תלת מימד ועוד… תתכוננו לחוויה עוצרת נשימה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

סוכות באילנות הפנינג לכל המשפחה

בחול המועד סוכות 2023 אתם מוזמנים להגיע ל “סוכות באילנות” ולהנות מהפנינג לכל המשפחה בין התאריכים 01-05/10/2023 בין השעות 10:00-17:00. יער אילנות נמצא באזור השרון והוא המקום המושלם לשילוב טיול, פיקניק ובילוי עם ילדים. מדובר בפארק ענק עם המון שטחי מדשאות, שולחנות פיקניק, מסלול הליכה נגיש ויפהפה שמוקף גן בוטני מיוחד ועוד כמה אטרקציות נחמדות. אז תביאו לילדים בימבות, אופניים, כדור ויאללה לטיול. למידע מפורט על האירועים לחצו כאן.

מרכז מבקרים של בנק ישראל

מרכז המבקרים של בנק ישראל בתל אביב מזמין אתכם לסיור משפחתי בעקבות הכסף הישראלי. הצטרפו אלינו לחוויה חינוכית ומעשית, שבה תגלו את הסיפור המעניין של המטבע הישראלי מתקופת התנ”ך ועד לימינו. איך נראו המטבעות בימי קדם? אילו אמנים השפיעו על העיצובים המודרניים של הכסף שלנו? ואיך משלמים בעידן הדיגיטלי? בואו להנות, ללמוד, להכיר את ההיסטוריה ולחוות סיור משפחתי מיוחד שישדרג את חג הסוכות שלכם. להרשמה לחצו כאן.

“מסיק כמו פעם” תל חדיד יער בן שמן

אתם מוזמנים להגיע אל תל חדיד יער בן שמן בחול המועד יום שלישי 04/10/2023 בין השעות 10:00-16:00 יתקיים מסיק זיתים, סיור מודרך, סדנאות יצירה והפעלות לילדים. את הפרי מוסקים אל תוך מיכלים לאיסוף זיתים בתשלום סמלי מזומן של 10 ש”ח ניתן לקבל מיכל. האירוע עצמו חינמי אך דורש הרשמה בראש באתר הרישמי של קק”ל.

קרקס קידס סוכות 2023

ביום רביעי בתאריך 4.10.23 אתם מוזמנים להגיע אל קרקס קידס הצטרפו לחגיגת הקרנבל הגדולה עם אטרקציות מגוונות בבריכה ומופע קרקס מרכזי. מה מחכה לכם שם? מופע מרכזי של קרקס-קידס, אטרקציות ומתחמי שעשועים אתגריים, צוות בידור והפעלת זומבה, בריכה ענקית ומקורה, מתחם מתנפחים וטרמפולינות ענק, מתחם לקטנטנים, פעילות מוזיקלית עם די’גיי במתחם, מתחם מדשאות ענק ועוד. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

סוכות בחי כיף ראשון לציון עם כל האומנים הגדולים

מוזמנים לחגוג את סוכות 2023 בחי כיף לנד ראשון לציון ולהנות מפארק אטרקציות ענק לכל המשפחה הכולל מופעים של כוכבי הילדים הגדולים והאהובים, כל יום כוכב אחר – מיקי, דוד חיים, כוח פי ג’י, סוניק מטוסי על ועוד, ובנוסף מתנפחים, סדנאות קרקס, קירות צילום והכל בכרטיס אחד! למידע מפורט ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

פסטיבל הצגות ילדים בסוכות בתיאטרון תמונע

במהלך חול המועד סוכות בין התאריכים 01-05/10/2023 יתקיים בתיאטרון תמונע פסטיבל הצגות ילדים בו יוצגו 6 הצגות ממבחר הצגות הילדים שמועלות מידי שבת בתמונע במחיר לכל הצגה: 60 ₪. תיאטרון תמונע נמצא בלב תל אביב ובתוכו יש ארבעה חללים שונים להופעות ויש בו למעלה מ 1,000 מופיע תרבות בתחומים שונים במהלך השנה. אתם מוזמנים להגיע בחול המועד סוכות לפסטיבל להצעות ילדים. פירוט מלא של ההצגות לחצו כאן.

פסטיבל רמלה עיר עולם סוכות 2023 

הפסטיבל שמתקיים זו השנה השביעית, נולד ביוזמת ובהפקת עיריית רמלה וקרן רמלה במטרה לחשוף את פניני התיירות הייחודיים בעיר, אתריה היסטוריים והמעניינים ואת מגוון העדות והקבוצות החיות בעיר היוצרות רב תרבותיות ייחודית שאין בעיר אחרת בישראל, לקהל הישראלי. הפסטיבל הוא הזדמנות מצוינת לבקר באתריה המיוחדים של העיר, להנות מהופעות של הזמרים הכי חמים בחינם או עד 20 ₪, לצפות בהצגות ותהלוכות, להנות מאמנות עכשווית תערוכות ומייצבים, מתחמי קולינריה ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

סוכות של כוכבים בפארק מיני ישראל

פארק מיני ישראל מזמין אתכם לבוא ולטייל בין אוצרות מיניאטוריים שמהווים תפאורה מושלמת לפעילות חווייתית ותוססת לכל הגילאים. החל מירושלים בתפארתה, המקומות הקדושים, הרים וערים ובסוכות 2023 מגוון פעילויות לכל המשפחה עם כוכבי הילדים האהובים- מני ממטרה, נתי הגעתי הופעתי ועוד. למידע מלא ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

הפנינג סוכות למשפחות עם ילדים ביער חולדה

אתם מוזמנים להגיע ביום שני ה 02/10/2023 בין השעות 09:00-16:00 ליער חולדה שנקרא גם יער הרצל ולהנות מסיורים באתר וסדנאות לכל המשפחה לכבוד חול המועד סוכות. האירוע ללא תשלום אך כן ברישום מראש בלבד באתר הרישמי של קק”ל.

