Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות עם הילדים 2023 בדרום

סוכות ביש חווה כזאת

לחגוג בחברת בעלי חיים שמחים במרחב הטבעי שלהם. הביקור ילווה בדגש מיוחד לכבוד סוכות – בית ארעי לעומת בית קבוע. בסיור עוברים בין בתי החברים ומכירים את אורח החיים שלהם מקרוב. פוגשים בעלי חיים מכל המינים ומשווים בין ביתם לביתנו. איפה: יש חווה כזאת, כפר סילבר. מתי: בתאריכים 1-2.10 4-6.10. סיור בוקר בשעה 9:00 וסיור ערב בשעה 17:00. גילים: שנתיים ומעלה. למידע נוסף לחצו כאן.

סוכות בפני שדות

פעילויות למשפחות במטע הרימונים הגדול בארץ, בסמוך למשמר הנגב. במהלך הסיור שומעים את סיפורה של החקלאות באזור ואת סיפורו של המטע, ששוזר בתוכו את סיפורם המרתק של אחת מתוך 11 הנקודות בנגב. הסיור יכלול בתוכו הסברים על ניסויים חדשניים שנעשים במטע, על החיבור עם רועי הצאן הבדואים ועוד. במהלך הסיור טועמים מזני הרימונים השונים שגדלים במטע. ואפשר גם להצטרף לסדנה להכנת מיץ רימונים טרי. איפה: במטה הרימונים בסמוך למשמר הנגב. מתי: בתאריכים 3-5 לאוקטובר, 13:00-16:30. גילים: 5 ומעלה. מחיר:  23 ₪  לכל הפעילויות. 32 ₪ כולל גם הכנת מיץ רימונים טרי. פרטים נוספים באתר הרישמי.

אירועי סוכות במלון מטיילים מדברי לוטן 

מי מכם שמתארח במלון מטיילים מדברי לוטן, וגם מי שלא, מוזמן להגיע ולהצטרף לסיורי עששיות חוויתיים אל הדיונות של לוטן. הסיור הוא לאור עששיות שילוו אתכם אל הדיונות מול נוף הרי אדום במקום בו רוח ואדמה נפגשים, וממש כאן יוצרים את השלווה המדברית תחת כיפת השמיים מלאת הכוכבים. תאריכי הסיורים: 01/10 ו 05/10. הפעילות בחינם לאורחי המלון ובתשלום סימלי של 20 ש”ח מגיל 3 למי שאינו אורח המלון. להרשמה ומידע נוסף לחצו כאן.

פסטיבל הצגות הילדים הבינלאומי של תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע

פסטיבל הצגות הילדים הבינלאומי של תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע יתקיים זו השנה השישית בחול המועד סוכות. השנה, בפסטיבל ייעלו הצגות, פעילויות ומופעים ייחודים שיתמקדו בנושא החברתי הבוער בימים אלו -*אחדות וקבלת האחר*. לצד מגוון ההצגות הרב שיוצגו בפסטיבל, יתקיימו בימי חמישי בערב ושישי בבוקר מופעי רחוב והפנינג גדול הפתוחים לקהל הרחב ללא עלות הכוללים- דמויות רחוב ססגוניות, מופע קרקס בינלאומי, סדנאות יצירה ופעילויות לכל המשפחה. חול המועד סוכות- 04-05 באוקטובר, ימים רביעי וחמישי בין השעות 16:00-20:30 וב- 06 באוקטובר, ימים שישי בין השעות 10:30-15:00. למידע מלא לחצו כאן.

סוכות בגן לאומי ממשית

מי היו הנבטים? הנבטים, שנודעו גם בשם “מלכי המדבר” הודות ליכולת הישרדות ואיתור מים במדבר, היו עם נוודים שמקורו בשבטים שהגיעו מחצי האי ערב במאה ה-4 לפנה”ס הנוצרית. הנבטים חצו את המדבר בשיירות גמלים ארוכות, עליהן נשאו סחורות לנמל עזה: בשמים, תבלינים מהודו, בדים יקרים, מלח וחומרים ליצירת מומיות. הערים שבנו היו אדריכלות מפוארת ועל שרידי אחת הערים הללו, אנחנו מעירים מחדש את הרוח הנבטית בפסטיבל צבעוני ושוקק לכל המשפחה! חול המועד סוכות – 1.10 עד 6.10.

פסטיבל החול במרכז קטיף ניצן בחוה”מ סוכות

בימי ראשון ושני של חול המועד 01-02/10/2023 בין השעות 10:00-16:00 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה למרכז קטיף בניצן לסיור חוויתי במרכז המבקרים ובו של פעילויות לילדים: סרטים לילדים, יצירת בקבוקי חול מעוצבים, סדנה מודרכת של ציור בחול, מופע ציור בחול, סיור תיאטרלי במתחם המרכז ועוד. הפעילות מיועדת למשפחה רב גילאית ללא הרשמה מראש פשוט מגיעים ומשתלבים. האירוע בתשלום. פרטים נוספים באתר הרישמי או בכוכבית 8947.

פסטיבל קסם באגם אשקלון

בחול המועד סוכות אתם מוזמנים להגיע אל הפסטיבל הראשון “קסם באגם” באקו פארק אשקלון הפסטיבל יכלול בתוכו הופעות של מיטב הכוכבים לצד אמנים מקומיים, מופעי מים עוצרי נשימה, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, מופעי קרקס מרהיבים ועוד הפסטיבל יתקיים בין השעות 17:30-23:00 בין התאריכים 02-04/10/2023.  למידע מפורט על הפסטיבל כולל זמני הופעות באתר הרישמי.

