Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי יום העצמאות 2023 במרכז

יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל כבר כאן ויש כל כך הרבה אירועים ופעילויות שאסור לפספס. מסורת ארוכת שנים היא מטס חיל האוויר המפורסם. תוכלו לצאת אל הטבע, פארקים ועוד שלל נקודות תצפית כדי להנות מהמטס. כל הפרטים על אירועי יום העצמאות באיזור מרכז כאן למטה (הדף מתעדכן כל יום בהתאם לפרסומים):

משט יום העצמאות הלאומי בסימן 75 למדינת ישראל בהרצליה 

משפט העצמאות הלאומי לכבוד שנת 75 למדינת ישראל יתקיים ביום רביעי ה 26/04/2023 בשעה 09:30 ויצא ממרינה הרצליה. המשט יחלוף לצד אתרי התיירות אפולוניה ומסגד סינדא-עלי ומשם ימשיך לכיוון חופי העיר תל אביב. הציבור מוזמן לצפות במשט החל מהשעה 09:30 בחופי הרצליה: חוף אכדיה דרום – 09:30 / 10:30, חוף אכדיה מרכז – 09:35 / 10:25, חוף אכדיה צפון – 09:40 / 10:20, חוף זבולון –  09:45  /  10:15, חוף השרון – 09:50 / 10:10, סידני עלי 10:00, חוף הכוכבים – 10:35. הציבור מוזמן לצפות במשט החל מהשעה 10:45 בחופי תל אביב: חוף הצוק – 10:45, חוף תל ברוך- 10:50, חוף מציצים – 11:10, חוף גורדון – 11:15, חוף בוגרשוב – 11:20, חוף ירושלים – 11:30 וחוף צ’ארלס קלור – 12:00. יש לקחת בחשבון כי ייתכנו שינויים בלוח הזמנים בהתאם לתנאי מזג האוויר.

חוגגים את יום העצמאות ה 75 בפארק הלאומי רמת גן

עיריית רמת גן חוגגת את יום העצמאות בפארק הלאומי ומזמינה אתכם למופעים לכל המשפחה, ביום רביעי ה 26/04/2023 בין השעות 10:00-14:00 הכניסה חופשית! הופעות של: איציק הליצן, שאקלאקה, בטי בטי בם, אינה אביטל וזיו בן שמחון, לילה מלקוס, גדולים במדים ורון שובל! לפרסום הרישמי לחצו כאן.

חוגגים עצמאות בגבעתיים

בואו ביום רביעי ה 26/04/2023 לתערוכת חניון צה”ל של חטיבת השיריון 188 ע”ש רוני שטרן ז”ל. התערוכה תתקיים בין השעות 10:00-18:00 בפארק גבעתיים! בנוסף מופע עם דני סנדרסון החל מהשעה 18:30, הרקדה חגיגית עם מירי אקוני בשעה 20:30 ועוד.  למידע נוסף לחצו כאן.
יום העצמאות גבעתיים
יום העצמאות גבעתיים

חוגגים עצמאות יחד במוזיאוני משרד הביטחון בחינם

יחידת המורשת והמוזיאונים של משרד הביטחון אחראית על 10 מוזיאונים הפרוסים ברחבי הארץ. מוזיאונים אלו מהווים יחדיו “מנהרת זמן” למסע מרתק מימי ראשית הציונות, דרך תולדות הכוח המגן העברי בארץ ישראל ועד להקמת צה”ל וימינו. כל זה דרך האירועים הביטחוניים שהפכו את מדינת ישראל למה שהיא. ביום רביעי ה 26/04/2023 יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל, אתם מוזמנים להגיע בין השעות 09:00-16:00 ולהנות מסיורים מודרכים, הצגות, סדנאות יצירה, סרטונים, סיפורי גבורה וחוויות לכל המשפחה וכל זה בחינם. למידע מפורט לחצו כאן.

יום פתוח בכבאות והצלה מודיעין

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ביום 26/04/2023 בשעה 10:00 ליום פתוח בתחנת הכיבוי מודיעין מכבים רעות. במהלך הביקור תוכלו להיחשף למופע פעילות של לוחמי כיבוי והצלה – מתקיים ב 11:00. היום הפתוח יתקיים ברחוב גינת האלה לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. פרטים נוספים לחצו כאן.

