Skip to content
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי יום העצמאות 2023 בדרום

יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל כבר כאן ויש כל כך הרבה אירועים ופעילויות שאסור לפספס. מסורת ארוכת שנים היא מטס חיל האוויר המפורסם. תוכלו לצאת אל הטבע, פארקים ועוד שלל נקודות תצפית כדי להנות מהמטס. כל הפרטים על אירועי יום העצמאות באיזור דרום כאן למטה (הדף מתעדכן כל יום בהתאם לפרסומים):

יום העצמאות במרכז קטיף

אתר המורשת מרכז קטיף מזמין אתכם הקהל הרחב לבוא ולהנות משלל פעילויות וסיורים ללא עלות ביום העצמאות ה 75 למדינת ישראל. המרכז למורשת גוש קטיף וצפון השומרון פועל כמפעל ההנצחה המרכזי הממלכתי למורשת גוש קטיף וצפון השומרון. המרכז יהיה פתוח לסיורים בין השעות 10:30-13:30 כולל נגני רחוב, צפייה בסרטים לילדים ועוד. להרשמה לחצו כאן.

יום העצמאות בפארק יהושפט חוות רון בערד

חוגגים יחד ומשנים כיוון – כוחנו באחדותנו  – הארגונים החברתיים ודור העתיד של ישראל, מגיעים לחגוג עם תושבי הנגב 75 שנות עצמאות בסימן אחדות העם – יחד נשיר, נרקוד, נדבר ונעצור את הקיטוב בעשיית טוב, תקווה ושותפות. מחכה לכם חגיגה ישראלית לכ-ל המשפחה! טקס קריאת מגילת העצמאות, הפרויקט של רביבו, מסיבה עברית, מתנפחים, הצגת ילדים, יצירה, מתחם אתגר שטח , מתחם צ’יל לשיח ומפגש, לפיקניק/מנגל, דוכני מזון חוויה חקלאית שורשית בחוות רון יום רביעי 26/04/2023 בין השעות 09:00-16:00 בפארק יהושפט וחוות רון בערד. כניסה חופשית בהרשמה מראש! להרשמה לחצו כאן.

יום העצמאות ה 75 עם רשות הטבע והגנים

מצפון לדרום אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה למגוון רחב של פעילויות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל. באתרים השונים תוכלו לצאת למגוון סיורים, פעילויות לכל המשפחה, סיפורי מורשת קרב וכמובן נקודות תצפית על מטס חיל האוויר מגן לאומי אפולוניה המבוקש! למידע מלא על כל האירועים לחצו כאן.

מרכז מבקרים על שם משה נובומייסקי חוגג עצמאות!

חוגגים עצמאות בחינם במרכז המבקרים על שם משה נובומייסקי בים המלח. בואו לפגוש סיפור מרתק על חלוצים אשר חלמו וזכו יחד להגשים את חזונם במקום הנמוך ביותר בעולם. דמויות העבר מתעוררות לחיים באמצעות שחקנים! הסיורים מותאים לכל המשפחה ולבעלי מוגבלות בתנועה. הכניסה ללא תשלום במהלך יום העצמאות אך בהרשמה מראש באתר לחצו כאן.

חניון צה”ל כב”ה ומשטרה במועצה אזורית שדות נגב

לכבוד יום העצמאות ה 75 למדינת ישראל אתם מוזמנים להגיע אל מדשאות המועצה של מועצה אזורית שדות נגב ביום רביעי ה 26/04/2023 בין השעות 10:00-16:00 ולהנות משלל אירועים: בשעה 11:45 מופע אקסודוס תיאטרלי אספלט, בשעה 14:00 קרקס ברזילאי ובשעה 15:00 כוכב הילדים מני ממטרה. בנוסף לכל זה חניון צה”ל, כב”ה והמשטרה פתוח ועוד שלל אירועים.

תערוכת מיצגי צה”ל באגם ירוחם

ירוחם חוגגת עצמאות 75 למדינת ישראל!  הולך להיות שמח, מרגש, מהנה והכי ירוחמי שיכול להיות! אתם מוזמנים להגיע אל אגם ירוחם ולהנות מתערוכת מיצגי צה״ל בטעם של פעם, מופע של יובל המבולבל ומופע של הזמר עידן עמדי על הבמה ועוד ים של הפתעות בנוף האגם שלנו! מידע נוסף על אירועי יום העצמאות בירוחם לחצו כאן.

יום העצמאות בתחנה לכבאות והצלה באילת

ביום העצמאות, יום רביעי, 26.4.23, בין השעות 10:00-13:00, תחנה אזורית אילת של כבאות והצלה לישראל, פותחת את שעריה לציבור הרחב, ברחוב שדרות התמרים: מייצגי רכבי כיבוי וחילוץ, הצגת תכלית של עבודת לוחמי האש (בשעה 11:30), הסברים וסיפורים מפי הלוחמים ועוד. החניה בבית ספר אלון. פרטים נוספים לחצו כאן.

75 אתרי מורשת פתוחים בחינם ביום העצמאות

לרגל יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, ייפתחו לקהל הרחב 75 אתרי מורשת ברחבי הארץ – ללא תשלום! המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מזמינה את קהל המטיילים ליהנות מחגיגות עצמאות גדושות באירועים ובפעילויות, באתרים המספרים את הסיפור שמרכיב את הפסיפס הישראלי של כולנו, החל מהסיפורים על המאבק להקמת המדינה, דרך סיפורי מחתרות ישראל והמנהיגים האייקוניים שלה, החלוצים, המתיישבים והלוחמים. במהלך יום העצמאות המבקרים יוכלו ליהנות מסיורים מודרכים באותם 75 אתרי המורשת, אירועים מיוחדים לכבוד החג, תצוגות היסטוריות מרתקות, מיצגים אור-קוליים ועוד ועוד. למידע מפורט לחצו כאן.

עצמאות באתרי מורשת - צילום באדיבות מוזיאון ראשון לציון
עצמאות באתרי מורשת - צילום באדיבות מוזיאון ראשון לציון

רוצים עוד המלצות לטיולים או אטרקציות עם הילדיםבואו אל קבוצת הפייסבוק הפתוחה שלנו – יש שם עוד המון רעיונות לטיולים ואטרקציות עם הילדים. בקבוצה תוכלו לשאול ולקבל מידע וגם לשתף אותנו בטיולים שלכם – להצטרפות אל קבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם לעוד תמונות וחוויות של אטרקציות וטיולים בטבע להצטרפות לאינסטגרם שלנו לחץ כאן.