מסע בזמן פסטיבל השימור אשקלון

רשות העתיקות ועיריית אשקלון מזמינות אתכם לפסטיבל מסע בזמן – מסע מרגש, עוצמתי וחוויתי שמספר את סיפורה המדהים של העיר אשקלון, בעלת ההסטוריה המפוארת. בפסטיבל תוכלו ליהנות ממגוון סדנאות ופעילויות לילדים, הדרכות וסיורים. אשקלון, גן קדש בשדרות קדש, קבר השייח בטיילת בר כוכבא, חצר הסרקופגים במרכז אפרידר, רצפת הפסיפס בטיילת יקותיאל אדם ב 4-5/10/23 חוה”מ סוכות בשעות 17:00-10:00. ההשתתפות ללא עלות.

נושמים תרבות בגנים הלאומיים

מפעל הפיס ורשות הטבע והגנים מחזירים בסוכות את מיזם “נושמים תרבות”. בחול המועד בין התאריכים 01-05/10/2023 בין השעות 11:00-15:00 אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהנות מלהטוטנים, שחקנים, אומני קרקס ונגנים, זמרי אופרה ועוד שלל אומנים שיופיעו בשבילי הגנים הלאומים הבאים: גן לאומי בית שערים, גן לאומי מבצר יחיעם, גן לאומי ציפורי, גן לאומי בית גוברין, גן לאומי ממשית וגן לאומי מגדל צדק. למידע ועדכונים באתר הרישמי של רשות הטבע והגנים.

חול המועד סוכות בחבל יתיר

בין התאריכים 01-06/10/2023 ימי ראשון עד שישי אתם מוזמנים להגיע לחבל יתיר בדיוק במקום בו מדבר יהודה נפגש עם יער יתיר. כאן יחכו לכם מגוון רחב של פעיליויות לכל המשפחה! סנדאות נגרות, יצירה, קרמיקה, פסיפס, פיקניקים בחניונים השונים, מעיינות, פעילות משפחתית חוויתית בסוסיא הקדומה, טעימות יין ביקבים השונים ועוד. לפירוט מלא על האירועים באתר הרישמי.

משקים פתוחים בפתחת ניצנה סוכות 2023

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לשלושה ימים במהלך חול המועד סוכות 01-03/10/2023 ולהנות מפסטיבל משקים פתוחים בפתחת ניצנה. זו כבר השנה החמישית שאתם יכולים להגיע ולהכיר מקרוב את החקלאות המדברית המפוארת, לבוא ולקטוף חוויות עם כל המשפחה. בכל יום תוכלו לבחור מסלול מתוך שלושת המסלול ויכניסו אתכם אל המשקים והחקלאים שיספרו לכם על המקצוע שלהם, תוכלו לטעום את תוצרת המקום, להשתתף סדנאות ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

צפרתון ה 6 קק”ל

כאשר אנחנו מגיעים לשיא תקופת הנדידה קרן קיימת לישראל מקיימת את אירועי הצפרתון. במהלך אירועי הצפרתון ה6 יתקיימו מגוון פעילויות כמו תחרות צילום ארצית, מרתון זיהוי ציפורים, סיורי צפרות, צפרתון און ליין, אתר הצפרתון למשפחות וכמובן אירועים לכל המשפחה במגוון אתרי צפרות בישראל. בנוסף השנה יוכלו משתתפי האירוע להיכנס להגרלת פרס: חופשה חלומית באפריקה. למידע מלא לחצו כאן.

סיור מפגיעה לשמירה בגן לאומי צבעי מכתש רמון

בחול המועד סוכות בימים שני עד רביעי 02-04/10/2023 אתם מוזמנים להגיע לגן לאומי צבעי מכתש רמון במכתש רמון ולצאת לסיור שיוצא כל שעה עגולה בין השעות 09:00-14:00, במהלך הסיור המטיילים ילמדו על שמירת הטשחים הטבעיים ובשיקומם של כאלה שנפגעו, תכירו את הגן הלאומי ושבו פעלה מחצבה במשך עשרות שנים. למידע נוסף על הסיורים לחצו כאן.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

הפסטיבל הכי שמח וצבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות. תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג את פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ. במשך 3 ימים יבואו אל הטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים. בין המופעים הבולטים השנה ניתן למצוא את המופע נע ונד של גלעד שבתאי, ישראלי שחי בגרמניה, שאחרי מסע נדודים באירופה מגיעה לישראל עם מופע ליצנות בשילוב טכניקה קרקסית, קטעי קומדיה ואילתור. פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס  חול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00 הכניסה חופשית!

פעילויות בפארק הצפרות אילת

פארק הצפרות אילת מזמין אתכם ליהנות מהפנינג מיוחד בסוכות לרגל פתיחת עונת הנדידה. הזדמנות לגלות את עולמן המדהים והייחודי של הציפורים ולקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת. הפעילות כוללת הדרכות מרתקות על חיי הציפורים העוברות בפארק, צפייה בעזרת טלסקופים על ציפורי הפלמינגו ועל ציפורי מים נוספות, פעילות חפש את המטמון, פעילויות יצירה, צמות צבעוניות וציורי גוף לילדים ועוד. הפנינג צפרות – 29-30.9.2023, בין השעות 9:00-13:00 כניסה חופשית.

פסטיבל הבירה אילת

במהלך חול המועד בין התאריכים 02-05/10/2023 בין השעות 19:00 לחצות יתקיים באילת גם פסטיבל הבירה, שחוגג עשור עם ארבעה ימים של הופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים, ומעל 40 מותגי בירה מהארץ ומהעולם. פסטיבל הבירה יתקיים בטיילת הצפונית פנינת אילת דרך פעמי השלום חו צפוני 9.

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחצו כאן.