הפתיחה הרישמית של מוזיאון אלי כהן בהרצליה

עמותת מוזיאון אלי כהן יחד עם עיריית הרצליה ותורמים נוספים הקימו מוזיאון מיוחד על שם סא”ל אלי כהן ז”ל. אליהו אלי כהן היה מרגל ישראלי שפעל באדמת סוריה וקיבל את הכינוי “האיש שלנו בדמשק”. אלי כהן הוא אחד מגדולי המרגלים של מדינת ישראל, הוא מסר מידע רגיש מאוד אותו הצליח להשיג לאחר שהתקרב לצמרת הפליטים והצבאים של סוריה. ביום העצמאות ה 75 למדינת ישראל אתם מוזמנים להירשם לסיורים במוזיאון שנפתח לראשונה ביום העצמאות. למידע נוסף לחצו כאן.

מוזיאון למורשת אלי כהן - האיש שלנו עדיין בדמשק
מוזיאון למורשת אלי כהן - האיש שלנו עדיין בדמשק

יום העצמאות ה 75 עם רשות הטבע והגנים

מצפון לדרום אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה למגוון רחב של פעילויות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל. באתרים השונים תוכלו לצאת למגוון סיורים, פעילויות לכל המשפחה, סיפורי מורשת קרב וכמובן נקודות תצפית על מטס חיל האוויר מגן לאומי אפולוניה המבוקש! למידע מלא על כל האירועים לחצו כאן.

אריאל חוגגת 75 למדינת ישראל 

תערוכת ענק של כוחות הביטחון בהובלת חטמ”ר אפרים! טנקים, “טיגריס”, “נמר”, עמדות מולטימדיה, עמדות צילום, הצגת תכלית של כוחות כיבוי והצלה ועוד! בתערוכה הכי צבאית שיש. כאן באריאל צה”ל, מד”א, כיבוי והצלה ומשטרת ישראל. יחד באירוע שלא תרצו לפספס. משעה 10:00 הופעות של כוכבי ילדים: טל מוסרי ובוב ספוג, אודי ואביעד, קווין רובין! פארק הנחל, רביעי, ה’ באייר, 26.4.23 משעה 9:00.

תערוכת כוחות הביטחון באריאל
תערוכת כוחות הביטחון באריאל

חוגגים עצמאות בשומרון

חוגגים עצמאות בשומרון אתם מוזמנים לחגוג איתנו את נס 75 שנה למדינת ישראל – באירוע המסורתי בחטמ”ר שומרון. והפעם: גדול יותר, חוויתי יותר, ישראלי יותר! מה יחכה לכם? חניון צה”ל – ענק, פעילויות חווייתיות, מאתגרות ומקוריות לכל הגילאים! הפעלות משותפות עם חיילי החטמ”ר. בנוסף: לכבוד יום העצמאות – עושים ציונות – התרמת דם ושיער המונית. מידע נוסף לחצו כאן.

חוגגים עצמאות בחטמ"ר שומרון
חוגגים עצמאות בחטמ"ר שומרון

רוכבים עצמאות ברחובות

הכינו את הקסדות והירשמו  לרוכבים בעצמאות – מסע אופניים לכל המשפחה. אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה ולהצטרף לאלפים שצפויים להשתתף במסע האופניים “רוכבים בעצמאות” בבוקר יום העצמאות, יום רביעי ה 26/04/2023, התכנסות בשעה 8:00 בפארק המייסדים, זינוק לרכיבה בשעה 9:00. עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים לאירוע הרכיבה המסורתי “רוכבים בעצמאות”, שהפך לאבן שואבת לרוכבים מכל הארץ ומדי שנה משתתפים בו אלפי רוכבים בכל הגילאים. האירוע יתקיים, זו השנה ה-38, בבוקר יום העצמאות* הכניסה חופשית, אך מותנית בהרשמה מראש * כל משתתף יקבל חולצה ממותגת במתנה לשימוש במסע הרכיבה. למידע נוסף לחצו כאן.

75 אתרי מורשת פתוחים בחינם ביום העצמאות

לרגל יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, ייפתחו לקהל הרחב 75 אתרי מורשת ברחבי הארץ – ללא תשלום! המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מזמינה את קהל המטיילים ליהנות מחגיגות עצמאות גדושות באירועים ובפעילויות, באתרים המספרים את הסיפור שמרכיב את הפסיפס הישראלי של כולנו, החל מהסיפורים על המאבק להקמת המדינה, דרך סיפורי מחתרות ישראל והמנהיגים האייקוניים שלה, החלוצים, המתיישבים והלוחמים. במהלך יום העצמאות המבקרים יוכלו ליהנות מסיורים מודרכים באותם 75 אתרי המורשת, אירועים מיוחדים לכבוד החג, תצוגות היסטוריות מרתקות, מיצגים אור-קוליים ועוד ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

עצמאות באתרי מורשת - צילום באדיבות מוזיאון ראשון לציון
עצמאות באתרי מורשת - צילום באדיבות מוזיאון ראשון לציון

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.