קטיף עצמי בגמזו

חיכיתם כל כך הרבה זמן והנה סוף סוף זה מגיע! פסטיבל סוכות תשפ”ג. אתם מוזמנים להביא את כל המשפחה ולחגוג אצלנו במשק את חג הסוכות באווירה חקלאית חגיגית, להנות מהטבע ומהמרחבים המרהיבים שסביבנו ולקטוף בעצמכם רימונים וקלמנטינות היישר מהמטעים והפרדסים. פסטיבל הקטיף יתקיים בחול המועד סוכות בימים א’-ה’ (1/10 עד ה-5/10 ). הפירות כשרים למהדרין, מעושרים ומאושרים על ידי רב המושב וגופי הכשרות של העדה החרדית והרב לנדאו. שעות פתיחה: ימים א’-ה’ בין השעות 9:00-15:00 (סגור ביום שישי). למידע והרשמה לחצו כאן.

נושמים תרבות בגנים הלאומיים

מפעל הפיס ורשות הטבע והגנים מחזירים בסוכות את מיזם “נושמים תרבות”. בחול המועד בין התאריכים 01-05/10/2023 בין השעות 11:00-15:00 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מלהטוטנים, שחקנים, אומני קרקס ונגנים, זמרי אופרה ועוד שלל אומנים שיופיעו בשבילי הגנים הלאומים הבאים: גן לאומי בית שערים, גן לאומי מבצר יחיעם, גן לאומי ציפורי, גן לאומי בית גוברין, גן לאומי ממשית וגן לאומי מגדל צדק. למידע ועדכונים באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

חוות הזיתים אלאדין

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחגיגת מסיק בחוות הזיתים אלאדין. כאן יתקיימו סיורים משפחתיים בחווה כאשר במסגרת הסיורים נצפה בהפקת שמן בבית הבד, הילדים ימסקו בסיוע המבוגרים את הזיתים וגם יכינו זיתים כבושים אותם תקחו הביתה. בנוסף הילדים יאכילו את התרנגולות החופש, יטחנו חיטה לקמח, יכינו פיתה טעימה ועוד שלל פעילויות והפתעות. במקום יש אוהל עם מערכת צינון וחצר גדולה עם מקומות ישיבה. ההגעה היא ברישום מראש בלבד בטלפון: 054-3141824. שעות פעילות:  ערב סוכות שישי 29/9 בשעה 10:00 ובמהלך סוכות 30/09-07/10-2023 בשעות 10:00, 12:00, 13:30ו 15:00. מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק הרישמי של המקום. 

עולה עולה – אירוע משרד הקליטה סוכות לכל המשפחה בפארק נאות קדומים

משרד העלייה והקליטה מזמין אתכם לחגיגת סוכות בפסיפס ישראלי של עלייה, תרבויות, טעמים וחוויות שהתקבצו יחד במקום אחד – כאן במדינת ישראל! בין התאריכים 02-04/10/2023 ימי שני עד רביעי אתם מוזמנים לבקר בפארק נאות קדומים ב 12 סוכות לפי נושאים, להנות מדוכני אוכל, סדנאות לכל המשפחה, מתחם ג’ימבורי, תחרות משפחות ושעשעון משפחתי, מופעים, חפשו את המטמון, סיורים מודרכים בטבע, מתחם משחקי חשיבה, אולפן רדיו שקוף שישדר בשידור חי כל מה שקורה. הפעילות בתשלום והרשמה בראש באתר הרישמי.

הפנינג ארכיאולוגי למשפחות בגבעת ישעיהו – מתחם קרן קיימת אזור ההר

באזור עמק האלה מסתתר לו גן ארכיאולוגי קסום, ובו תצוגה בשטח הפתוח במתחם קק”ל. רשות העתיקות בשיתוף קרן קיימת לישראל מזמינים אותכם להפנינג פתוח למשפחות, סדנאות, הפעלות וסיורים בתצוגה הארכיאולוגית.  גבעת ישעיהו, פארק עדולם צרפת. בwaze  – קרן קיימת אזור ההר גבעת ישעיהו בחול המועד 03/10/23 בשעות 16:00-10:00הרשמה באתר הרישמי של קק”ל. ההשתתפות ללא עלות, מספר המקומות מוגבל.

סוכות בבקעת הירדן

אתם מוזמנים להגיע בחול המועד לשלל אירועים, פעילויות וסיורים שמתקיימים ברחבי בקעת הירדן: הפנינה משפחתי בעין סוכות המחודש, סיורים למפל הנסתר, עמדת מידע של רשות הטבע והגנים בנחל ייט”ב, אירועי סוכות בחבל יריחו, טעימות תמרים ועוד. לפירוט כל האירועים שחלקם גם בהרשמה מראש באתר הרישמי של תיירות בקעת הירדן.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.